Kate'in Bakış Açısı:
O gece öyle derin bir uykuya daldım ki. Ait olduğum yerde, Jane'in kollarındaydım.
Her zamanki rutinimi yapıyorum. Jane işe gitmek için erken ayrıldı, bu yüzden daire bana kaldı. Bir fincan kahve yapıyorum ve bağımlısı olduğum kitabı okumaya devam ediyorum. Dün gece iş ödevimi bitirmediğimden, 2 bölümüm daha kaldığından ve onu tamamen unuttuğumdan ne mutlu ki habersizdim. Daha sonra işe giderken aklıma geldi... Dün gece Jane'e o kadar kapılmıştım ki bitiremedim. Lanet olsun Jane.
Bir daha dikkatimi dağıtmana izin vermeyeceğim. Saat 9.50'ydi ve hemen işe koyuldum.
Onu ve Leo'yu binaya girerken gördüğümde Josh "Kate" diyor.
"Ah bak arkadaşın burada" diyor Leo asansöre doğru yürürken Josh da bana doğru yürüyor.
"Günaydın" Gülümsüyor.
"Günaydın Josh" gülümsedim.
"İyi misin? Yüzünde sıkıntılı bir ifade var" diye soruyor Josh.
"Evet iyiyim. Sadece biraz uykum var" dedim gülümserken.
Josh'un gerçekten çok tatlı bir gülümsemesi vardı, sanki "külodunu düşürecek" türden bir gülümsemeydi. Yani fena değildi, inanılmaz yakışıklıydı, eğer Jane'im olmasaydı üzerine atlardım. Ona çok sert saldırırdım. Aman tanrım... Ne yazık ki sabahın bu kadar erken saatinde bunları mı düşünüyorum? Lanet olsun Jane, seninle tanıştığımdan beri kafamda bütün bu kirli düşünceler var.
Josh beni dürterken "Dünyadan Kate'e" diyor.
"Ah evet özür dilerim. Bölgeden çıktım" dedim ona.
"İyi olduğundan emin misin?" Josh'a soruyor. "Evet, öyleyim" diyorum o gülümserken ben de gülümseyerek.
Josh asansöre doğru giderken "Güzel, ben içeri gireceğim, bitirmem gereken bazı işler var. Öğle yemeğinde bana uğra" diyor.
"Bekle, asansörü tut" dedim aceleyle içeri. Daha sonra beni bulunduğum kata çıkaran asansöre girdim. Asansör kapısı açıldı ve herkesin burada olduğunu ve oldukça meşgul göründüklerini gördüm.
"Hey Ricardo" dedim ona doğru yürürken.
"Hey Kate, günaydın." Göz teması kurmadan söylüyor.
Hepsi o kadar meşgul görünüyordu ki Cuma günü son teslim tarihi olduğunu hatırladım. Kahretsin, şu anda Key of the Stary Heavens'ı art arda okuyamıyorum, birazdan Adelyn'e analiz etmem gerektiğinde mahvolacağım. Belki de sessizce bir yere girip 7-8. Bölümleri bitirmeliyim.
Anna seslendiğinde "Kate" diyor.
"Bunu benim için yazar mısın? Bana çok zaman kazandıracaksın" diye yalvardı.
"Elbette" dedim bana bir belge uzatırken.
Kahretsin, mahvoldum. Bana verilen tek görev, Key of the Stary Heavens'ın ilk 7 bölümünü okuyup düşüncelerinizi ve fikirlerinizi iletmekti ve bana verilen görevi yerine getiremedim. Adelyn bana çok kızacak. O korkunç saat 11:00 gelene kadar belgeyi yazmaya devam ettim.
"Kate!" Adelyn seslenirken bunu söylüyor.
Yutkundum ve ofisine girdim. Ona Stary Heavens'ın Anahtarı'nın son iki bölümünü okumadığım gerçeğini mi söylemeliyim? Belki de kanatlamalıyım?
"Devam edin. Görevinizin tam analizini bana verin" diyor Adelyn sandalyesine oturup ellerini kavuştururken.
"Hımm... ben" dedim dudaklarımı ısırarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]
Teen FictionÇEVİRİDİR : ASIL YAZAR : @Inori_Yuzuriha_ Grinin Elli Tonu'ndan uyarlanan hikaye bu. Adından da anlaşılacağı gibi kitabın eşcinsel versiyonu olacak, hikaye bazı noktalarda değişebilir. Jane Connor, Christian Gray rolünü oynayacak ve Kate Williams da...