Eve geldiğim de annemin fark ettiği ayağım yüzünden biraz azar işitmiştim. Azar işittiğim sahnelere şahitlik eden linda, bir tarafta kıskıs gülerken tepemin tası atsada sadece odama çekilmiş ve güzel, rahatlatıcı bir duş almıştım.
Banyodan çıktığımda biraz, çok az kan sızdıran yarama da güzel bir pansuman yapıp ayağımı sarmıştım. Üzerime misafir olarak gelecek olanların dayımlar olduğunu öğrendiğim için rahat bir pijama takımı giymiş, ardından telefonumu alıp yatağa yatmıştım.
Biraz telefona bakmak istemiştim ama yatağa girmemle aklıma gelen boynumda ki ıslaklık yüzünden gözlerim kapanmıştı. Elim boynuma, tam şah damarımın üzerine içim de büyüyen tuhaf bir hisle kapanırken, parmak uçlarımı hala daha varlığını hissettiğim ıslaklığın üzerinde gezdirmiştim.
O an aklıma doluşunca ayağım karıncalanmıştı. Boynumda nasıl bir ıskaklık hissediyor isem ayağımda da o dokunuşu hissediyordum. Şizofren gibi bir şeydi bu his ama gerçekten hissetmiştim. Şizofren olmak hiç bu kadar yakın olmamıştı.
Ayağımda hissettiğim tuhaf hissi doğrulayan tek şey sadece o dokunuşla bir anlık acıyla kavrulan yaramdı. Boynu mu ise parmaklarımı koyduğum an hissettiğim ıslaklıktı. Ama bu çok saçmaydı...
Hayat zaten saçmaydı, bu daha da saçmaydı.
Hayaletlerden korkan ben bu yüzden daha fazla korkarken usulca telefonumun ekranını açıp, etrafta göz gezdirdim. Hayaletler gerçektir kavgası yaptığım yoongi hyung, bana inanmıyordu ama bu hissi o yaşasaydı emin olurdu gerçek olduklarından kesinlikle eminim.
Yoongi hyung'un yazdığı mesajı görmemle üzerine basıp, mesaj kutucuğuna girdim. Girdikten sonra fark ettiğim grup ismiyle bana gruptan mesaj attığını gördüm. Sadece o değil diğerleri de tonlarca mesaj atmıştı.
Yoongi hyung
İyi misin?
Rawoon
Kaçar gibi gittin yanımızdan
İyi misin şuan jimin
San-ha
Jimin baksana şu mesajlara
Eve gittin mi nerdesin
Sikeceğim ciddi
Ji-su
Kendini sik Taemin
Jimin'den uzak dur
Jimin nerdesin aşkım
Niye öyle ayağında ki yarayı bile düşünmeden çantanı alıp koşarak uzaklaştın
Yoongi hyung
Jimin cidden biraz daha bu mesajlara bakmazsan evini Jungkook'la basar sikerim seni
Jungkook
Katılıyorum sevgilime
Yoongi hyung
JİMİN NERDESİN
Ben
Sakin olur musunuz amk
Ölmedim buradayım, yaşıyorum
Banyodaydım
Temizlendim yıkandım
Gelmek isterseniz gelin sizinle de yıkanırız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
● The Monster İnside Me ●
Fanfiction"Aslında konuşmak için biraz geciktik değil mi? En başında aklımdakileri sana sormam gerekti. Sevgililer böyle yapardı ama ben yapamadım. Mesela bu ilişki de yeteri kadar diyalog kurmadan seninle öpüşüyoruz, senin bana her dakika dokunmanı istiyorum...