Deanys asla yaşlı bir şekilde ölmeyi hayal etmedi. Birçok insan, kafalarında sadece birkaç gri saç teli kalana kadar uzun yaşayıp, sıcak bir yatakta uyurken sona erecek huzurlu bir hayattan başka bir şey istemese de, Deanys bunun harika bir son olduğunu hiç düşünmedi.Viserys Targaryen'i gördüğünde de buna tamamen inandı.
Viserys yaşayan bir ceset gibi görünüyordu, ağzı açık yatağında hareketsiz yatıyordu ve ara sıra düzensiz nefesler alıyordu. Kolları göğsünde kıvrılmıştı, başının etrafına bir bandaj sarılmıştı.
Deanys onun için gerçekten üzüldü. Kendini onun yerinde hayal ettiğinde, hizmetçilerinden isteyeceği tek şeyin onu öldürmek ve acısını sona erdirmek olduğunu biliyordu.
Alicent gergin bir şekilde Deanys'e baktı ve kocasının yatağına yaklaşıp nazikçe elini tutmadan önce sırtını okşadı. "Kralım. Bir ziyaretçiniz var."
Viseyrs nefes verdi ama gözlerini açmadı. "Kim?"
Deanys, onu görebilmek için Alicent'a bir adım daha yaklaştı. "Benim, amca. Deanys."
"Yeğenimiz." Alicent elini okşadı.
Takip eden sessizlik sırasında "Alicent... bana yardım et." Diye nefeslendi.
Pencereler kapalıydı ve oda çoğunlukla karanlıktı, içerideki hava yoğundu. Kimsenin yaşamak isteyeceği bir yere benzemiyordu, ama kimsenin ölmek isteyeceği bir yere de benzemiyordu.
Alicent, Viserys'in yatağa oturmasına yardım etti ve Viserys'in Deanys'e bakmak için bir gözünü açtığında sırtına başka bir yastık yerleştirdi.
"Deanys." diye nefes aldı, dudakları küçük bir gülümsemeyle kalktı.
Alicent, Deanys'in yanındaki yatağa oturabilmesi için onlardan uzaklaştı. Deanys uzandı ve elini tuttu, onunkinden daha soğuktu.
Viserys elini çok az bir güçle kavradı ve başparmağını elinin arkası boyunca gezdirdi. "Büyümüşsün. Babana benziyorsun."
"Öyle görünüyor." dedi Deanys.
"Rhaenyra burada mı?" Viserys yığıldı.
Deanys'in yüzü düştü. "Henüz değil. Bir haftaya burada olacak, amca."
"Bir hafta içinde..." Viseyrs tekrarladı.
"Bir hafta içinde, Driftwood ve Vadi'nin taht varisleri için bir mahkeme olacak." Deanys onu dikkatle izledi. "Bilmiyor muydun?"
Viserys cevap vermedi, sadece boğazını temizledi ve Deanys göz ucuyla onun dışında her yere bakan Alicent'e baktı.
"Neden buradasın?" Viserys yorgun bir şekilde gözlerini kırptı.
Deanys dikkatini ona çevirdi. "Müstakbel kraliçenin kızı ve aynı zamanda bir Varis olarak görevlerimi yerine getirmek zorundayım."
"Bir koca aramalısın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐃𝐑𝐀𝐆𝐎𝐍𝐁𝐎𝐑𝐍 || aegon targaryen
Fanfiction"𝐓𝐚𝐫𝐢𝐡 𝐢𝐬𝐢𝐦𝐥𝐞𝐫𝐢 𝐡𝐚𝐭ı𝐫𝐥𝐚𝐫, 𝐤𝐚𝐧ı 𝐝𝐞𝐠̆𝐢𝐥!" Tarih, Targaryen'lerin iç savaşının Westeros'a getirdiği büyük yıkımdan bahsedeceği kadar buna son vermeyi amaçlayan güneş ve ay'dan da bahsedecekti. - Aegon Targaryen x OC House Of...