43. BÖLÜM: YIKIM

16 3 0
                                    


Gazel

İşin başlamasına sadece yarım saat kalmıştı ve Behzat ile beraber çoktan bilgisayarın başına geçmiştik, sinyal kesiciler devreye girmeden önce sadece yarım saatim vardı ve acele etmem gerekiyordu. Bu gece Vanaç'ın devri sona erecekti ve kendini dokunulmaz sanarken ölecekti, madem koltuğu alamıyordum o zaman o koltuğu onunla beraber gömerdim.

"Behzat tek başına halledebilecek misin? Benim ekibi de sana yönlendirebilirim."

"Ben hallederim sınıf ikincisi, sen kendi işine bak."

"Öyle olsun hoca yalakası, günah benden gitti." Tekrardan bilgisayarıma bakarak söylenmeye başladım.

"Hata bende, insanlık yapıp yardım teklif edersen böyle olur. Bu insan mı ki de yardım edeyim diyorsun, hayvanın önde gideni bu."

"Seni duyuyorum."

"Duy diye söyledim zaten, dağ ayısı." Örgüt dağılınca seni de görücem Behzat efendi, bakalım sınıf birincisi olman iş hayatında seni öne geçirecek mi?

Kenan'ın cihazlarına olması gerekenden yarım saat erken sızdım ve kendi geliştirdiğim özel bir iletişim ağıyla mesaj yazmaya başladım, kimse oluşturduğum bu sisteme giremeyeceği için kontrol tamamen bende olacaktı ve karşı taraf dahil kimse benim yerimi ya da kimliğimi tespit edemeyeceği için ellerinde beni suçlayacak herhangi bir delil olmayacaktı.

+ Ender'den intikam almak istiyorsun, sana bu konuda yardım edebilirim.

+ Eğer yazdıklarımızı üçüncü bir kişiye gösterirsen telefonundaki ve diğer cihazlarındaki tüm belgeleri kendi elimdekiler ile beraber ifşa ederim.

Elimde ona ait belge yoktu ama Kenan bunu bilmeyecekti, zaten eğer kanıt isterse cihazından bir iki dosya çekip ona atabilirdim.

+ Hızlı cevap versen iyi olur çünkü vaktin sınırlı.

Mesajları attıktan sonra arkama yaslandım ve beklemeye başladım, birkaç dakika bekledikten sonra beklediğim cevap geldi ve tekrardan klavyenin başına oturup yazmaya başladım.

- Kimsin sen?

- Cihazıma nasıl girdin?

Hadi ama, daha yaratıcı sorular beklerdim.

+ Düşmanın olsaydım sana yazmak yerine sen fark etmeden cihazını boşaltırdım, amacım sana yardım etmek.

- Beni nerden tanıyorsun?

+ Senin hakkında çok şey biliyorum Kenan, istersen birkaçını sayayım.

+ Madde ticareti yapıyorsun.

+ Sadomazoşistsin ve bu yüzden çok kadın öldürdün.

+ Neva'yı takıntı haline getirdin ve bu yüzden Ender ile kavgalısın, aslında Neva'ya aşık değilsin ama bunu artık gurur meselesine getirdin. Amacın Neva değil, Ender'e ve diğerlerine gövde gösterisi yapmak.

+ Lore Beauty'nin davetine sen sızdın ve bu yüzden dün gece evindeki adamlarından biri vuruldu.

- Yalan söylüyorsun, ben kimseye bir şey yapmadım.

Vanaç sana aptal derken az bile demiş, aklı sıra elime itiraf mesajı vermeyecek. Ben cihazlarındaki belgeleri boşaltırım diyorum, bu hâlâ temiz adam ayakları çekiyor.

+ İkimiz de bunların doğru olduğunu biliyoruz o yüzden benim vaktimi boşa harcama, yardım istiyor musun onu söyle?

- Tanımadığım birinin lafına göre hareket etmem, önce kim olduğunu söyle.

VANAÇ VE VANERTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin