[044]

226 34 26
                                    





Deanys Targaryen fırtınalardan asla korkmazdı. Elbette, her şeye saygı duyduğu gibi fırtınanın gücüne karşı da belli bir saygısı vardı, ama saygısı her zaman korkudan çok hayranlığa eğilimliydi. Fırtınalar sırasında gece geç saatlere kadar ayakta kalırdı. Gürültüler uyumasını engellediği için değil, pencerelerin dışındaki kaosun tadını yeterince çıkarmazsa, sabahın sessizliğine uyandığında pişman olacağından endişelendiği içindi.

Bir bakıma, Deanys Targaryen kaosla çevrili olduğunda her zaman daha huzurlu hissetmişti.

Ve tam şu anda aynaya bakan bakarken, Josmyn'in ona getirdiği siyah pelerinin şapkası altında saklanırken de belli bir huzur hissetmişti. Tek bir saçın görünür kalmadığından emin olmak için neredeyse endişeli bir konsantrasyonla yansımasına baktı.

Prensesin odası gece karanlığında iki mumun ışığı dışında aydınlatan hiçbir aydınlık süzmesi yoktu.

"Bunun iyi bir fikir olduğuna emin misin, Prenses?" Dedi Dyana. Endişeyle tırnaklarını ısırdı.

"Sormaman gereken sorular soruyorsun, Dyana." dedi Josmyn neredeyse azarlayarak ve hala aynaya bakan Deanys'e baktı. "Prenses Deanys ne yaptığını biliyor."

"Bilmediğini söylemedim!" Dyana hemen kendini savundu, ama sonra omuzları düştü. "Sadece işlerin nasıl sonuçlanacağı konusunda endişeliyim. Ya Lord El, Kraliçe ile bazı şeyleri tartışmak için Red Keep'de kalırsa?"

"Bu pek olası değil. Yarın için tüm hazırlıkları Kraliçe ile zaten tartıştım ve konsey fikirlerimi onayladı." diye yanıtladı Deanys, pelerininin şapkasını ayarlarken sesi kısıldı. "Diğer tüm siyasi eylemler, yeni kralımızın varlığıyla yarından sonraki gün gerçekleşecek."

Yeni Kralımız... Deanys onun hakkında genel manada 'embesil' diye bahsederken şimdi 'Kralımız' diyerek bahsediyor olması tanrıların onun için oynadığı kötü bir oyun gibi geliyordu.

Şimdiden Aegon'un gözlerindeki yakıcı alayı ve kibri görebiliyordu. Muhtemelen onun dudaklarından defalarca kez bu kelimeydi duymak için onu çıldıracaktı.

Deanys sonunda Dyana'nın sessizliğini fark ettiğinde aynadan uzaklaştı ve sanki düşüncelerini duyabiliyormuş gibi ona döndü "Benim için endişelenmene gerek yok, Dyana. Çok zor bir şey yapmayacağım." dedi ona sessizce.

"Alemdeki en güçlü kişinin odasına girmek zor değil mi?" Dyana ona sordu, sesi şüpheden titriyordu.

"Dikkatli ve sağduyulu olursam olmaz. Ve olacağım da. Hiçbir şey çalmayacağım. Odasına geri döndüğünde orada olduğumu bile fark etmeyecek." diye doğruladı Deanys ve elini hizmetçisinden çekti.

Dyana, korkuyla izlerken iç yanağını ısırdı. "Hala doğru zaman olduğunu düşünmüyorum..."

"Ve doğru zaman ne zaman olacak?" Josmyn ona alaycı bir şekilde sordu, Deanys'in bir çeşit çay yapmak için kullandığı şeyleri masadan uzaklaştırdı. "Otto Hightower neredeyse hiç Kırmızı Kale'den ayrılmaz ve odasındaki kağıtlar, onu alemdeki en güçlü adam yapan tüm planları ve bağlantıları içeriyor. Taç giyme töreni hazırlıkları için Dragonpit'e gitmeye karar verdi ve bu şansı kaybetmemiz aptalca olur."

Dyana'nın mavi gözleri, o akşam Deanys'in daha önce üzerinde çalıştığı masadaki gümüş tepsiye yaklaşık onuncu kez baktı. Üzerinde neredeyse ağzına kadar kan kırmızısı şarapla dolu güzelce dekore edilmiş bir kadeh dışında hiçbir şey yoktu. Güçlü aroması odanın her yerine yayılıyordu.

"İşe yarayacak mı?"

"İşe yarayacak." dedi Targaryen Prensesi kararlı bir şekilde. "Sonuçta ben hazırladım. Ve Kral Viserys'e içmesi için verdiğim çay onu bütün gün ayakta tutmuştu."

𝐃𝐑𝐀𝐆𝐎𝐍𝐁𝐎𝐑𝐍 || aegon targaryenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin