Kate'in Bakış Açısı:Alarmın sesiyle uyandım. Tekrar normal hayata dönmüştüm. Adelyn ve ben sahil evinde çok eğlendik. Bunlar hayatımın en muhteşem zamanlarıydı. Yakında oraya geri dönmeye karar verdik.
Yataktan kalktım, dişlerimi fırçaladım. Yatak odamın kapısını açıp mutfağa gittim ve kendime bir fincan kahve yaptım. Daha sonra buzdolabına gittim, sütü çıkardım ve mısır gevreğini aldım. Telefonum çalmaya başlayınca yemeğimi yemeye başladım. Josh'du. Kabul ettim.
"Josh mu?"
"Kate! Hey, nasılsın?"
"İyiyim. Sen nasılsın?"
"İyiyim. Ah Kate, eğer bugün meşgul değilsen her zaman buluştuğumuz barda buluşabilir miyiz?"
"Evet elbette. Her şey yolunda mı?"
"Evet her şey yolunda. Seninle önemli bir konu hakkında konuşmam gerekiyor."
"Tamam orada olacağım"
"Harika. Bir saat sonra görüşürüz o zaman"
"Görüşürüz bay bay"
Telefonu kapattım. Josh'un telefonda söyleyemeyeceği kadar önemli olan ne? Yemeğimi bitirdim ve hazırlandım. Dışarı çıkıp arabaya bindim. Bara doğru sürmeye başladım ve oraya vardığımda Josh'un henüz gelmediğini gördüm. Oturup bekledim.
10 dakika sonra Josh'un yüzünde en büyük gülümsemeyle bana doğru geldiğini gördüm.
"Başardın" dedi ve sarılmaya gitti.
"Tabii ki" gülümsedim ve ona sarıldım.
"Üzgünüm, geciktim. Seni görmek isteyen biri var" dedi ve ona şaşkın bir şekilde baktım.
"DSÖ?" diye sordum, arkasına baktı. Orada tek Jane Connor vardı. Ona geniş gözlerle baktım. Kusursuz görünüyordu.
"Merhaba Kate" dedi bana yaklaşırken. Gözlerine bakmaktan kaçınıyorum.
"Josh... bana söyleyecek önemli bir şeyin olduğunu söyledin. Yalan mı söyledin?" Onu görmezden gelip Josh'a baktım.
"Bu yalan değildi. Gerçekten seninle konuşacak bir şeyim var. Jane seni görmek istedi bu yüzden onu da yanımda getirdim. Hadi oturalım" dedi ve oturduk. Jane'e baktım, üzgün görünüyordu, bunu sadece gözlerine bakarak anlayabiliyordum.
"Peki nedir bu?" Josh'a sordum.
"Ben ve Leo, hacker'ın senin olduğunu düşündüğümüz için gerçekten üzgünüz. O zamanlar Jane'in teyzesi Martinez'di. Gerçeği öğrendikten sonra seninle iletişime geçmeye çalıştık ama seninle iletişime geçemedik. Artık her şey normale döndü. Normal, Leo uzaklaştırma cezasına son vermeye karar verdi ve yarından itibaren işine geri dönebilirsin." dedi ve ona şaşkınca baktım.
"Ciddi misin?" Diye sordum.
"Evet Kate. Özrümüzü kabul edip işine geri döner misin çünkü senin gibi yetenekli bir insanı kaybetmek büyük bir kayıp olur" dedi ciddi bir şekilde. Aşağıya baktım ve bir süre düşündüm.
"Tamam elbette. Kabul ediyorum. Yarın uğrarım" diye yanıtladım ve bana sıcak bir gülümsemeyle karşılık verdi.
"Tamam o zaman artık işime dönmeliyim. Yoksa Leo çok kızardı" dedi ve gitti. Yüzünde üzgün bir ifadeyle orada oturan Jane'e baktım.
"Benim de gitmem lazım." dedim ve ayağa kalkmaya çalıştım ama bileğimi tuttu.
"Kate, lütfen seninle konuşmam lazım." diye rica etti. Ona baktım ve tekrar oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]
Teen FictionÇEVİRİDİR : ASIL YAZAR : @Inori_Yuzuriha_ Grinin Elli Tonu'ndan uyarlanan hikaye bu. Adından da anlaşılacağı gibi kitabın eşcinsel versiyonu olacak, hikaye bazı noktalarda değişebilir. Jane Connor, Christian Gray rolünü oynayacak ve Kate Williams da...