Kate'in Bakış Açısı:Bir süre sonra duyularım yerine geldi ve tanıdık bir acı hissettim. Orası gerçekten acıyordu ve hâlâ çıplaktım. İğrendiğimi hissettim. Odanın etrafına bakmayı denedim ve Adelyn'in sandalyede oturduğunu gördüm. Elinde bir şarap bardağı tutuyordu. Bana gülümsedi. Omurgamdan aşağı bir ürperti gönderdi.
"Neden ağlıyorsun?" Yumuşakça söyledi. O bir şey söyleyene kadar ağladığımın farkında bile değildim. Bardağı yere koydu. Yavaşça içini çekti ve yatağa geri döndü. Gözlerimin içine bakarak beni çevirdi. Gözlerindeki yumuşaklık kafamı karıştırdı. Yumuşak elleri beni kendine doğru çekti.
"Kate aşkım, lütfen ağlama. Özür dilerim" Gözlerim karardı.
"Doğru, özür dilemelisin. Bana defalarca tecavüz ettin! Eğer yapabilseydim seni parçalara ayırırdım!" Kızgın bir şekilde söyledim ama o bana sadece gülümsedi.
Aşağıya baktım, onun üzerinde oturuyordum. Elleri belimi sıktı. Ellerinden biri başımın arkasını tutup beni yüzüne yaklaştırdı.
"Sen bana aitsin Katy, ne kadar erken anlarsan hayatının o kadar iyi olacağını anlarsın" Dudaklarımız birbirine değene kadar beni kendine çekmeyi sürdürdü. Kendimi ondan uzaklaştırmak için ellerimi göğsüne koydum. Kalçalarını benimkine doğru hareket ettirerek benden ayrıldı. İnlememek için kendimi zorlayarak dudağımı ısırdım.
"Ayrıca az önce bana beni sevdiğini söylediğinde bunu doğruladın." Bana karşı hareketini hissedince nefesim kesildi. Ellerim çarşafları kavradı. Dikkatimi dağıtmaya çalıştığı konuya odaklanmam gerekiyordu.
"Elbette... söylemek zorundaydım... uh...eğer söylemeseydim... devam ederdin... ah..." Durdu. Başını salladı ve ardından kıkırdadı. Gözleri ruhuma yöneldi. Çok geç olana kadar diğer elinin ne yaptığını fark etmedim. Parmakları ıslak duvarlarımın içine kaydı. Çarşafları daha da sıkı tutarak nefesimi tuttum. Parmakları acı dolu duvarlarıma daha da gömüldü.
"Mmm, çok gerginsin, sırılsıklamsın. Sana yaptıklarımı seviyor olmalısın." Parmakları hiper hıza çıkıp vücudumu sallamaya başladı. Elini tutup kendimden uzaklaştırmaya çalıştım. Sadece gülümsedi ve daha sert bir şekilde dürttü. Çığlığım boğazıma düştü ve yüksek bir inilti olarak çıktı.
"Beğendiğini biliyorum o halde neden bana direniyorsun? Neden buna tecavüz diyorsun?" Acı verici, yüksek sesli bir inilti çıkararak sırtımı eğdim. Az önceki acıdan hâlâ kurtulamadım.
"Çünkü... ben.... AHH..." O devam edip gülmeye başlayınca gözlerimi kapattım.
"Gördün mü? Sana yaptıklarımı seviyorsun, bu yüzden şikayet etmeyi ve buna tecavüz demeyi bırak. Kabul et aşkım" Ben yüksek sesle ağlarken dedi ama umursamıyor gibi görünüyordu. Sert vuruşları çığlık atmamı ve daha yüksek sesle ağlamamı sağlıyor.
"Canımı acıttığını biliyorum ama tüm acılara değecek." Dudaklarımı öptü ve daha da sertleşti. Ön kapıda yüksek bir patlama duyduğumuzda duruyor. Hızla ayağa kalkıp kulağını kapıya dayadı ve gürültü artınca kapıdan geri çekildi. Kapı hızla açıldı ve orada uzun boylu bir polis memuru duruyordu.
"Ne oluyor be!!" Adelyn ona bağırdı ama o hareketsiz durup durumu gözlemledi. Sonra bana baktı "Merak etmeyin bayan, sizi kurtarmak için buradayız"
Adelyn onu duvara yaslarken ona dik dik bakıyor. Başka bir memur odaya girdiğinde hızla üzerime bir şeyler giydim. Yataktan çıkıyorum.
"Onu buradan çıkarın!" Birinci subay emir verir. Diğer memur beni evden çıkarıyor. Sonra Jane'in bana doğru koştuğunu gördüm. Kollarımı uzatıp ona sımsıkı sarılıyorum.
"Aman Tanrım.. bebeğim, iyi misin?" Jane'e endişeyle sordum. Başımı salladım ve onu öptüm. Adelyn, elleri arkadan kelepçeli olan polis memuruyla birlikte dışarı çıkıyor. Bize ulaşmaya çalışıyor ama adam onu tutuyor.
"Onu hiçbir yere götürmeyeceksin!" Adelyn bağırıyor. Jane kıpırdamadan kıkırdadı.
Jane, "Onu buradan uzaklaştırın memur bey, karımı kaçırdığı için parmaklıkların arkasına atın" dedi ve beni ona yaklaştırdı.
Adelyn'i arabalarına sürüklemeye başlarken polis memuru "Merak etmeyin Bayan Connor, biz hallederiz" diye güvence verdi.
"Kate, gel. Hadi eve gidelim" diyor Jane usulca. Başımı salladım.
Adelyn'e son bir kez bakıyorum, gözleri öfkeyle yanıyor ve geri çekilmeme neden oluyor. Değişti, bana aşık değil, bana takıntılı. Beni kontrol etmek istiyor, beni sevmek değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]
Teen FictionÇEVİRİDİR : ASIL YAZAR : @Inori_Yuzuriha_ Grinin Elli Tonu'ndan uyarlanan hikaye bu. Adından da anlaşılacağı gibi kitabın eşcinsel versiyonu olacak, hikaye bazı noktalarda değişebilir. Jane Connor, Christian Gray rolünü oynayacak ve Kate Williams da...