69.Bölüm

9 1 0
                                    




Kate'in Bakış Açısı:

"Kate" diyor Martinez.

Martinez .. Anna ve Adelyn'i kontrol eden oyunun beyni .. Adelyn tutuklandığından beri onu görmedim, burada ne yapıyor ?? !!

"Seni yaklaşık bir yıl içinde görmedim" dedim ona kısırken.

"Seni tekrar görmek güzel Kate" diyor.

"Bana yalan söyleme, neye ihtiyacın var?" Soruyorum.

"New York Times ile röportajınızla ilgili" diyor.

"Röportajımı biliyor musun?" Ona söylüyorum.

"Olayla ilgili her şeyi anlatıyor, herkes biliyor. Times temel olarak yarın röportaj hakkında tweet attı" diyor.

"Ve tahmin edeyim, onlara söylememi istemediğin bazı şeyler var mı?" Soruyorum.

"Doğru, beni ve Anna'yı açıklamalarına dahil etmeyin. İşte olan oldu, işte yapacaksınız, hikayeyi anlatacaksınız ama bazı bölümleri atlayacaksınız, gerçeğin tamamını gizleyeceksiniz, kimsenin her şeyi bilmesine gerek yok Halk sadece merak ediyor, o yüzden gidin, bir cevaba ihtiyaçları var. Eğer gerçekten bu röportajı yapmak istiyorsanız onlara kendinizden ve Adelyn'den bahsedin.'' Diyor.

"Her şey senin yüzünden başladı" diyorum.

"Onlar derinlemesine kazarlarsa, ben ve geçmişim hakkında, ışığa girmekten nefret edeceğim şeyler bulacaklar. Jane ile özellikle şeyler" diyor.

"Demek bana Jane'in ona işkence yaptığını ve beni öldürmeye çalıştığın yerden yok etmek istediğin bölümü atlamamı söylüyorsun?" Diyorum.

"Akıllı oynama" diyor Martinez.

"Senden korkmuyorum" diyorum.

"Dinle Kate, şimdi yaşlıyım ve emekliyim. Bunları yaptığım için pişmanım ama sonsuza kadar acı çekemem. Günlerimi huzur içinde yaşamayı ve bir yerlerde soğuk karanlık hapishane hücresinde çürümemeyi tercih ederim. Jane beni çoktan affetti ve sen de yapmalısın "diyor.

"Söz konusu sorunun sihirli bir şekilde uzaklaşmayacağının farkındasınız mı? Yaptıklarınızla yüzleşmelisiniz. Adelyn yaptığı şeyler için cezalandırılıyor ve sen de yapmalısın, bu sadece adil" Diyorum.

"Lütfen Kate" dedi bana en iyi yavru köpek bakışları verdi.

"Benim ve Anna'nın ismini ifadenizden atlayın, tek istediğim

bu" diyor.

"Anna'nın adını atlayabilirim ama sen gerçek canavarsın. Bize yaptığınız şey affedilemez. Ayrıca Anna'yı önemsiyormuş gibi davranmayı bırak. Sadece ismini atlamamı istiyorsun, bu yüzden karşı hiçbir şey söylemememi istiyorsun Sadece kendi kıçını kurtarmak için.

"Gizli organizasyonum ismimi güvende tutmak için hiçbir şeyden vazgeçmeyecek, işe alındıkları şey, kesinlikle uğraştığınız insanlar değiller" diye uyardı.

"Bu tehdit mi?" Bir kaş kaldırırken soruyorum.

"Kesinlikle hayır, sadece bir tavsiye sözü" gülümsedi.

"Adelyn ile başa çıkabilirsem, o zaman bazı gizli organizasyonlarla başa çıkabilirim" diyorum kapıya doğru yürürken.

"Bu Kate'e kesinlikle pişman olacaksın. Seni garanti edebilirim" kapıyı kapatırken uyardı.

Bazı gizli organizasyon, bana bir mola ver! Onları halledebilirim. Bize yaptığınız şeyi ödeyeceksin Martinez .. Sadece düşünmek beni kızdırıyor .. Jane seni affedebilir ama seni asla affetmeyeceğim.

"Ne istedi?" Diye sordu Anna dışarı çıkarken.

