Neva
Talya iki haftanın sonunda nihayet tekrardan aşağı inmişti, göz altlarını kapatıcı ile kapatmış ve solgun görünen yüzü için fondöten sürmüştü. Dudaklarında hafif kırmızımsı bir ruj vardı ve en önemlisi yüzü gülüyordu, birkaç saat önceye göre çok daha iyi görünüyordu.
"Neva, altın okun geri döndü." Hemen Talya'nın yanına adımlayıp sıkıca sarıldım, iki yılan sahalara geri dönüyordu.
"Zirvemize tekrardan hoş geldin."
"Hoş buldum kardeşim." Talya'nın da bana sıkıca sarılmasıyla tekrardan kendimi güvende hissetmeye başladım, sırtımı dayadığım kişi geri dönmüştü.
"Eee, ne yapıyoruz bakalım? Senin aklında bir sürü plan vardır, yolla gelsin bir tanesini." Önce hangisinden başlasam acaba?
"Önce koltuğumuzu sağlama alıyoruz ama çok vaktimiz yok, acele etmemiz lazım." Talya da Pala da geri döndüğü için yargılamayı daha fazla erteleyemezdim.
"Tamam, o zaman önce elimizdekilere bakalım." Tüm üyelerin ismini bir kağıda yazıp önüme koydu ve eline bir kalem aldı.
"Sen, ben ve Gazel'in varisi oy veremez. Bu durumda masada oy verecek beş kişi kalıyor yani eşitlik olamaz, en az üç oy almamız gerekiyor." Talya, Pala ve Behzat'ın isminin üzerini çizdi.
"Bu üyeler masa işleri ile ilgilenmiyor, oylamada devrilmen için oy vereceklerini sanmıyorum ama eğer devrilmene karar verilirse bu kişiler ön plana çıkar." Behzat'ın ismini ek olarak yuvarlak içine aldı.
"Pala benimle olduğu için tercih edilmez ama aynı şeyi Behzat için söyleyemem, Behzat onlar için gayet makul bir aday." Bunu biliyordum, sırf bu yüzden Behzat ile aramı iyi tutuyordum. Kenan ile işim bittikten sonra onunla konuşmamın nedeni onu Vanaç olmanın zor olduğuna inandırmaktı, bu yüzden ona yoruldum demiştim.
"İki kişi hazırda var, üçüncü bir kişi bulmamız gerekiyor." Vanert'in isminin üzerine bir çarpı attı.
"Bundan bize hayır gelmez, vereceği oy belli. Bu durumda geriye sadece Alize ve Bayhun kalıyor, ikisinden en az biri sana oy vermeli." Başımı olumlu anlamda salladım.
"Evet ve onları ikna etmek için vaktimiz çok kısıtlı, siz gelene kadar onları oyalayabildim ama artık işinizin başına döndüğünüz için toplantıyı daha fazla erteleyemem."
"İşimizin başına döndüğümüzü sadece sen biliyorsun, birkaç gün bu durumu saklayalım."
"Mantıklı ama ofistekilerden biri ötebilir, hem Alize ve Bayhun ile konuşmaya gittiğimde onlar da yalan söylediğimizi anlar."
"Peki toplantı ne zaman olacak?"
"Yarın." Talya anlamaz gözlerle bana baktı.
"Neden, birkaç gün sonra da yapabilirsin? Hem toplantıyı ne kadar geç yaparsan Bayhun ile Alize'yi ikna etmek için o kadar vaktimiz olur, yarın olursa hiçbir şey yapamayız."
"İşte tam da bu yüzden yarın yapıyoruz, kimse bir şey yapamasın diye."
"Ender."
"Aynen öyle." Eğer toplantı için birkaç gün zamanı olursa Behzat'ın ya da diğerlerinin aklını çelebilirdi, toplantı öncesinde onun da vakti olmamalıydı.
"Resmen kumar oynuyoruz, ya ikisi de sana karşı oy verirse?" Alayla güldüm.
"O zaman yanında işe başlarım, fena mı olur?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VANAÇ VE VANERT
Mystery / ThrillerDevletleri yok etmek için kurulan gizli bir örgütün başı olan Vanaç masasındaki haini bulmak için türlü oyunlar oynar ve oklar masadaki en güçlü ikinci kişi olan Vanert'i işaret eder. Vanaç haini doğru bulmak zorundadır çünkü hain kabul edilen kiş...