[029]

159 27 31
                                    



Uyarı: cinsel saldırı, kan, ölüm, şiddetin ayrıntılı açıklaması mevcut. Bu konulardan herhangi biri sizi tetikliyorsa lütfen bu bölümü okumaktan kaçının.

━━━❃━━━

"Sen." dedi Deanys sessizce, gözleri neredeyse anında sertleşti ve nefesi bir an için durdu.

Gly, muhtemelen adamın sokaktaki saldırısından kaçamamıştı, çünkü yüzünde morluklar ve burnunun altında kurumuş kan lekeleri vardı. Sağ gözü o kadar şişmişti ki zar zor açık tutabiliyordu. Yine de yüzünde acımasız bir gülümseme belirdi.

"Ne? Başka birini mi bekliyordun?" Ona alaycı bir şekilde sordu. "Belki de arkadaşını?"

"Ona ne yaptın?" Deanys kendini durduramadan ona sordu. Aklı koşması için ona çığlık attığı için kendi eylemleri üzerinde hiçbir kontrolü olmadığını hissetti ama hareket edemedi. "Hemen arkamda olması gerekiyordu."

"Ah, sana böyle mi söyledi?" Dudakları daha da büyük bir sırıtışa dönüşmeden önce alaycı bir sempatiyle yüzünü buruşturdu. "Seni hayal kırıklığına uğratacağım için üzgünüm tatlım ama arkadaşın bizi görür görmez senden tam tersi yöne gitti. Muhtemelen kendini ilk sıraya koymaya karar verdi. Onu suçladığımdan değil."

"O asla böyle bir şey yapmaz!" diye geri döndü Deanys.

Sadece onun sözlerine kıkırdadı. "Muhtemelen buralı değilsin, bu yüzden sana açıklayayım: bir kişi kendisi ve bir başkası arasında seçim yapmak zorunda olduğu bir durumda, her zaman kendisini seçer. Her zaman."

Deanys, kısmen bu konuda haklı olduğunu biliyordu ama ona hiçbir şey söylemedi. Aegon için ne kadar önemli olduğunu tam olarak bilmese de, kendisini haydutların insafına bırakacak kadar acımasız olamazdı... değil mi?

Tekrar düşüncelere daldığını bile fark etmemişti. Gly'in elini boynuna doğru hareket ettirdiğini, parmaklarının saçlarını ele geçirdiğini hissettiğinde gözleri onu bir bıçak gibi deldi ve onu uzaklaştırmak istedi.

Gly, ona daha önce olduğu kadar iğrenç bir şehvetle bakıyordu. Parmaklarının arasına bir saç teli aldı ve sonra sanki cildinin yumuşaklığının tadını çıkarıyormuş gibi elini boynuna ve köprücük kemiğine kaydırdı. Bu eylemle Deanys kusmak istedi.

"Onun kaybı." diye fısıldadı Gly, bakışları yavaş yavaş vücudunun üzerinde öyle dolaşıyordu ki Deanys onun gözlerini sökmek istedi "Makul ve işbirlikçi olsaydı, belki sırası geldiğinde seninle yapmasına izin verirdim."

Deanys kasıklarının arasına sert bir tekme geçirdi. İnleyerek ellerini Deanys'den çekmiş ve bacaklarının arasına koymuştu. Deanys yine de durmadı, yumruğunu sertçe onun suratına geçirdi. Gly sendeledi ve Deanys ellerini omuzlarına koyarak tüm gücüyle onu yere fırlattı.

Sonunda ondan kurtulmak bir nebze onu mutlu etti ancak mutluluğu uzun sürmedi, çünkü Gly bacağından tuttuğu gibi onu çekmiş ve kafasını sert bir şekilde taş zemine çarpmasına neden olmuştu. Derin nefesler ve inlemelerle, ayağa kalkmaya çalışırken kendini desteklemek için elini yere koydu ve Deanys, onu takip edebileceği için gizli geçidin girişine gitmeyi göze alamadığından, diğer tarafa döndü ve koşmaya başladı.

Aegon'u bulmak istedi.

Aegon'u bulması gerekiyordu. Ancak, nereye gittiğini bilmiyordu ve kendisi kovalanırken onu aramaya odaklanamadı. Ve böylece, yalnız kalmazsa Gly'in ona dokunmaya cesaret edemeyeceğini umarak çoğu insanın olduğu yere koşmaya karar verdi.

Ancak, tüm sokak eğlencesi bitmişti. Sokaklar, insanların duvar kenarlarında içip sızdığı ve neler olduğunun farkında olmayan insanlar dışında neredeyse boş ve sessizdi.

𝐃𝐑𝐀𝐆𝐎𝐍𝐁𝐎𝐑𝐍 || aegon targaryenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin