Rhaenyra bir keresinde Deanys'in, görüşüne göre acı çekmenin hayatın kaçınılmaz bir parçası olduğunu ve herkesi farklı şekilde etkilediğini söylediğini duymuştu. Ölçülemez veya karşılaştırılamaz, basitçe oradadır ve sadece acı çeken kişinin bu ıstırabı kaldırıp kaldıramayacağı ve bununla nasıl başa çıkılacağı sorusudur.
Bu 9 yaşındaki bir çocuğun dile getirmemesi gerekenden kat ve kat daha doğruydu.
Çünkü Rhaenyra hiçbir zaman tahtı istememişti. Rhaenyra sadece bir ejderha binicisi olmak ve en iyi arkadaşıyla dünyaya uçmak istedi.
Ama istediğini elde edemedi.
Rhaenyra'nın istediği ve alamadığı ikinci şey Daemon Targaryen'di. Belki de bu yüzden ilk çocuğuna hamileyken Daemon, kucağında Deanys'i getirdiğinde onu bir an bile reddetmeyi düşünmeden kendi parçası gibi kabul etmişti. Bu arzunun arkasında tam olarak ne olduğunu Rhaenyra asla anlamadı, ama Daemon'u her şeyden çok istediğini biliyordu. Sevilmek istedi, arzulanmak istedi, onu anlayacak birini bulmak istedi. Daemon bunu yapabilirdi.
Ve yine de onu elde edemedi.
O zaman Rhaenyra, kendi kırık kalbini iyileştirmek ve aynı zamanda arzularını tatmin etmek için Sör Criston Cole'u ziyaret etti. Ve bir an için gerçekten Daemon'u alamazsa en azından Criston'ı alabileceğini düşündü. Sör Criston onu sevebilirdi, ona tapabilirdi, onu arzulayabilirdi ve Rhaenyra en azından birinin onu sevdiği düşüncesiyle yaşayabilirdi.
Ancak Sör Criston, Rhaenyra'nın tahtı, aşktan daha fazla istediğini anlayamadı, bu yüzden onu da almadı.
Bu büyük başarısızlıklardan sonra Rhaenyra, istediği aşkı elde edemezse, tahtın ideal varisi olmak için her şeyi yapacağına karar verdi. Laenor Velaryon onu asla istediği gibi sevemezdi, Rhaenyra bunu biliyordu. Ama beklentileri karşılamak için tam olarak ihtiyaç duyduğu şeydi ve aynı zamanda özgür kalabilirdi.
Rhaenyra en azından bunu başardıktan sonra, ona verilen başka bir dilek ortaya çıktı. Sör Harwin Strong onu sevdi ve Rhaenyra da onu sevdi. Harwin görevlerini ve yükümlülüklerini anlayabildi. Onu ve çocuklarını her zaman gölgelerin ardından sevdi.
Rhaenyra sonunda mutlu olduğunu söyleyebilirdi.
Ancak şimdi işler çığrından çıkmaya başlamıştı.
Rhaenyra'nın gerginliği, tüm meclis üyelerinin oturduğu odaya girdiği andan itibaren onda görülüyordu. Rhaenyra bugün eğitimde olanları biliyordu ve kendini her şeyin yoluna gireceğine ikna etmeye çalışmasına rağmen, bunun içinden kolayca çıkamayacağı bir sorun olduğunu biliyordu.
Ve o gün, Rhaenyra asla istemediği kararlar vermek zorunda kaldı.
Bunu yapmak istemedi. Özellikle çocuklarına karşı. Ama zorundaydı.
Rhaenyra'nın toplantı boyunca midesi bulandı, söylemesi gerekenleri söylemeye cesaret edemedi. Bunun yerine, oturdu ve Deanys'in onun için yaptığı bileklikle oynadı.
Savaş ve siyasi konularla süren iki saatin sonunda meclis ayaklandığında Rhaenyra onları durdurdu "Bekleyin." Bileziğine baktı ve onunla tekrar oynamaya başladı. "Konuşmak istiyorum."
Viserys lordlara başını salladı. "Oturun."
Rhaenyra, kendisine meydan okuyan Alicent hariç, diğer lordlar otururken durdu.
"Son zamanlarda ailelerimiz arasındaki çekişmeyi hissettim, Kraliçem," dedi yavaşça, tereddütle Alicent hala ona bakarken. "Ve benim tarafımdan yapılan herhangi bir suç varsa özür dilerim."
Alicent alaycı bir gülümsemeyle ellerine baktı.
"Ama biz bir aileyiz. Ve... bundan çok daha önce arkadaştık." Alicent ona baktı ve istemese de sert ifadesi yumuşadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐃𝐑𝐀𝐆𝐎𝐍𝐁𝐎𝐑𝐍 || aegon targaryen
Fanfiction"𝐓𝐚𝐫𝐢𝐡 𝐢𝐬𝐢𝐦𝐥𝐞𝐫𝐢 𝐡𝐚𝐭ı𝐫𝐥𝐚𝐫, 𝐤𝐚𝐧ı 𝐝𝐞𝐠̆𝐢𝐥!" Tarih, Targaryen'lerin iç savaşının Westeros'a getirdiği büyük yıkımdan bahsedeceği kadar buna son vermeyi amaçlayan güneş ve ay'dan da bahsedecekti. - Aegon Targaryen x OC House Of...