"Bana onu ve adını medyanın dışında tutmamı söyledi" iç çekiyorum.

Anna, "Tüm olaydan nasıl bahsedebilir ve liderin adından bahsetmeyeceksiniz. Elbette bir araya getirecekler" diyor Anna.

"Bu bilgiyi ortaya çıkarırsam, umutsuz ses çıkarırsam bazı gizli organizasyonun benden sonra geleceği konusunda uyardı" Anna dururken gülüyorum.

Daha sonra durdum ve Anna'nın yüzünde dehşete kapılmış bir görünüm vardı.

"Anna?" O yutkunken diyorum.

"Gizli toplum" diyor yüzünde dehşete kapılmış bir bakışla. "Bu kadar korkutucu mu?" Soruyorum. Anna, "Gölgelerde çalışan ve başarısız olmadan yapmaları gereken her şeyi alan özel bir organizasyon. Martinez için çalışan özel bir birim, özel becerilere sahip seçkin sınıf bilgisayar korsanları" diyor.

"Güvenliği sağlayacağım" diyorum.

"Kate'i anlamıyorsun, onlar hiçbir koşulda uğraştığınız insanlar değiller" diyor Anna.

"Yani Leona ile bu röportajın bir hata olduğunu mu düşünüyorsun?" Gulp diyorum diyorum.

"Röportajı alabilirsiniz, ancak hangi bilgileri verdiğinize çok dikkat edin, bu organizasyonu sizden sonra istemezsiniz" diye uyardı Anna.

"Ne yaptığımın farkında olacağım, endişelenme" diyorum.

"Kazanamayacağınız bazı savaşlar var" diyor Anna. İç çektim.

Ofisimden ayrıldım ve Taylor giderken arabaya adım attım. Gerçekten doğru olanı mı yapıyorum?

Daha sonra ben yukarı çıkarken Jane'in dairesine vardık. Yangın alarmının çaldığını duyduğumda asansörün kapısını açıyorum. Bu durum neden bu kadar tanıdık geliyor?

Aceleyle mutfağa gittiğimde Jane'in elinde bir yangın söndürücüyle ocakta yanan ateşi söndürdüğünü gördüm.

"Kahretsin! Kahretsin! Kahretsin!" Nefes nefese bağırdı.

"Merhaba" diyorum o atlarken.

"Kate! Beni böyle korkutma" dedi.

"Ne yapıyorsun?" Ona bakarken söylüyorum.

"Bize akşam yemeği hazırlamaya çalışıyordum.. Yine fena halde başarısız oldum." İçini çekti.

"Ne kadar tatlı" dedim yanına gidip onu öperken.

"Fransız tostu nasıl berbat edilir!" dedi.

"Fransız tostu yaparken neredeyse binayı mı yakıyordun?" İnanamayarak söylüyorum.

"Özür dilerim" diyor onu öperken.

"Hadi pizza sipariş edelim" dedim ona sarılırken.

"Sen en iyisisin" diyor.

"Jane, konuşmamız lazım" dedim elini tutarken.

"Aman Tanrım! Beni terk ediyorsun!" Diyor.

"Aman Tanrım hayır. Yarınki röportajımla ilgili" diyorum.

"Tamam, peki ya?" Jane'e sorar.

Jane'in röportajı desteklemediğini ve bunun olmamasını tercih edeceğini biliyorum ama bu yapmak zorunda olduğum bir şey. Ama bunu senden saklamalı mıyım diye merak ediyorum Jane. Ona Martinez ve gizli toplulukla olan buluşmamı anlatmalı mıyım yoksa bunu bir sır olarak mı saklamalıyım?

"Merhaba Kate?" diyor Jane beni sarsarak.

"Ah evet önemli bir şey değil. Bunu sonra konuşabiliriz" dedim.

"Pekala bebeğim. Biraz pizza sipariş edeyim. Sen git taze al" diyor Jane ben gülümserken.

Bu röportaj Martinez'i hapse attırabilir. Ve bundan sonra gizli topluluk peşime düşebilir. Ne kadar güçlü oldukları hakkında hiçbir fikrim yok... ama tehlikeli görünüyorlar.

Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin