Yıldızlar bulutların üzerinde başka herhangi bir yerden çok daha iyi görüldü. Bu yüzden Deanys uçuşunun çoğunu olabildiğince yüksekte geçirdi.Yıldızlarla süslenmiş koyu mavi gece gökyüzü sonunda yumuşak bir pembeye döndü ve güneşin ilk ışıkları Deanys'in yüzünü ısıtmaya başladı.
"Gelmek üzereyiz." diye gövdesini okşadı Deanys "Cannibal, bulutların altına inmeliyiz."
Cannibal bariz bir isteksizlikle teslim oldu ve bulutların altından aşağı uçtu. Gün bulutların üzerinde olduğu kadar güzel değildi. Bulutlar koyu griydi, yağmur yağmaya hazırdı ve rüzgar Deanys'in beklediğinden daha güçlüydü. Bu sanki eve geri dönmesi gerektiğinin bir işareti gibiydi.
Bir süre uçtuktan sonra nihayet King's Landing'deki evlerin çatılarını gördü. Tam olarak hatırladığı gibi görünüyordu. Yeni hiçbir şey yoktu, sadece geçen yıllar çoğu binayı eskitmişti.
Şehre bakan Deanys, Luke ve Jace'e geri dönme dürtüsünü tekrar hissetti ama şimdi şehir sakinleri gökyüzünde, ihtişamla uçan ejderhası ve kendisini izlerken, geri dönmesi korkakça olurdu. Ve Deanys, King's Landing'deki herhangi birinin onlardan korktuğu hissine kapılmasındansa ölmeyi tercih ederdi.
Deanys bir süre Cannibal ile doğrudan kaleye inip inemeyeceğini düşünmesine rağmen (bu sayede yanlışlıkla Cannibal'ın Aegon'u yemesine izin verebilirdi) sonunda Dragonpit'e inmeyi ve Red Keep'e yalnız gitmeye karar verdi.
Bir süre Dragonpit'in etrafında dönen Cannibal sonunda yere indi, inerken yerden bir toz bulutu yükseldi. Deanys, birkaç ejderha binicinin ellerinde tahta çubuklarla onlara yaklaştığını farketti.
"Dohaerās!" Cannibal huysuzca geri adım attı.
Deanys anlaşılır şekilde, Daemon'un ona öğrettiği şeyi şüphesiz Cannibal'da öğretmişti: İstediğini yap, kimseden emir alma.
"Umbās! Rybās!"
Emirler gelmeye devam etti ve Deanys bunun Cannibal'ın sinirlerini bozduğunu görebiliyordu. Cannibal, Dragonpit'i yakmadan önce, Deanys sırtından atladı ve bir elini boynuna koydu.
"Lykirī, Cannibal. Lütfen. Sorun değil." dedi sessizce.
Cannibal sakinleşti. Deanys ona emrettiği için değil, ondan istediği için.
Deanys, durumu kendisi hallettikten sonra geri çekilen ejderha binicilerine döndü. Bazılarını gençken Deanys ile antrenman yapmasına yardım eden insanlar olarak tanımasına rağmen, yüzlerinde bir tanıma ipucu görmedi. Ona okunmaz bir şekilde, kısmen ihtiyatlı bir şekilde baktılar.
"Cannibal yolculukta yoruldu." Dedi Deanys "Muhtemelen yiyeceğe ve suya ihtiyacı olacak."
İkisi de hareket etmedi.
Deanys kaşını kaldırdı. "Sağır mısınız? Kağıda yazıp mı vereyim?"
"Kendini tanıt, derhal!" dedi içlerinden biri.
"Size musallat olacak Visenya Targaryen'in hayaletiyim." diye alay etti Deanys ama hiçbiri gülmedi. "Ben Prenses Deanys Targaryen, babam Daemon Targaryen tarafından elçi olarak gönderildim."
Ona en yakın duran ejder binici saygıyla başını eğdi. "Affet beni Prenses, emin olamadım."
"Bu anlaşılabilir bir şey, bir Targaryen'i başkasıyla karıştırmak kolaydır. Bugünlerde herkes bir ejderha uçuruyor." Dedi soğuk sesiyle.
"King's Landing'e tekrar hoş geldin, Prenses. Seni zaten bekliyorduk."
Deanys kaşını kaldırdı. "Biz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐃𝐑𝐀𝐆𝐎𝐍𝐁𝐎𝐑𝐍 || aegon targaryen
Fanfic"𝐓𝐚𝐫𝐢𝐡 𝐢𝐬𝐢𝐦𝐥𝐞𝐫𝐢 𝐡𝐚𝐭ı𝐫𝐥𝐚𝐫, 𝐤𝐚𝐧ı 𝐝𝐞𝐠̆𝐢𝐥!" Tarih, Targaryen'lerin iç savaşının Westeros'a getirdiği büyük yıkımdan bahsedeceği kadar buna son vermeyi amaçlayan güneş ve ay'dan da bahsedecekti. - Aegon Targaryen x OC House Of...