Saat 08.05
Neva Altun
Uykumun en derin anında çalan bir telefon sesi ile uyandım, başta ne olduğunu idrak edemesem de daha sonra aklım yerine geldi. Arayan Vanert olmalıydı, dün Talya'ya uçuş vaktinde uçağı patlatmasını söylemiştim ve büyük ihtimalle beni uçağı patladığı için arıyordu.
Uçağı benden gizli kaldırmaya çalıştığı için aramayacağını ummuştum çünkü bu kendi topuğuna sıkmaktı ama anlaşılan kardeş sevgisi ağır basmıştı. Ne diyeceğini, kendini nasıl savunacağını merak ediyordum ve bu yüzden telefonu elime alıp açtım. Arayan gerçekten de Vanert'ti.
"Alo, ne oldu sabah sabah?"
"Uçağımda havai fişek gösterisi yapanın sen olduğunu biliyorum, kesin Talya yetiştirdi sana. Hemen acil bir toplantı talep ediyorum."
"Öncelikle bir sakin ol, ben havai fişek falan patlatmadım."
"O zaman bir toplantı yapalım ve kimin yaptığı ortaya çıksın."
"Tamam o zaman herkesi topla, çağırırken de millete de suç atıp durma, normal konuş."
"Tamam, iki saat içerisinde herkesi toplarım. Bu arada her kim yaptıysa onu tatile göndericem, şimdiden söyleyeyim."
"Beni oyalama da olayı araştırayım, hadi görüşürüz."
"Görüşücez."
Öfkeyle kalkan zararla oturur diye boşuna dememişler, kurduğu toplantıda tüm üyelere arkamdan iş çevirdiğini itiraf etmiş olacak ama haberi yok. O kendini avcı sanıyor ama başından beri sadece bir av. Bugün avcı olanın kim olduğu belli olacak ve bir daha kimse kendini avcı sanamayacak.
Telefonu kapattıktan sonra elimi yüzümü yıkadım ve mutfağa geçtim. Acil durumlar için yaptığım lokmalık atıştırmalıklardan birkaç tane yedim ve fazla vakit kaybetmeden hazırlanmaya başladım.
Toplantıya gideceğim için bugün tekrardan siyah giymeye karar verdim. Daha önce de dediğim gibi siyah kusurları gizlerdi ve kusurlar ortadan kalkınca geriye sadece güç kalırdı.
Altıma siyah bir pantolon giydim ve üzerime beli açık, siyah bir crop giydim ve aynaya baktım. Görünüşümden pek memnun kalmadım ve bu yüzden üzerime ön kısmı çift zincirli siyah bir ceket giydim. İşte şimdi oldu, bu halimle görünüşümü sevdim.
Ayaklarıma her zamanki gibi spor ayakkabılarımı giydim ve kırmızı rujumu sürdüm. Bugün biraz daha sert görünmek istediğim için göz çevreme siyah bir kalem sürdüm ve hafif dağıttım. Şimdi tam da istediğim gibi sert görünüyordum ve gitmeye hazırdım.
(Neva'nın kıyafeti)
Evden çıktım ve arabama binip toplantının olacağı yere doğru sürmeye başladım. Bir yandan araba kullanırken diğer yandan Vanert'i aradım, ilk çalışta açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VANAÇ VE VANERT
Mystery / ThrillerDevletleri yok etmek için kurulan gizli bir örgütün başı olan Vanaç masasındaki haini bulmak için türlü oyunlar oynar ve oklar masadaki en güçlü ikinci kişi olan Vanert'i işaret eder. Vanaç haini doğru bulmak zorundadır çünkü hain kabul edilen kiş...