68.Bölüm

6 1 0
                                    




Kate'in Bakış Açısı:

O rüya gördüm, daha önce birçok kez yaşadım .. Hayatımın en trajik zamanı, o olaydan sonra yiyemedim .. Uyuyamadım, şimdi beni her zaman rahatsız etti, şimdi bile .. Bu hiç bitmeyen lanetten kurtuldum. Sen Jane, bana yardım ettin .. Geçmeme yardım ettin .. En azından yaptığımı düşündüm, şimdi sadece tekrarlayan bir kabus.

Leona Teller, bugün sizinle buluştuktan sonra .. kafam karıştı ve şaşkın kaldım, bu Jane ile konuşmam gereken bir şey ama bu kendime cevabı bulmam gereken bir şey.

Josh ve Anna'yı acil bir toplantıya çekerken Diamond Star'a geri dönüyorum. Onlara Leona ve ben ne hakkında konuştuğumuzu açıkladım, onlara yardım ettiğini anlattım ..

"Ona inanıyor muyuz?" Josh diyor.

"Bu çok gerçek dışı görünüyor, neden sana yardım etmek istiyor? Seni düzgün bir şekilde tanımıyor bile" diyor Anna.

"Yapmalı mıyım?" İç çekiyorum.

"Sadece işleri düzleştirebilir" diyor Anna.

"Sadece olabilir .. ama aynı zamanda birçok sır haline getirecek" diyorum.

"Martinez hakkında açıklamamız gerekecek .. İlk etapta o karmaşada olmamızın tek nedeni buydu" diyor Anna.

"Sadece bu değil .. Onlara senden de bahsetmeliyiz Anna .." Diyorum ona bakarken.

"Hepimiz itiraf etmeliyiz, değil mi?" Diyor Anna.

"Gördüğüm tek yol bu" diyorum.

"Haklısın Kate. Bu olayı aşmanın tek yolu bu. Sonuçlardan korkmuyorum. Yine de sana yardım edeceğim" diyor Anna.

"Olanları unutmaya çalıştık ama bu bize hala orada olduğunu hatırlatıyor, insanlar bizi bunun hakkında konuşmaya itmeye devam ediyor. Ama endişelenme Anna, sana hiçbir şey olmasına izin vermeyeceğim. Sadece bu korkunç şeyleri yaptın çünkü Bunu yapmak için manipüle edildiniz.

"Seninleyiz Kate" diyor Josh.

"Teşekkürler Josh" diyorum ona gülümserken.

"Kendinize inanın Kate, tüm bunların ortadan kalkmasının tek yolu bu. Bu olay sizi her zaman rahatsız edecek, neden neler olduğunu açıklamıyorsunuz?" Josh diyor.

"Bunu yapabilirim, önce Jane ile konuşmam gerek" diyorum.

"Lütfen bana Jane'den izin almanız gerektiğini söyleme?" Diyor Anna kaşını kaldırırken.

"Cehennem hayır, sadece ona ne yapacağımı açıklamam gerekiyor. Jane, mantıkla gitmiyor" iç çekiyorum.

"İyi şanslar" diyor Anna.

"Gerçekten iyi şanslar" diyor Josh

-------------------

18:45, Jane Connor'un Süiti

"Asla!" Diye bağırdı Jane.

"O kadar dramatik olma" diyorum.

"Onlara hiçbir şey söylemiyorsun, bu karakter iftira. Diye bağırdı Jane.

"Zaten açık Jane'de, yüzlerce insan gördü, asla kaybolmayacak. Oldu ve görülmeyecek. Bunun hangi kısmını anlamıyorsun" diye bağırıyorum.

"Bunu yapmıyorsun ve bu son" mutfağa girerken emretti.

Sonra onun peşinden yürüdüm.

"Yo Jane" diyorum.

Sonra onu buzdolabına çarparken gömleğini aldım.

Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin