[024]

283 31 25
                                    



Daenys dans etmeyi hiç sevmezdi.

Aslında, dansı küçümser ve ne pahasına olursa olsun bundan kaçınmaya çalışırdı. Deanys'in nefret ettiği birçok şey gibi, dans etme nefreti de bir prenses olarak nasıl dans edileceğini bilmek zorunda olduğu ve her etkinlikte becerilerinin herkes tarafından eleştirilmesiyle bağlantılıydı. Ancak bu faaliyeti kendi içinde son derece sıkıcı bulduğu da doğruydu.

Mükemmel prova edilmiş koreografi, dans partneriyle vakit geçirmeye mahkum bir kişi ve sıkıcı, yavaş müzik, 10 saniyelik bir melodi gibi geliyor ve kendini tekrar tekrar ediyor... Biri bunu nasıl eğlenceli bulabilir?

Kendini utandırmak yerine beklemeyi ve başkalarının utanmasını izlemeyi tercih ederdi.

Yine de, şimdi diğer insanlarla birlikte dans pistinde durdu ve düğün gününde Helaena ile ettiği danstan beri unuttuğu dans adımlarını hatırlamaya çalıştı. İnsanların çoğu kararlı bir şekilde uzağa baksa da, ona ilgiyle bakan birkaç genç kadın olduğunu gördü, ama onlara dönüp baktığında hemen bakışlarını kaçırdılar.

Sonra Deanys, karşısında duran ve müziğin herkes gibi başlamasını bekleyen Aegon'a döndü. Deanys, eğlenen yüzüne baktığında ve yüzündeki gülümsemeyi nasıl saklamaya çalıştığını fark ettiğinde gözlerini kıstı.

Onun acı çektiğini biliyordu ve bundan zevk alıyordu.

Deanys çenesini sıktı, çenesini neredeyse zor bir şekilde kaldırdı ve kendinden emin görünmeye çalıştı. Rahatsızlığıyla onu tatmin etmeyecekti.

Davulun ilk sesleri duyuldu ve dans başladı. Deanys'in gözleri, yanındaki diğer kadınları ustaca taradı, otomatik olarak adımlarını tekrarladı ve hareket ettikleri yönde hareket etti. Bu taktik, biri ayağını onunkinin önüne koyduktan sonra dengesini kaybedene kadar doğaçlama yapmada iyi olduğu için neyse ki başarılıydı ama takıldı.

Siyah saçlı genç adam tarafından yakalanan Deanys, ona küçük bir gülümseme verdi. "Üzgünüm."

Deanys burnundan nefes verdi ve başını tökezlemesine sebep olan Aegon'a çevirdi. Prenses ona ölümcül bakışlar atarken sırıttı ve ona doğru yürümeye başladı. Deanys de aynısını yaptı. Kadınlar ve erkekler öne doğru yürüdüler karşılıklı taraf değiştirdiler ve bu yüzden Deanys, Aegon'un yanından geçerken bilerek ayağına bastı.

"Özür dilerim." dedi yapmacık bir üzüntüyle "Seni göremedim."

Aegon ilk başta ona cevap vermedi ama adımları onları tekrar bir araya getirene kadar dans etmeye devam etti. "Belki de kafanı küçük şeytanlıklara harcayacağına adımlarına odaklanman daha iyi olur, prenses."

Deanys, "Belki de kendi adımlarına odaklanıp beni eleştirmeyi kesmelisin." Diye tısladı.

"Bu gerçekten güzel olurdu. Ne yazık ki, dans partnerim dans etmede Dorne'daki köylüler kadar iyi olduğu için sessiz kalamıyorum." dedi Aegon, bakışlarını geri dönerken yanından geçen Deanys'i göz ucuyla gözlemleyerek.

Deanys ona alaycı bir gülümseme verdi. "Bu durumda, daha iyi bir dansçı olan ve seninle dans etmekten zevk alabilecek bir partner bulabilirsin. Var olduğundan şüphe etsem de. Belki annen sana acıyıp seninle dans ederdi."

"Dans edebilen ve benimle olmak isteyen bir partner mi bulmalıyım?" Kaşını kaldırarak tekrarladı. "Bu kadar sıkıcı olma, kuzen."

Dans etmeye devam ederek, tekrar birbirlerine yaklaştılar, dans eden kalabalığın geri kalanı gibi birbirlerini çevrelediler.

"Yani nedense dans etmek istediğin tek kişinin ben olduğumu kabul ediyorsun?" Deanys ona kısmen alaycı bir şekilde sordu.

Aegon eğlencesine karşılık vermedi. "Senin hoşnutsuzluğunuzun mahkemedeki diğer kadınların coşkulu ifadelerinden daha eğlenceli olduğunu kabul ediyorum."

𝐃𝐑𝐀𝐆𝐎𝐍𝐁𝐎𝐑𝐍 || aegon targaryenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin