"Başlıyoruz."
Vanert ve ben, Talya'nın hazırladığı üç minibüsten ortasındakine bindik. Pala kendi ekibi ile bir tarafımızdaki, Talya da kendi ekibiyle diğer tarafımızdaki minibüse geçti. Güvenlik bölümü ikisine ait olduğu için adamları onlar kontrol ediyordu.
Vanert, Efsun'u koruması için Kabil'i yanına almadığı için bu gece tek tabanca olacaktı. Ben de Talya'yı saymazsak tek tabanca olacaktım ama her zaman böyle olduğum için sorun değildi.
Yoldayken yine her zaman yaptığım gibi yolu izliyordum ve Vanert'in tabiriyle kafamdaki kırk tilki ile plan kuruyordum. Garip bir şekilde arabada yolculuk yaparken kafam daha iyi çalışıyordu, aklıma hiç gelmeyen şeyler geliyordu. Bunu biri öğrense sanırım kimse bir daha arabaya binmeme izin vermez, özellikle de Vanert.
Sevkiyat alanına gelince araçlarımız durdu. Karşı taraf da aynı bizim gibi üç minibüsle gelmişti ve bunu ben ayarlamıştım.
1 Ay Önce
Bayhun ile konuşmak için Bayhun'un evindeki özel odadaydık ve kapı kilitliydi.
"Mayıncı'nın işini bitirme vakti geldi Bayhun."
"Aklındaki plan nedir?"
"Senden bir silah sevkiyatı ayarlamanı istiyorum. Mayıncı'nın en büyük düşmanı Arif ile."
"Onunla ortak mı olmayı planlıyorsun?"
"Hayır, onu öldürmeyi planlıyorum."
"Neden?"
"Eğer sadece Mayıncı ölürse Arif'in eli güçlenmeye başlar ve bunu istemiyorum, ikisinin de ortadan kalkması lazım."
"Anladım, peki bu sevkiyat ne işe yarayacak?"
"O sevkiyatta silahları teslim almaya ben gidicem, zaten bizi bekledikleri için ekstra bir çaba harcamama gerek kalmayacak."
"Orada bir düzine araç olur, sağ çıkamazsın."
"Onun için de bir çözümüm var. Arif ile sen dost sayılırsın, yani o sana güveniyor. Ona dikkat çekmemek için her iki tarafın da sadece üç araba ile gelmesini söyle."
"Bunu kabul etse de adamları gizlice dışarıda bekliyor olacaktır."
"Ben de zaten onu istiyorum, suçu Mayıncı'nın üzerine yıkıcam ve bunun olması için dışarıdaki adamların onu görmesi lazım."
"Şimdi anladım, herkes Arif'i Mayıncı öldürdü sanacak ve Arif'in yerine geçen kişi de Mayıncı'yı temizleyecek. Tabii ben de bu sürede ikinci mağdur olarak o kişiye destek olucam."
"İşte sana kasayı bu yüzden verdim, harika bir öngörün var."
"Tüh, ben şaka sayesinde aldım sanmıştım."
"O da bir etken tabii."
Şimdi
Bizim araçlardan inmemizle karşı taraf da araçlarından indi, bizim taraftan en son ben inerken karşı taraftan en son Arif indi. Daha sonra ikimiz de öne çıktık ve Arif beni gördüğü için şaşırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VANAÇ VE VANERT
Mystery / ThrillerDevletleri yok etmek için kurulan gizli bir örgütün başı olan Vanaç masasındaki haini bulmak için türlü oyunlar oynar ve oklar masadaki en güçlü ikinci kişi olan Vanert'i işaret eder. Vanaç haini doğru bulmak zorundadır çünkü hain kabul edilen kiş...