[043]

200 33 27
                                    


Grand Sept'de birkaç septon dışında kimse görünmüyordu. İki muhafız amaçsızca karanlık binanın etrafında yürüdüler, ortadaki tapınaktaki mumların titreyen alevlerini izlediler ve sonra bir öksürük duyulduğunda uzağa baktılar.

"Dinle." dedi Arryk aniden, ikizi durdu ve bakışlarını türbeye kadar takip etti.

Başka bir öksürük duyulduktan sonra ikisi birbirlerine baktılar ve altındaki kişiye uzanmadan önce karanlığa bakarak eğildiler.

"Hayır... Hayır!" Kişi homurdanmaya başladı ve karşı koymaya çalıştı. "Hayır!"

Ancak Cargylle ikizleri Prens'i her iki kolundan yakalar yakalamaz, onu kolayca dışarı çıkardılar ve ayağa kalkmasına yardım ettiler. Aegon Targaryen belli ki hala alkolün etkisi altındaydı, ama ne olduğunu anlayacak kadar bilinçliydi ve çekilirken yüksek sesle itiraz iniltisi çıkarmıştı.

İkizler onu yüzleşmesi için çevirdikten sonra şaşkınlıkla onlara baktı ve mırıldandı "Beyaz Solucan nerede?"

Erryk ona "Seni harika bir fiyata sattı." dedi.

Aegon sertçe karşısındaki muhafızın yakasına yapıştı "Sana, beni bırakmanı emrediyorum!"

"Korkarım emirleriniz bir süreye kadar devre dışı. Büyükbaban seninle şehir surlarının dışında buluşacak." dedi Arryk. Aegon, koşma şansı elde edecek kadar güçlü bir şekilde sertçe itti muhafızı.

Arkasına bakmadan hızla kaçarken Arryk onun peşinden koşmaya başladı. Çok fazla uzaklaşmadan Aegon'u yakaladı.

"Diğer insanların aradığı şeyden kaçıyorsun, Aegon." diye tısladı ve hala onları bir belirsizlikle izleyen kardeşine baktı.

Üçü Septe'den çıktı, Arryk hala mücadele eden Aegon'la, peşlerinden gelen Erryk'le yürürken, merdivenlerin köşesinden iki figür göründü. Arryk basamaklarda yavaşladı. O ve Aegon, tam önlerinde duran Daeron'a ve kılıcını ona doğrultan Cole'a baktı.

"Buna pişmanım dostum." diye itiraf etti Cole, yüzünde küçük bir memnuniyet sırıtışı belirdi.

Daeron'un bakışları Aegon'un bakışlarıyla karşılaşırken, Arryk'in bakışları henüz Aegon'un fark etmediği Deanys Targaryen'e uğradı. Beklentiyle kardeşine baktı, ancak ikizi hareket etmedi, hatta kılıcını bile çekmemişti. Cole'un gözleri, kılıcının kabzasına yaslanan ve onu şüpheyle izleyen Arryk'in eline düştü.

Deanys, duvarın kenarında Aegon'un dağılmış halini seyretti. Onu bu hale getiren neydi?

Bir anlık gergin sessizlikten sonra, Aegon sonunda Arryk'i kaburgalarına sağlam bir dirsek geçirdi ve merdivenlerden aşağı koşmaya başladı. Arryk onun peşinden koşmaya bile çalışmadı. Kendi kılıcını çekti ve Cole'a saldırdı.

Deanys, Daeron'un tereddütle ona ve Cole'a baktığını gördü ve başını salladı. "Git ve onu al."

Kendisinin henüz işi bitmemişti.

Arryk, Cole'un karnına o kadar sert tekme atmıştı ki muhafız merdivenlerden aşağı yuvarlanırken Arryk, Deanys'e yönelmişti. Kılıcını kafasını kesmek için hareketlendirirken son anda kılıcını çekip onu engelleyebilmişti.

Arryk onu öldürmeye çalıştığı gerçeğini gizlemeye bile çalışmadığı açıktı. Deanys'in her birinden kolayca kaçtığı için saldırıları şiddetli ve öfkeliydi, ama aynı zamanda nereye saldıracağı konusunda bir taktik oluşturmasını engelliyordu ve bu konuda gerginleşiyordu.

Bir süre sonra Arryk, Cole ile aynı taktiği seçti ve karnına sert bir tekme attı. Deanys'in merdivenlerden düşmesine ve kafasını korkuluğa o kadar sert vurmasına neden oldu ki başının döndüğünü hissetti. Ayağa kalktığında, yüzünün sağ tarafından bir şey aktığını hissetti, ama bunun ter, kan veya acı gözyaşları olup olmadığından emin değildi. Bunu düşünecek zamanı yoktu. Arryk fiziksel olarak ondan daha güçlüydü, ama o kadar hızlı değildi ve Deanys'in dizini kaldırıp bacaklarının arasına tekme attığını bile fark etmedi. Arryk buna şaşırtıcı derecede hafif tepki verdi, ama ona olan tutuşu yumuşadı.

𝐃𝐑𝐀𝐆𝐎𝐍𝐁𝐎𝐑𝐍 || aegon targaryenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin