Deanys, Jace ve Luke uyumaya çalışsalar da, bir süre sonra Rhaenyra'ya döndüler ve usta yaralı kolunu dikerken onunla birlikte olmak istediklerini söylediler."Avcı ya da av, kovala ya da kaç, yine de öleceksin."
Jace başını eline dayadı ve Deanys'in uzun bacaklı siyah örümceği hayranlıkla masada sürünmesini izlemesini izledi. Luke başını onun omzuna yasladı ve o da izledi, çünkü örümceği yakalamak istediğinde kız kardeşi elini tokatlamıştı.
Bu, Deanys'in annesini ve kardeşlerini Rhaenyra'nın eli dikilirken yaşadığı acıdan uzaklaştırma teklifinin bir parçasıydı. Ancak gözlerindeki ifadenin bulunmamasından dolayı yine kendi düşüncelerinde kaybolmuş gibiydi.
Rhaenyra başını ona çevirdi. "Neden?"
"Kimse sonsuza kadar koşamaz." Deanys başını nazikçe salladı. "Bu kontrol edemediğimiz bir şey. Hayat doğumla başlar, ölümle biter. Ne istersek isteyelim, sinek her zaman örümcek ağına uçar."
"Ya uçmamaya karar verirlerse? Hayatta kalmak için?" Luke, dikkatini çekmeye çalışarak kolunu çekti.
Deanys gözlerini örümcekte tuttu. "Av kaçmak için başka bir yol seçerse, avcı saldırmak için başka bir yol seçer."
Jace kaşını kaldırdı. "Nasıl?"
"Tüm örümcekler ağlarında av yakalayarak avlanmaz. Bazılarını ağlar olmadan, kendi güç ve zekalarıyla yakalarlar."
"Hiç böyle bir şey görmedim." Luke'un kaşları çatladı.
Deanys karşılık olarak mırıldandı, elini örümceğin yakınında masanın üzerine koydu. "Onlar var. Kumun altına ya da kendi yarattıkları barınaklara saklanırlar. Kurbanları yaklaşana kadar sabırla orada beklerler ve..."
Bir örümcek avucuna süründü ve Deanys onu kapattı.
Bulutların altındaki canavara dikkat et.
"Yani avın kaderi ölmek mi?" Luke somurttu ve deanys başını salladı. "Bu adil değil!"
"Olması gerektiği gibi. Ve zamanla, avcı bile sonsuza kadar yaşayamayacağı için ölür. Ya başka bir avcının avı olur ya da zaman onu yener." Deanys dilini şıklattı.
Rhaenyra, kız bir şeyler mırıldanmaya devam ederken Jace ve Luke'un Deanys'in elindeki örümceğe bakmasını yüzünde küçük bir gülümsemeyle izledi. Usta iğneyi derisine batırırken, kaşları acı içinde çatıldı ve yarasına bakmamak için gergin bir şekilde etrafına baktı.
"Yara geçecek ama iz kalacak." dedi düşünceli bir şekilde. "Valyrian çeliği temiz kesiyor."
Kapı açıldı ve Laenor içeri girdi, gözleri önce Rhaenyra'nın eline, sonra Deanys, Luke ve Jace'e dayandı. "Tanrılar. Herkes iyi mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐃𝐑𝐀𝐆𝐎𝐍𝐁𝐎𝐑𝐍 || aegon targaryen
Fanfiction"𝐓𝐚𝐫𝐢𝐡 𝐢𝐬𝐢𝐦𝐥𝐞𝐫𝐢 𝐡𝐚𝐭ı𝐫𝐥𝐚𝐫, 𝐤𝐚𝐧ı 𝐝𝐞𝐠̆𝐢𝐥!" Tarih, Targaryen'lerin iç savaşının Westeros'a getirdiği büyük yıkımdan bahsedeceği kadar buna son vermeyi amaçlayan güneş ve ay'dan da bahsedecekti. - Aegon Targaryen x OC House Of...