45.Bölüm

25 1 0
                                    

Kate'in Bakış Açısı:

O akıllara durgunluk veren seksten sonra yıkanmak için duşuma gittik. Jane beni öpmeyi bırakmadı, her fırsatta öptü.

"Bu kadar öpüşmenin nesi var?" dedim onu geri yıkarken.

"Seni o kadar çok seviyorum ki" dedi beni tekrar öperken.

"Seks miydi?" Arkasını döndüğünde dalga geçiyorum.

"Kesinlikle" diyor bana bakarken. Daha sonra o geri çekilirken göğsünü yıkamaya başladım.

"Sınırlar" diyor.

"Hala bu konuda mısın?" Ona söylüyorum.

"Herkesin sınırları vardır bebeğim" diye fısıldadı.

"Anlıyorum..." diye iç çekiyorum.

Göğsümü yıkamaya başlarken "Göğsüm yıllardır kül tablasıydı. Çok hassas" diyor.

"Anlıyorum" dedim su bize çarptığında onu üzerime çektim.

Jane, "Sana gerçekten sıcak su sağlamamız lazım" diyor.

"Ev sahibi yeni eklemeler yapılmasını onaylamıyor." diye iç geçirdim.

Jane beni öperken "O zaman apartmanı satın almam gerekecek" diyor.

Onu öperken "Ne kadar komik" dedim.

"Şaka değil" diyor.

"Ev sahibim sıcak su kullanmama izin vermiyor diye tüm apartman kompleksini mi satın alacaksınız?" Şaşırdım diyorum.

"Evet" diyor.

"Çok tuhafsın Jane" dedim gülerek.

"Ayrıca şaka değil." Gülüyor.

"Yapma bunu, zaten vaktimin çoğunu senin dairende geçiriyorum" diyorum ona.

"Sıcak suyum olduğu için mi?" Diyor.

"Evet. Seni sıcak suyun için kullanıyorum" diyorum o da gülerken.

Bu güzel bir an oldu, tüm bu olup bitenlere rağmen, dünyayı umursamadan, sadece ikimiz birbirimizi bu şekilde gelişigüzel eğlendirebiliyoruz. Aşk bu mudur Jane? Dünya önümüzde yıkılsa, gözlerinizin içine bakar ve zihninizi yaklaşan felaketten uzak tutmak için sizi güldürmeye veya güldürmeye çalışırdım.

Daha sonra uykuya dalarken Jane beni kollarına aldığında yatağa geri döndük. Bu birkaç gün zordu ve çok kasvetliydi ama bu gece çok huzurlu ve sıcaktı. Böyle anları özlüyorum. O gece oldukça çabuk uykuya daldım, uzun zamandır ilk kez kendimi güvende ve emniyette hissettim.

Ertesi sabah akan suyun sesiyle uyandım. Jane banyodan çıkarken gözlerimi ovuşturdum ve gerindim.

"Günaydın güneş ışığı" Yanıma gelip beni öperken dedi ama üzerime düştüğünde onu yakalayıp yatağa çektim.

Üzerime yattığında ve burunlarımız birbirine değdiğinde "Günaydın" dedim.

"İyi uyudun mu?" Diye sordu.

"Evet. Aslında uyudum. İyi uyudun mu?" Diye sordum.

"Bebek gibi. Tam bir gece uykusu çekmeyeli uzun zaman oldu" diyor.

"Bunu duyduğuma sevindim." Gülümsedim.

"Şimdi gerçek dünyaya dönelim. İkimiz de işe gitmek için hazırlanmalıyız" diyor üzerimden kalkarken.

Doğrulurken "Ah doğru. Sana bir şey söylemem gerekiyor" diyorum.

"Nedir?" O soruyor.

"Görünüşe göre... Terfi alma ihtimalim var.." dedim yutkunarak.

Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin