arkadaşlar kitabı okuyanlar bir ses çıkarabilir mi ya da emoji bıraksa? vpn'le bağlandık ama çoğu kişi girmedi. wattpad türkiyede tekrar aktifleşir mi belli değil. okuyan yoksa boşa bölüm yayınlamanın da bir manası yok 🤷♀️━━━❃━━━
Deanys, turnuvaların büyük bir hayranı değildi ve Harwin Strong'un zamanında ona anlattıkları dışında fazla bilgisi de yoktu.
Dışarı çıkıp sıcak güneşin ve King's Landing'in her zaman gördüğü kadar iç karartıcı görünmediğini hisseder hissetmez, Cannibal ile uçmak veya Helaena ile yürümek yerine, engereklerle oturmak, birkaç aptalın atlarından düşmesini izlemek zorunda kalacağı gerçeği onu resmen hayal kırıklığına uğratmıştı.
Elbette, kötü bir program değildi ama kesinlikle daha iyileri var.
Bununla birlikte, kraliyet ailesi için ayrılan koltukların, sıradan insanların koltuklarının aksine bir çatı da, üstü kaplı olması hoşuna gitmişti. En azından daha az insanla iletişime geçebilecek olması tek tesellisiydi.
Vardıklarında, Helaena neşeyle Baela'ya el salladı ve bir kadeh şarap tutan Aemond'un yanında oturan, Daeron'un yanına ön sıraya oturdu. Rhaenys, yanında Baela ile kralın yanında ikinci sırada oturuyordu.
Aegon'un yeri kardeşlerinin yanıydı. Ancak Helaena'nın yanında boş bir koltuk olmasına rağmen, hiçbir şey söylemeden Deanys'in koltuğunu aldı, kendi koltuğunun yanına koyarak prensesin ve Helaena'nın yan yana oturmasına izin verdi.
Deanys onun koltuğunu yanına taşımasına bir an için bir şey söyleyip söylememesi gerektiğini düşündü, ancak susmayı tercih etti ve prensin yanına oturmasını izledi.
Daeron, Aegon, Aemond ve Helaena'nın nasıl bir ilişkisi olduğunu bilmese de, Jace ve Luke kadar yakın olmadıklarından emindi. Dördü de sadece Kral ve Kraliçe'nin mükemmel çocukları hakkındaki beklentileri yerine getirmek amacıyla sessizce yan yana oturuyorlarmış gibi görünüyordu. İlişkileri sadece herkes görebildiği sürece vardı.
Daeron, kendi halinde çiçeklerle oynayan ve Deanys'e, kendisinden daha yakın oturan karısı da dahil olmak üzere muhtemelen etrafında hiçbir şeyin farkında değildi. Aemond son derece sıkılmış görünüyordu. Aegon ise son derece tepkiden arınmış buz gibi bir suratla etrafı inceliyor, ara sıra Deanys'e bakıyordu.
Deanys'in kaçınmak için elinden gelenin en iyisini yaptığı bakışlar, Helaena'nın odasındaki durumun anıları ve hissettiği şeyler kadar çok tazeydi. Ve dibinde oturduğu Helaena'ya her döndüğünde onun bakışlarını kendi üstünde de hissediyordu.
Artık bir noktadan sonra Deanys'in onun varlığını bildiği bir durum halinden çıkmıştı. Sanki bedeninin ve zihninin her yerinde onu hissediyordu. Ve bundan hiç hoşlanmamıştı.
Deanys arkasından bir hareketlenme olduğunu farkettiğinde düşünceleri kesintiye uğradı, o ve diğer birkaç kişi arkasına döndü. Kraliçe Alicent, Cole ve Larys sırayla içeri girdi Kral'ın boş koltuğunun yanına oturdular.
Deanys hayal kırıklığını hissetti ve omuzları çöktü, ancak neredeyse hemen kendisini safça Viserys'in yataktan bile kalkabileceğini düşündüğü için azarladı.
Ancak, Deanys'in Kral'ın koltuğunun boş kalacağı beklentisi yanlıştı. Otto Hightower, Kral'ın koltuğunun önünde durdu ve çekinmeden oraya oturdu.
Deanys kaşlarını çattı, gülümsemesi düştü ve kucağındaki elleri yumruklara dönüştü. Tam olarak ne yapmak istediğinden emin değildi: Otto'yu azarlamak, onu oradan atmak ve Viserys'i kendi elleriyle odasından sürükleyerek getirmek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐃𝐑𝐀𝐆𝐎𝐍𝐁𝐎𝐑𝐍 || aegon targaryen
Fanfic"𝐓𝐚𝐫𝐢𝐡 𝐢𝐬𝐢𝐦𝐥𝐞𝐫𝐢 𝐡𝐚𝐭ı𝐫𝐥𝐚𝐫, 𝐤𝐚𝐧ı 𝐝𝐞𝐠̆𝐢𝐥!" Tarih, Targaryen'lerin iç savaşının Westeros'a getirdiği büyük yıkımdan bahsedeceği kadar buna son vermeyi amaçlayan güneş ve ay'dan da bahsedecekti. - Aegon Targaryen x OC House Of...