33. BÖLÜM: ÜSTÜNLÜK SAVAŞI

18 1 0
                                    


Ertesi Sabah

Neva

Nihayet kimsenin beni kaldırmadığı bir sabaha gözlerimi açtım ve sporumu yapıp kahvaltımı ettikten sonra davet alanını ve içeri sızanları görme amacıyla davetin olacağı mekana gittim. İçeri girdiğimde beni mekanın müdürü Mehmet Bey karşıladı ve Mehmet Bey'in tedirgin olduğu her halinden belli oluyordu.

"Hoş geldiniz Neva Hanım, bir sorun mu vardı?"

"Sorun yok, davete bir konuk eklemek ve birkaç değişiklik yapmaya gelmiştim sadece."

"Arasanız biz hallederdik, keşke yorulmasaydınız." Davet günü sürpriz bir saldırıya mı maruz kalayım? Yok sağ ol, kalsın.

"Biliyorum, sadece bu tarz işleri kendim halletmeyi seviyorum." Müdürün yanından ayrılıp içeri sızan adamlardan birinin yanına gidip elime davetlilerin listesini aldım ve Talya'nın yerini gösterdim.

"Talya Altınok yanında biri ile gelecek, sandalyeleri ona göre ayarlayalım."

"Konuğun ismi neydi efendim, listeye yazalım."

"Pala Özden, ilk defa geleceği için herhangi bir aksilik istemiyorum. Ayrıca sahne olması gerekenden daha yüksek, onu biraz aşağıda konumlandıralım." Her zamanki çalışanlar olmadığı için çoğu şey istediğim gibi değildi.

"Hemen hallederiz efendim."

"Perdeler siyah olmalıydı, onları da hallederseniz sevinirim, ayrıca halılar kırmızı değil mor olsun demiştim." İçeri sızan adam elindeki not defterine söylediklerimi not alırken etrafı iyice inceledim ve planları ile ilgili bir ipucu aramaya başladım.

"Mekan en köşe noktasına kadar aydınlansın, hiçbir konuk karanlıkta kalmasın." Sağa sola saklanıp gizlice saldırmanıza izin vermem, her şey ortada olacak.

"Ek olarak davet günü salon dışı her yer kilitli olsun, odada bir çift basmak istemiyorum." Her yer kilitli olsun ki gizlice odalardan çıkamayın.

"Her konuk kendi yerine oturacak, sakın yerler karışmasın." Herkesi farklı yerlere oturtarak dikkatimi dağıtmaya da çalışamazsınız.

"Tamam efendim, merak etmeyin."

Etrafa baka baka terasa çıktım ve manzaraya bakarken aklıma son davetim geldi, Vanert ilk defa burada benden özür dilemişti ve istisna olan bir gece yaşamıştık.

O gece zihnim çok yorgun olduğu için Vanaç'ın dinlenmesine izin vermiştim ve Vanert tam da Neva iken gelip bana sarılmıştı. Sabahına uçağını patlatacağımı bilmeden bana karşı fazlasıyla dürüst olmuş ve olay çıkardığı için toplantıda Talya ve benim elime harika bir koz vermişti.

Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım ve daha sonra yine etrafı incelemeye başladım, gözüme daha önce burada olmayan bir kamera çarptı ve adama dönüp kamerayı işaret ettim.

"Bu kamera ne zamandır burada?"

"Yaklaşık bir haftadır efendim." Demek Kenan mekanın kameralarına da müdahale etmiş, davet günü bir izleyicimizin olacağı belli.

"Son olarak terasın şu köşesinde kimse durmasın, orayı genelde ben kullanıyorum." Konuklardan kaçmak için en iyi yer orası, hem gözden uzak hem de manzarası çok güzel.

"Hepsini not aldım efendim, davete kadar hazır olur."

"Tamamdır teşekkür ederim, o halde iki gün sonra görüşmek üzere."

VANAÇ VE VANERTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin