Müzik
~ Shawn Mendes, Camila Cabello - Señorita
Müziğin de bitmesiyle dans etmeyi bıraktık ve Vanert elini belime koyarak Bayhun'la Talya'nın yanına ilerledi.
"Kedi çantada, artık onunla tanışma vakti."
"O zaman siz bekleyin, ben Talya'yla önden gideyim. Beraber gidersek dikkat çekeriz."
"Tamam, sizden iki üç dakika sonra biz de geliriz."
"Tamamdır." Bayhun ve Talya'nın yanından ayrıldık ve kendi masamıza geçtik. Biz yanlarından ayrıldıktan bir süre sonra Talya ile Bayhun Hamit'in odasına doğru ilerleme başladı.
Talya
Bayhun ile beraber Hamit'in odasına doğru ilerlemeye başladık. Neva ve Ender'in bizi göremeyeceği bir yere gelince Bayhun benimle konuşmaya başladı.
"Sence az önce Ender'le Neva gerçekten rol mü yapıyordu?"
"Ender'i bilemem ama Neva rol yapıyor, Neva çoğu oyuncudan daha iyi role girebiliyor."
"Yalan ve rol uzmanlık alanı diyorsun."
"Ben demiyorum, sen anlıyorsun."
"Peki Pala ne zaman bir şeyleri anlayacak?"
"Ne gibi?"
"Salağa yatma Talya, ikimiz de neyi kastettiğimi biliyoruz."
"Onu da Pala'ya sor Bayhun, içinde savaş veren kişi ben değilim." Hamit'in kapısının önünden geçtik ve en yakın köşeden dönüp Neva ile Ender'i beklemeye başladık. Birkaç dakika bekledikten sonra Neva ile Ender birbirine laf soka soka geldiğini duyduk.
"Bunlar daha az önce dans etmiyor muydu? Ne ara yine didişmeye başladılar?"
"Sana demiştim, Neva iyi rol yapar." Bayhun ikisine şaşkın şaşkın bakarken Neva ile Ender yanımıza geldi.
"Lütfen işi hızlı bitirelim, yoksa kafayı yicem." Vanert'in sinirli halinin aksine Neva mutluydu, Vanert'in sinir olması hoşuna gidiyordu.
Bayhun ve Ender içeriye iki silah sokmuştu, Bayhun silahlardan birini bana verirken Ender de silahlardan birini Neva'ya verdi. Bayhun Hamit'in kapısının önüne geldi ve sağlam bir tekme vurarak kapıyı kırdı, Hamit kapısının kırılmasıyla şoka girdi ve silahına davranmaya çalıştı. Hızlıca elimdeki silahın emniyetini kapatıp Hamit'e fırlattım ve attığım silah Hamit'in başına isabet etti. Hamit iki eliyle kafasını tuttu ve acıyla inledi. Neva Hamit'e yaklaştı ve saçlarından tutarak kafasını havaya kaldırdı.
"Merhaba Hamit, tanışma vakti geldi."
"Siz bittiniz, buradan çıkamayacaksınız!" Pala ile keşfettiğimiz duvara yaklaştım ve tüneli açtım.
"Çıkış kapımızı kendin tasarladın Hamit."
"Siz nasıl..."
"Kabul etmem gerekiyor ki üç çıkışı olan bir yere dördüncü çıkışı açacağını başta düşünmemiştim ama daha sonra binanın planına bakınca burada bir tünel olduğunu anladım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VANAÇ VE VANERT
Mystery / ThrillerDevletleri yok etmek için kurulan gizli bir örgütün başı olan Vanaç masasındaki haini bulmak için türlü oyunlar oynar ve oklar masadaki en güçlü ikinci kişi olan Vanert'i işaret eder. Vanaç haini doğru bulmak zorundadır çünkü hain kabul edilen kiş...