37.Bölüm

32 1 0
                                    

Kate'in Bakış Açısı:

Vücudum bir anda titremeye başladı, içimi kaplayan bu yoğun korku her santimime dokundu. Birisi omzuma dokunduğunda kalbim hızla çarpmaya başladı ve o kadar yüksek sesle çığlık attım ki.

"Kate" diyor Jane şok içinde. Jane'i gördüm ve hemen ağlamaya başladım.

"Bebeğim sorun ne?" Bana sımsıkı sarılırken şöyle diyor. Daha sonra o orada suskun dururken ona tam olarak ne olduğunu anlattım.

"Telefonunun yatakta ne işi var?" diye sordu.

"Hiçbir fikrim yok... onu en son o soğuk ara sokakta gördüm... kim buradaydı?" Soruyorum.

"Sadece annem ve Martinez teyzem" diyor Jane.

"Bunu Martinez'in yapıyor olması mümkün mü?" Soruyorum.

"Muhtemelen değil. Böyle bir şey yapmaz" diyor Jane.

"Ona güvenmiyorum.." diyorum Jane'e.

Jane, "Kate'in bu olayla hiçbir ilgisi olmadığını söylediğimde bana inanacağına inanıyorum" diyor.

"Evinize erişimi var değil mi?" Kollarımı kavuştururken soruyorum.

"Evet öyle, annem, babam ve erkek kardeşim de öyle" diyor Jane.

"Gerçekten bir tesadüf mü? Bana saldırmak için bir nedeni var.. hem zihinsel hem de fiziksel olarak... Açıkçası başkasını düşünemiyorum" diyorum.

"Peki ya Adelyn?" Jane kollarını kavuştururken bunu söylüyor.

Jane'e "O olası bir şüpheli" diyorum.

"O zaman belki de odur" diyor Jane.

"Evinize erişimi yok. Davetsiz misafir fark edilmeden buraya geliyor ve dairenizin planını biliyor Jane. Görünüşe göre bir anahtarı var çünkü buraya giremiyor ve ona ait olduğuna dair hiçbir iz yok." işin içinde bir kopukluk var" diyorum ona.

"Tamam Nancy Drew...Kameraya bir bakacağım. Eğer Martinez odanıza girerse başka önlemler alacağım" diyor Jane.

Ona "Tek isteğim bu" diyorum.

"Duş al. Kasete bir bakacağım" diyor Jane.

Daha sonra ben madalyonu alıp açarken Jane odadan çıktı. Temizlenmişti, üzerinde hiçbir kan lekesi yoktu, madalyonun içinde o resim vardı, babam kucağındaydı. Bu fotoğrafı çektiklerinde ben birkaç aylıktım. Bu madalyon benim için o kadar önemliydi ki daha sonra inceledim.. beni rahatsız eden bir şey vardı... bu madalyon... sahteydi... gerçek madalyonun alt kısmında dokunmadan fark edilemeyecek bir göçük vardı ... bu madalyonun alt kısmında hiçbir göçük yoktu. Bu madalyon sahte. Birisi neden madalyonun sahtesini değiştirme zahmetine katlansın ki? Gerçekten beni korkutmak için mi?

Madalyonu yerine koydum ve telefonumu elime aldım. Bu telefon Jane'in bana aldığı iPhone'du. Kimse kurcalamış olamaz, parmak izi tarayıcıyla kilitlenmiş, birisinin telefonumu kullanarak girmesi mümkün değil, sanırım Apple'ın güvenlik önlemlerine minnettar olabilirim, telefonumun kilidini açtım ve kontrol ettim, her şey normal görünüyordu, dosyalarıma, mesajlarıma ve e-postalarıma müdahale edilmemişti... bu iyiye işaret. Telefonumu bıraktım ve duşa doğru ilerledim. Orada, o güzel sıcak suyun altında duşta duruyorum. Lanet olsun, neden dairemde sıcak su alamıyorum? Aklım daha sonra Candice'e kaydı. Belki de onu kontrol etmeliyim, ben berbat bir arkadaşım.

Duşumu bitirip Jane'i dizüstü bilgisayarıyla görmek için aşağıya indim.

"Kamerayı geri çektim" Yanına oturduğumu söylüyor.

Jane, "Martinez odanıza çıkmadı, hatta ayrılmadı, tüm bu süre boyunca annemle birlikteydi" diyor. Haklıydı, Martinez odadan çıkmadı. Burada bir şeyler yolunda gitmiyor.

"Odama kamera kurdunuz mu?" Soruyorum.

"Ne tür bir salak olduğumu düşünüyorsun?" Jane'e sordu.

"Gerçekten buna cevap vermemi istiyor musun?" dedim ona dik dik bakarken.

"Tamam. Haberi geri çekeceğim" diyor Jane.

Daha sonra kaseti geri sarıyor. Bir dakika sonra yatağımda hiçbir şey yoktu ve bir sonraki karede sihirli bir şekilde madalyon belirdi.

"Bu bir sihir numarası mı?" Jane'e sorar.

"Hayır Nancy Drew. Saate bakın. 18:04:10'dan 18:04:50'ye atladı. 40 saniye eksik" dedim.

Jane, "Haklısın Nancy. Sherlock'a yeni geçtin" diyor.

Jane daha sonra şirketi aradı ve kaseti kendisine e-postayla göndermelerini istedi. Dosyayı göndermeleri yaklaşık 20 dakika sürdü ama sonunda gönderdiler.

E-postayı açarken ona "Bu çok hızlıydı" dedim.

Dosyayı açtı ve çalmaya başladı ve o 40 saniyeye kadar olan yoğun bir andı. Daha sonra gözlerim korkuyla büyürken klip oynatıldı. Daha sonra siyah kapüşonlu bir kadın içeri girdiğinde kapı açıldı... ara sokakta peşinden koştuğum kadının kıyafetiyle eşleşiyordu. Telefonu ve madalyonu yatağın üzerine attı ve ardından kameraya baktı. Daha sonra yaptığı şey gülümsememi ürpertti. Kameraya el salladı. Dışarıya çekilirken bu durum yaklaşık 10 saniye sürdü. Dişlerim takırdamaya ve vücudum yeniden titremeye başladı.

Jane elimi tutarken "Bebeğim sakin ol" dedi ama ben çok korkmuştum. Ne oluyor?

"Onu bulacağım. Sana yemin ederim" diyor bana sarılırken.

Dosya Jane'in bilgisayarında oynatılmaya devam ediyordu.. Daha sonra odamın kapısının açık olduğunu ve kadının tekrar içeri girdiğini fark ettim.

"Jane" diyorum ekranı işaret ederek. Kadın daha sonra orada durdu ve kameraya baktı. Kapşonlunun altında saf karanlık vardı. Tekrar el salladı ve bu yaklaşık 10 saniye sürdü. Daha sonra yayın dondu. Daha sonra madalyonu aldı ve odadan çıktı. Orada suskun durdum...

"Ja... Jane" dedim kontrolsüzce titremeye başladığımda.

"Bebeğim, sorun değil" diyor bana sımsıkı sarılırken.

"Gitmemiz lazım..." dedim gözümden bir damla yaş akarken.

"Sorun değil bebeğim. Seni incitmesine izin vermeyeceğim" diyor.

"Hayır.. Jane.. gitmemiz lazım" dedim, gözyaşları akarken ona.

"Bebeğim lütfen sakin ol" diyor.

Daha sonra parmağım ekrana dokunduğunda dizüstü bilgisayarı işaret ettim. Jane'in gözleri neden bahsettiğimi fark ettiğinde korkuyla büyüdü. Ekranın sağ köşesindeki küçük kırmızı kutu "Canlı Yayın" olarak işaretlenmişti. Bu, güvenlik şirketinin gönderdiği video dosyası değildi. Bu, odama gerçek zamanlı olarak yapılan canlı bir yayındı...

"Asansöre git Kate" diyor Jane yavaşça ayağa kalkıp merdivene bakarken.

"Ne yapacaksın.. benimle gel" diye yalvardım.

"Bu işi bitireceğim.. burada... hemen şimdi" diyor Jane silahını çıkarıp yavaşça merdivenlerden çıkarken.

"Jane korkuyorum" dedim onu yakalayıp benimle gelmesi için yalvardım ama o yukarı doğru yürümeye devam etti.

"Asansöre git... hemen! Arabaya git ve dairene geri dön. Ben bununla ilgileneceğim" diyor.

Asansöre doğru giderken dediğini yapıyorum. Ona inanıyorum ama yaptığı pervasızlığın ötesindeydi. Kalbim onu geride bırakmamamı söylüyordu ama ayaklarım dinlemiyordu. Asansör kapısı daha sonra kapandı ve aşağıya doğru yöneldi. Asansör ayrıldıktan yaklaşık 10 saniye sonra karanlık hakim olunca elektrikler kesildi. Böyle bir anda elektrikler kesildi!!!?!!? Daha sonra kırmızı ışık asansörü doldururken acil durum ışıkları yandı ve kalbim korkuyla doldu. Daha sonra yaşanan olaylar beni iliklerime kadar soğuttu!

Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin