46. BÖLÜM: İLK EMİR

18 1 0
                                    

Arabayla ilerlerken Neva sinirle direksiyona vurdu ve bir kez daha arkamızdan bizi takip eden üç araca baktı.

"Elimizde ne kadar mühimmat var?"

"Benim yanımda sadece bir silah ve üç şarjör var, benim arabamda olsaydık içi cephane gibi olurdu."

"Bende de birkaç el bombası ve üç tabanca var, biri bendeyken ikisi arabada gizli."

"Silahlar nerde?" Neva göz ucuyla silahların yerini gösterdi ve hemen silahları alıp birini Neva'ya verdim.

"Talya, eğer uygun koşullar oluşursa beni bırakıp git."

"Saçmalama, seni yalnız bırakmam."

"Hedefleri benim, boş yere kendini öldürtme." Silahtaki mermileri kontrol ederken arkamızdaki araçlara baktım.

"Rolleri değiştirmeye çalışma Neva, güvenlikten sorumlu olan benim ve seni korumak benim görevim."

"Talya b..."

Bir silah sesi yükseldi ve Neva arabanın kontrolünü kaybetti, adamlar onları fark ettiğimizi anlamıştı ve arka lastiklerden birini patlatmıştı. Neva aracın kontrolünü geri almaya çalışırken araçlardan biri hızlanarak önümüze geçti ve diğer ikisi de etrafımızı sardı, hemen ikimiz de silahlarımızı elimize aldık ve araçtan çıktık. Neva ile sırt sırta durduk ve etrafımızı saran onlarca adama baktık.

"Kişi başı yirmi tane vursak çıkarız bence, ne dersin?" Neva'nın dediği şeye güldüm, ölmek üzereyken bile eğlenmekten geri kalmıyordu.

"Şansını zorlama derim Neva." Adamların arasından Kenan öne çıktı ve ikimizi baştan aşağıya süzdü, daha sonra Neva'ya baktı ve gözleriyle beni işaret etti.

"Arkadaşın elinde silah varken daha seksiymiş, acaba senden sonra onunla da mı eğlensem?" Neva cevap vereceği sırada dudaklarımı araladım ve gözlerimi etraftakilerden ayırmadan konuşmaya başladım.

"Buradan sağ çıkarsam ben seninle çok güzel eğlenicem, merak etme."

"Ooo, bu daha sertmiş." Alayla güldüm.

"Sen sertlik görmemişsin, bir ara ofisime gel de sana sertlik neymiş göstereyim." Kenan gülmeye başladı.

"Tek işaretimle ölebilecek biri için fazla cesursun, merak etme Neva'dan sonra seninle de bir ara ilgilenirim." Kenan'ı küçümser bir bakışla baştan aşağıya süzdüm ve cıkladım.

"Pala varken buna bakmam ben, gerçi Pala olmasaydı da buna bakılmazdı ama neyse." Kenan sinirlenip silahını bana doğrulttu ama sıkmadı.

"Seni öldürmem için bu kadar yalvarma, sen bana bu akşam Taralan'ı toplayacaksın." Neva ile önce birbirimize sonra da Kenan'a baktık.

"Saat dokuz oldu Vanaç, toplantıya geç kaldınız." Kenan'ın arkasından Gazel ortaya çıktı ve telefonundan bize saati gösterdi.









7 Saat Önce

Gazel

"Nerdesin, göster kendini." Kenan onu çağırdığım deponun içinde bağırırken bir anda arkasında belirdim.

"Buradayım." Kenan korkarak geri çekilip silahına davranmaya çalıştı ama o daha elini beline uzatmadan silahımı kaldırıp emniyetini açtım.

"Sakın yanlış bir şey yapmayı deneme, sen daha nefesini vermeden üç mermi sıkarım." Elini yavaşça silahından uzaklaştırdı ve boş ellerini gösterdi.

VANAÇ VE VANERTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin