Deanys Targaryen'in ilk öpücüğü yaklaşık 12 yaşındaykendi. Tutkulu bir öpücük değildi, romantik bir atmosfer yoktu, arzusu yoktu. Tamamen basit masum bir öpücüktü, kısacık bir dudak dokunuşu, ardından neredeyse hemen o kişiden uzaklaşmıştı. Bir daha bunun hakkında konuşmamış ve bir daha yapmamışlardı.İkinci öpüşme deneyimi ilk başta garip bir şekilde çok farklı görünüyordu, ancak bunu çözme şansı hiç olmamıştı çünkü kendisi ve kişi arasındaki şeyler sona erdikten sonra, bunu düşünmeyi yasaklamıştı. Çünkü cidden iğrençti ve bu öpüşmeler hakkında bütün düşüncelerini ele geçirmişti.
Ancak her zaman ki gibi, Aegon Targaryen ona yanıldığını kanıtladı.
Öpücüklerle ilgili tüm bilgisi ve deneyimi aklından kayboldu. Hayatının ilk öpücüğünü yeniden yaşamak, ne yapacağını ve nasıl yapacağını bilmemek, güvensiz hissetmek ve sadece bunu yapmanın ne kadar yanlış olduğunu düşünmek gibiydi. Çenesini kaldırdı ve hızla uzaklaşmadan önce dudaklarını kısa bir süre onunkine bastırdı, belirsiz bir şekilde ona baktı ve düşüncelerini okumak için tepkisini inceledi.
Ama Aegon bir heykel gibi durdu, Deanys'in yüzünü gördüğü andan itibaren dondu. Ve ondan uzaklaştığında, Deanys kadar şaşırmış gibiydi, ona bakarken neredeyse korkmuş görünüyordu. Her zamankinden daha derin, sanki sakinleşmeye veya belki de kendini kontrol etmeye çalışıyormuş gibi. Kendisiyle kavga ediyormuş gibi.
O anda Deanys, yaptığı şeyin ne kadar aptalca olduğunu anladı. Aegon'un onunla dalga geçeceğini ya da alay edeceğini düşündü. Ancak sonra Aegon'un yüzünün kendi yüzüne yaklaştığını fark etti ve bir kez daha suskun kaldı.
Onu hemen öpmedi. Bunu yapacak kadar ona yaklaştı, ama bunun yerine alınlarını birbirine değene kadar nazikçe başını ona eğdi. Nefesini yüzünde hissetti, burnunun hafifçe burnuna dokunduğunu ve yanağına doğru kaydığını hissetti. Sanki ona dokunmak istiyor ve aynı zamanda istemiyordu. Bir uçuruma doğru yürümek ve gerçekten atlamayı isteyip istemediğine karar vermek gibiydi.
Ve Aegon açıkça ona karşı kendisiyle olan mücadeleyi kaybediyordu.
Onu Deanys'in onu öptüğü gibi öptü - emin ve tereddütlü, yapmak istediği son şeymiş gibi ama aynı zamanda son nefesiymiş gibi ihtiyaçla. Prenses, öpücüğe karşılık vermek için çenesini tekrar kaldırdı. Deanys bir kez daha yapmak istediği şeye karşı savaşmak için elinden gelenin en iyisini yapıyormuş gibi temastan uzaklaştı.
Ancak Aegon tamamen uzaklaşmasına izin vermedi ve iki elini de yüzüne koydu, onu durdurdu ve parmağını yanağında nazikçe gezdirirken kararlı bir şekilde ona baktı. Teması sertleşti ama elini itmedi ve bir süre sonra nefes almasına izin vermek için geri çekildi.
Alnını tekrar prensesin alnına dayadı.
İkisi de gerçekten kimin başlattığını bilmiyordu ve ikisi de bundan rahatsız olmadı. Bir anda, ikisi de birbirlerine doğru eğildiler ve sanki başka hiçbir şey istemiyormuş gibi sert ve tutkuyla birbirlerini öptüler. Ve Deanys hayatında bundan daha fazlasını istediğini hayal bile edemezdi.
Sudan çıktıktan sonra nihayet nefes almak gibiydi, uzun bir günün ardından uyumak gibiydi, hapishanede geçirdiğiniz yıllardan sonra nihayet yüzünüzde rüzgarın esintisini hissetmek gibiydi.
Belki de bu yüzden Deanys ellerini tam olarak nereye koyacağını bilmiyordu ve ellerini her yerinde, boynunda, çenesinde, saçında sanki her parçasını hissetmek istiyormuş gibi gezdirdi. Aegon, prensesi sırtının yaslı olduğu sütuna mümkünmüş gibi sertçe itti, bir eli sol göğsünün hemen altına, diğeri dudaklarına daha iyi erişmek için kaldırdığı çenesine yerleştirildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐃𝐑𝐀𝐆𝐎𝐍𝐁𝐎𝐑𝐍 || aegon targaryen
Fanfiction"𝐓𝐚𝐫𝐢𝐡 𝐢𝐬𝐢𝐦𝐥𝐞𝐫𝐢 𝐡𝐚𝐭ı𝐫𝐥𝐚𝐫, 𝐤𝐚𝐧ı 𝐝𝐞𝐠̆𝐢𝐥!" Tarih, Targaryen'lerin iç savaşının Westeros'a getirdiği büyük yıkımdan bahsedeceği kadar buna son vermeyi amaçlayan güneş ve ay'dan da bahsedecekti. - Aegon Targaryen x OC House Of...