Kate'in Bakış Açısı:
O günden bu yana bir hafta geçti, artık mezuniyet günüydü. Jane o zamandan beri benimle iletişime geçmemişti, kendimi meşgul edecek başka şeyler bulabildim. Stefan ve Candice birbirlerine aşkı buldular ve artık bir şey olmuşlardı. Stefan bana genellikle Jane'in ne kadar perişan olduğunu anlatırdı ve bu beni biraz üzdü çünkü kendimi bundan sorumlu hissettim, işe yaramaması çok yazık ama sanırım bu en iyisi mi? Ya da en azından kendime böyle söylüyorum. Mezuniyet gününe hazırlandım çünkü annem gelemedi, mezun olduğumu görmesi için her şeyi verirdim.
"Mezun olmaya hazır mısın?" Daireden çıkarken Candice diyor.
"Evet, keşke ailem burada olup mezun olduğumu görebilseydi" diye somurttum.
Candice beni neşelendirmeye çalışırken "Evet, baban izliyor ve Stefan her şeyi kaydedecek, biz de annene göstereceğiz" diyor.
Stefan bizi aldı ve törene götürdü. Okula vardık ama Candice büyük konuşmasına hazırlanmaya devam etti. Annemin burada olmasını dilerken derin düşüncelere dalarak okula yürüdüm. Birine çarptım ve direkt yere düştüm.
"Daha dikkatli olmalısın" diyor ses.
Daha sonra kız elini uzattığında utanarak gülümsedim ve ayağa kalktım. Daha sonra önümde duran kızın Jane Connor olduğunu fark ettim. Daha sonra gözleri büyüdü ve benimki de öyle. Onun burada ne işi vardı!??! Kahretsin! O okulun hayırseveridir, bugün büyük bir konuşma yapacağını tamamen unutmuşum.
"Kate" diyor.
"M.. Bayan Connor" diye kekeledim ve o seslendiğinde kaçtım ama koşmaya devam ettim. Hızla bir koltuk buluyorum. Daha sonra tören başladığında müdür sahneye çıktı.
"Bugün gelen herkese teşekkür etmek istiyorum ve mezun olan sınıfımızı tebrik ediyorum" diyor.
"İlk konuşmayı bizzat okulun hayırseverlerinden Bayan Jane Connor yapacak" diye devam etti.
Jane daha sonra ben bakarken sahneye çıktı. Herkes bana bakarken o orada sessizce dururken gözleri benimkilere kilitlendi.
"Bayan Connor" diyor müdür.
"Doğru" diyor gözlerini benden kaçırırken. "Mezun sınıfa büyük tebrikler ve yönetim kurulu bu yıl tam burs kazanacak mezunu seçti. Bu kişinin eğitimi, yaptığı tüm çalışmalardan dolayı bir teşekkür olarak Connor Enterprises tarafından ödenecek. Müdür, Bu bursu yeniden canlandıran kişi hakkında beni daha sonra bilgilendirin. Açları doyurmak için 10 milyon dolar toplayabildik. En içten teşekkürlerimi sunarım, açlıktan ölmenin nasıl bir şey olduğunu şahsen biliyorum ve herkese teşekkür etmek isterim. Bunu mümkün kılmaya yardımcı olan öğrenciler 9 ay sürdü ama başardık bu yüzden size tüm kalbimle teşekkür ediyorum" diyor Jane eğilerek.
Geri çekilip sahnede Candice'in yanına oturduğunda şok içinde orada durdum. Sıradaki konuşması ama dikkat etmedim, sonra beni öldürecek! "Açlıktan ölmenin nasıl bir şey olduğunu şahsen biliyorum" derken neyi kastettiğini hala merak ediyordum. Röportajı yaptığımda bana verdiği cevap bu değildi, o zamanlar bu soruyu hiçbir duygu olmadan cevaplamıştı ama o konuşmayı yaptığında ben kalbinin onun kolunda olduğunu kolaylıkla söyleyebilirdi.
Daha sonra müdür gelip sertifikalarımızı almak için isimlerimizi seslendi, Jane onları dağıtıyordu. Daha sonra kalbim daha hızlı atmaya başlayınca müdür adımı seslendi.
"Mezun olduğunuz için tebrikler Kate" diyor Jane en sıcak gülümsemeyle.
"Teşekkür ederim Bayan Connor" dedim her zamanki gibi kekemelik yaparak yüzünün kızarmasına neden oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]
Novela JuvenilÇEVİRİDİR : ASIL YAZAR : @Inori_Yuzuriha_ Grinin Elli Tonu'ndan uyarlanan hikaye bu. Adından da anlaşılacağı gibi kitabın eşcinsel versiyonu olacak, hikaye bazı noktalarda değişebilir. Jane Connor, Christian Gray rolünü oynayacak ve Kate Williams da...