Müzik
~ Camila Cabello - Shameless
Meraklı gözlerle kapıyı açtım ve karşımda duran Gazel'e baktım.
"Senin ne işin var burada?"
"Sana da günaydın Vanaç, hoş buldum."
"Hoş gelip gelmediğini söyleyeceklerin belirleyecek Gazel, eğer işime yarayacak şeyler söyleyeceksen hoş geldin."
"Sen ve senin şu çıkarcılığın... Diyecek söz bulamıyorum."
"Madem diyecek sözün yok, o halde neden geldiğini söyle." Erkekler bitti, şimdi de kızlar mı başladı?
Gazel ile birlikte ön bahçemde yürümeye ve konuşmaya başladık.
"Sabahın köründe Vanert beni aradı."
"Dur tahmin edeyim, konu kahvaltıydı değil mi?" Gazel her zamanki gibi söylediğimden bir şey anlamadı ve anlamaz gözlerle bana baktı.
"Vanert ile aramızda olan bir şaka, sen devam et." Gazel gözlerini devirdi ve konuşmaya devam etti.
"Benden Sofya'nın cihazlarını kontrol etmemi istedi, Behzat ile beraber Sofya'nın örgütle temasa geçmesini engelleyin dedi." Belli ki Vanert cezasını ciddi ciddi uygulayacaktı, cihaz izletme detayını Efsun'u korkutmak için söylememişti.
"Eee ne güzel demiş işte, dediğini yapsanıza."
"Haberin yoktur diye söyleyeyim dedim." Seni gören de beni çok seviyorsun sanır, sevgin gözlerimi yaşartıyor Gazel.
"Sana koltuğumu verecek bir bilgi olsaydı yine haber verir miydin?"
Gazel sessiz kaldı, ikimiz de böyle bir haber alsa bana sadık kalmayacağını biliyorduk çünkü Gazel örgüt kurulduğundan beri hiçbir zaman bana sadık olmamıştı, sadece gücümü bildiği için korkusundan emirlerime uymuştu.
Buraya bile belki Vanert'in kararına muhalefet olurum diye gelmişti, eğer ben Vanert'e inat olsun diye Efsun'u izlemelerine karşı çıkarsam bu Efsun'un işine yarayacaktı.
"Merak etme, bana karşı hamle yapmadığın sürece benden sana zarar gelmez. Yıllardır gücümü bilip oturduğun için bugün Efsun'un düştüğü duruma düşmedin."
Bunu Gazel de biliyordu ama yine de ona bunu hatırlatmak istedim, eğer şu an aklında bana karşı bir hamle yapma planı varsa neden ona saldırmadığımı hatırlayıp vazgeçmeliydi.
"Sofya ile neden Vanaç telefonu ile konuştun? Efsun'un kötülüğüne bir hamle yapmayacağı için Gazel'e doğruyu söyledim.
"Talya ve Pala'yı kaçırdı."
"Ne?" Gazel şaşkınlıkla yüzüme bakarken başımı aşağı yukarı sallayarak az önce dediğimi onayladım.
"İyi de Talya ve Pala ondan daha güçlü, nasıl kaçırmış ki?"
"Fiziksel olarak ikisini de yenemeyeceği için abisinin dart okunu çalmış, ek olarak birkaç adam tutmuş."
"Ve sen bu konuyu örgüte taşımadın öyle mi, neden?" Çünkü kafamdaki kırk tilki öyle istedi.
"Ne zamandır sana aklımdakileri söylüyorum?"
"Sadece neden Sofya'yı öldürmediğini merak ettim."
"Daha ona yapacaklarım bitmedi."
"Yapacağını yapmışsın zaten, abi kardeşi birbirine düşman etmişsin, daha ne yapacaksın?" İnan aklın almaz Gazel, ona öyle şeyler yapacağım ki kendi kafasına sıkacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VANAÇ VE VANERT
Mistério / SuspenseDevletleri yok etmek için kurulan gizli bir örgütün başı olan Vanaç masasındaki haini bulmak için türlü oyunlar oynar ve oklar masadaki en güçlü ikinci kişi olan Vanert'i işaret eder. Vanaç haini doğru bulmak zorundadır çünkü hain kabul edilen kiş...