Rozdział 58

26 5 3
                                    

Shen Yu:"..."

-Jak Wasza Wysokość chce, bym cię pocieszył?

Shang JunLin pochylił się blisko. -Jak myśli Ah Yu?

Shen Yu poklepał opuszczoną głowę Shang JunLin. -Już dobrze, Wasza Wysokość. Nie czuj się źle. Czy ci ludzie są warci gniewu Waszej Wysokości?

Po tych słowach Shen Yu z gracją wycofał rękę. -Czy Wasza Wysokość czuje się pocieszona?

Shang JunLin zaśmiał się wbrew sobie. -Ah Yu dobrze wie, że ten cesarz miał na myśli coś innego.

Shen Yu rozszerzył oczy i udawał niewiniątko. -Jeśli Wasza Wysokość mi nie powie, nie będę wiedział, jakiego rodzaju pocieszenia chce Wasza Wysokość.

-Możesz udawać, że jesteś zdezorientowany. Wiosenne egzaminy wkrótce się zakończą, a wtedy zobaczymy, jakie wymówki wymyślisz, by zatrzymać tego cesarza. Shang JunLin wyprostował się i odszedł na bok z rękami za plecami.

Shen Yu nie rozumiał. -Dlaczego Wasza Wysokość jest taki pewny, że wygra?

Shang JunLin spojrzał na niego z uśmiechem. -Czy Ah Yu zapomniał, kto decyduje o ostatecznym wyniku egzaminu pałacowego?

Shen Yu oczywiście o tym nie pomyślał. Gdy usłyszał słowa Shang JunLin, rozszerzył oczy z niedowierzaniem. -Z pewnością Wasza Wysokość nie będzie 'nadużywać władzy dla osobistych korzyści', aby wygrać?

Shang JunLin uniósł brwi. -Jeśli oznacza to, że Ah Yu przejmie inicjatywę, by zbliżyć się do tego cesarza, to dlaczego nie nadużywać mojej władzy?

Shen Yu podszedł bliżej, uważnie obserwując twarz mężczyzny i nie dostrzegł żadnego śladu humoru, tak jakby Shang JunLin naprawdę miał to na myśli. Shen Yu zaniemówił na chwilę.

-A co z Waszą Wysokością? Shen Yu obszedł go dookoła.-Jeśli Wasza Wysokość mnie nie przekona, nie możesz oczekiwać, że będę chętny.

Shang JunLin roześmiał się. -Nie mówiłem poważnie.Chwycił młodego mężczyznę idącego po jego stronie i podniósł go. -Jak ten cesarz mógł naprawdę zrobić coś tak głupiego? Jeśli Ah Yu naprawdę się martwi, ten cesarz poprosi kogoś o zorganizowanie ekranu, a ty będziesz mógł przeczytać ze mną dokumenty egzaminacyjne.

Zaskoczony i uniesiony w powietrze, Shen Yu położył ręce na ramionach mężczyzny. Shang JunLin podniósł go, jakby trzymał dziecko. Głowa Shen Yu była nieco wyższa niż Shang JunLina.

Z większej wysokości Shen Yu spojrzał w dół na mężczyznę. -Wasza Wysokość, czy planowałeś to od samego początku? Pozwolić mi towarzyszyć Waszej Wysokości podczas egzaminu?

Shang JunLin poklepał Shen Yu po plecach i nie zaprzeczył. -Czy Ah Yu się zgadza? 

-Pomyślę o tym. Shen Yu nie powiedział „nie". Przed chwilą Shang JunLin naprawdę nie brzmiał, jakby żartował. Gdyby nie było dużej różnicy w wynikach Jiang HuaiQing i Hè ChengYu, Shang JunLin mógłby zdecydować się zagrać faworyta i przyznać Hè ChengYu pozycję zhuangyuan.

Gdyby nie zakład, dla Shang JunLina nie miałoby znaczenia, kto zajął pierwsze, a kto drugie miejsce.

Ale gdy przyszło do tego konkretnego tematu, Shang JunLin był skłonny zachowywać się jak nieumiarkowany tyran. To było w porządku, jeśli Shang JunLin stał się tyranem z własnych powodów, ale Shen Yu nigdy nie pozwoliłby Shang JunLinowi stać się nieumiarkowanym tyranem z własnej winy!

-Nie przychodzisz tu często. Ten cesarz cię oprowadzi - powiedział Shang JunLin i zaczął odchodzić.

Shen Yu poklepał go po ramieniu.-Najpierw mnie postaw.

The Sickly Beauty Substitute Called It QuitsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz