42. BÖLÜM: KONFOR ALANI

14 2 0
                                    


Neva

Toplantıya az kaldığı için Talya ile beraber evden çıktık ve benim arabamla Taralan binasının önüne geldik. Ben önden giderken Talya sol arkamdan beni takip etti ve her zaman olduğu gibi kapıyı açıp içeri girdim, yerime oturup tüm üyelerin yerine geçmesini bekledim ve herkes hazır olunca toplantıyı başlattım.

Vanaç: Hepiniz toplantıya hoş geldiniz, bugün konuşulan her şey tıpkı her seferinde olduğu gibi arşivimizden sorumlu Alize tarafından kaydedilecektir. Bu yüzden konuşurken söylediklerinize dikkat etmenizi öneriyor ve yalan söylememeniz konusunda sizi uyarıyorum.

Vanaç: Bayhun, yönetimdeki önemli kademelere sızmak için kesenin ağzını açın demiştim, dediğim yapıldı mı?

Bayhun: Şimdilik sadece buradaki yönetime sızmaya başladık ama burada hakimiyet kurunca adamlarımızı resmi yollarla diğer ülkelere de gönderebileceğiz.

Vanaç: Güzel, sakın acele edip yakalanmayın. Gerekirse yıllarca sessiz sessiz sızarız ama sızdığımızda elimiz çok güçlü olur.

Bayhun: Tamamdır, sen hiç merak etme. Ben konuyla bizzat ilgileniyorum, herhangi bir aksilik çıkmayacak.

Vanaç: Gazel ve Behzat, siz neler yaptınız?

Gazel: Yeni bir cihaz üzerinde çalışıyoruz, eğer başarılı olursak yakalanma ihtimali olmadan istediğimiz cihaza girebileceğiz. Ayrıca hükümetlerin gizli dosyalarına da erişim sağlayabileceğimiz için halktan gizlenen şeyleri öğrenip kendi çıkarımıza kullanabiliriz.

Behzat: Yapılan gizli anlaşmalar dijital ortama aktarıldı ise bunları da görüntüleyebiliyor olacağız, eminim halkın devletlere olan güvenini sarsacak birçok anlaşma vardır.

Vanaç: Bu durumda halk da bizim yanımızda duracak ve işimiz kolaylaşacak, bu cihaz üzerinde yoğunlaşın ve gelişmeleri Vanert'e bildirin. Eğer halk bize karşı olmak yerine yanımızda olursa bu bizi çok rahatlatacaktır, olası bir savaşta elimiz kuvvetli olur.

Gazel: Tamamdır Vanaç.

Vanaç: Bayhun ve Vanert, Hamit'in ölmesi ile oluşan güç boşluğunu kontrol edebildiniz mi?

Vanert: Hamit'ten sonra herkes onun yerine geçmek için sıraya girdi ama gerekli bağlantıları kurup hepsinin önüne taş koyduk.

Bayhun: İkimiz farklı taraflarda olduğumuz için iki tarafa da hakimiz, hangimizin tarafındaki güçlenirse hemen diğerimiz birini kışkırtıyor.

Vanaç: Tam istediğimiz gibi, siz böyle devam edin. Eğer imkanınız varsa madde dışındaki alanlarda üstünlük kurmaya çalışın ama bunu yaparken fazla göze batmayın.

Vanert: Madde kısmını çoktan bölüştüler, Hamit'ten kalan açığı on iki kişi doldurdu.

Vanaç: Bu on iki kişinin arası nasıl?

Vanert: Taht kavgası yapan şehzadelere benziyorlar, hepsi diğerlerini yok edip tüm gücü elinde toplamaya çalışıyor.

Vanaç: O zaman bırakalım birbirlerini yesinler, kişi sayısı azaldıkça mafya kendi içinde iyice kutuplaşır. Eğer mafya birbirine düşerse güçleri ve etki alanları azalır, onların açığını da gizlice biz doldururuz.

VANAÇ VE VANERTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin