Rozdział 59

31 7 1
                                    

Shen Yu pokiwał głową w stronę Shang JunLina. -Rozmawiam z Waszą Wysokością o poważnych sprawach.

-Ten cesarz wie. Shang JunLin dotknął czoła Shen Yu.-Zostało to odkryte wcześnie, co oznacza, że nie jest to tak trudne do zbadania. Cesarz zdyskwalifikuje każdego, kto weźmie w tym udział. Ah Yu nie powinien się martwić. Cesarz poprosił egzaminatorów o zmianę pytań testowych. Nie będzie problemu.

Gdy dowiedział się, że ktoś próbował manipulować cesarskimi egzaminami, jak Shang JunLin mógł siedzieć z założonymi rękami i na to pozwolić? Niezbędne poprawki zostały już wprowadzone. Aby upewnić się, że nowe pytania testowe nie wyciekną, wszyscy zaangażowani w zmiany mieszkali w domu zaaranżowanym przez Shang JunLina i będą tam mieszkać do końca egzaminu. Wokół domu znajdowały się ciężkie patrole strażników. Gdyby ktokolwiek próbował wysłać informacje do świata zewnętrznego, naraziłby się tylko na niebezpieczeństwo.

Shen Yu skinął głową i zaczął mówić o rzeczach, które Jiang HuaiQing i jego przyjaciele odkryli niedawno.

-Jiang HuaiQing wysłał list, w którym napisał, że ludzie celowali w konkretny typ, głównie biednych studentów. Zwrócono się także do innych dobrych przyjaciół Jiang HuaiQinga. Dopiero gdy pojawiło się to w rozmowie jako anegdota, zdali sobie sprawę, że skontaktowano się z kilkoma osobami. Pomyślał Shen Yu. -Czy zauważyli, że Wasza Wysokość lubi zatrudniać ludzi z biednych środowisk i dlatego postanowili się do nich wtrącić?

Shang JunLin: -Niezależnie od tego, czy im się uda, czy nie, ci nowi urzędnicy będą podatni na szantaż w przyszłości. Aby kontynuować karierę, nie mieliby innego wyboru, jak tylko pracować dla spiskowców.

Shen Yu: -To prawda, a im wyżej ci urzędnicy awansują w przyszłości, tym lepiej dla spiskowców. Cóż za opłacalna metoda. Przy tak niewielkim wysiłku mogą zmienić tę klasę uczonych w swoich agentów.

Chociaż... Shen Yu spojrzał w dół, aby ukryć chłód w swoich oczach. Bez względu na to, czy było to w jego poprzednim życiu, czy w tym, ten człowiek nigdy nie osiągnie swoich celów!

W Yingxing House:

W miarę jak zbliżał się dzień egzaminu, pensjonat wydawał się mniej zaludniony. Uczniowie pozostali w swoich pokojach, aby dokonać ostatecznych przygotowań.

Niespokojny umysł Jiang HuaiQing stopniowo się uspokajał. Po omówieniu wszystkiego z Młodym Mistrzem Yu, zdał sobie sprawę, że Młody Mistrz Lin i Młody Mistrz Yu nie byli tak prości, jak się wydawało. Najprawdopodobniej nie byli nawet kandydatami do egzaminu.

Jiang HuaiQing opuściła okno i podeszła. -ChengYu Xiong jest zawsze taki spokojny.

Po spędzeniu tak wiele czasu z Hè ChengYu, Jiang HuaiQing nigdy nie widziała, aby stracił spokój. Uczniowie wokół nich stawali się coraz bardziej nerwowi, ale Hè ChengYu był taki sam jak zawsze.

On sam czuł się niespokojny jakiś czas temu, ale po kilku dniach jego stan umysłu stopniowo się poprawiał.

Hè ChengYu uśmiechnął się lekko.-To tylko egzamin. HuaiQing też jest taki sam jak zwykle, prawda?

-Może nie widać tego po mojej twarzy, ale ten incydent jakiś czas temu naprawdę mnie zszokował.Jiang HuaiQing poklepał się po klatce piersiowej. -Od kilku dni nie mogę spać.

-Zastanawiam się, czy ChengYu Xiong zauważył, że ci ludzie celują w biednych studentów. Po chwili obserwacji, Jiang HuaiQing doszedł do takiego wniosku.

Hè ChengYu skinął głową. -Też to zauważyłem. Pośrednio zapytałem kilku kandydatów na egzamin z innych dużych rodzin i nie spotkali się z czymś podobnym. 

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Nov 11 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

The Sickly Beauty Substitute Called It QuitsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz