[039]

206 32 24
                                    


Gece gökyüzünde ilk yıldızların ortaya çıkmasından kısa bir süre sonra, Targaryenler ve Velaryonlar kendilerini siyasetten başka nedenlerle altı yıl sonra ilk kez aynı odada buldular. Odanın ortasına yerleştirilen uzun ahşap masa, hizmetçilerin getirdiği yiyecek ve şaraplarla doluydu.

Masadaki 13 sandalyede sadece yedi kişi otururken, diğerleri ayakta duruyor ya da odanın etrafında yürüyordu. Oturanlar açıkça gergindi ve kimsenin orada olması gerekenden daha uzun süre kalmak istemediği kesindi.

Deanys o akşam kendi hanesinin rengi olan kırmızı bir elbise giymeyi tercih etmişti.

Elbisenin straplez tarzı ince boynunu ve omuzlarını gösteriyordu. Uzun işlemeli kollarının ön tarafı açıktı. Saçlarını ise uzun zaman sorma örmek yerine tamamen sırtına doğru salmıştı.

 Saçlarını ise uzun zaman sorma örmek yerine tamamen sırtına doğru salmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Odaya girer girmez konuşmaya değer olduğunu düşündüğü üç kişiyi aradı. Ancak hayal kırıklığına uğradı, Daemon'un annesiyle birlikte olduğunu, Baela'nın Jace, Luke ve Rhaena'nın yanında olduğunu ve Helaena'nın Otto Hightower ile konuşurken masanın üzerine eğildiğini gördü.

Deanys, ailesinin her bir üyesini aramak için daha fazla zaman kaybetmek yerine, sadece tatlılar için ayrılmış bir masa bulana ve tereddüt etmeden ona yönelene kadar odanın etrafına baktı. Tatlıların kokusu odadaki diğer yiyeceklere göre daha hafifti ama ahududuyu koklamak için yeterliydi ve midesinin eskisi kadar bulunmadığını hissetti.

Deanys sessizce küçük bir tabak aldı ve üzerine tatlıları koymaya başladı. Tabak bir tane daha koymak için çok dolu olur olmaz Deanys portakallı kremalı pastayı ağzına koydu ve vücudunun tadıyla rahatladığını hissetti. Ama bir an sonra, odanın sıcak olmasına rağmen tanıdık bir soğuk esinti hissetti ve Deanys bunun neden olduğunu hemen anladı.

O soğuk buz kütleleri bedeni deliyormuş gibi hissediyordu. Ellerini masanın üzerine koydu ve göze çarpmadan omzunun üzerinden masanın sol tarafına bakarken onu gördü.

Aegon akşam yemeği için çok şık giyinme zahmetine girmemişti, her zamanki haliydi. Ancak Deanys onda farklı bir şey olduğunu düşündü, onu her zamankinden daha fazla çeken bir şey vardı. Belki de odadaki aydınlatmaydı, belki de Aegon'un geldiği andan itibaren ona nasıl baktığıyla ilgiliydi ve belki de Deanys'in özellikle ondan etkilenmemesi gerektiğini bilmesine rağmen her zaman daha fazla ilgi duyması gerçeğiydi.

Karşısında durup onunla konuşan Daeron, bir an sonra kardeşinin dinlemediğini fark ettiğinde durdu ve hemen tatlılara bakan Deanys'e bakışlarını takip etti. Deanys tabağına baktı, keklerin üzerindeki süslemeleri inceledi, geriye dönüp bakmadan önce tekrar bir şey hakkında sessizce konuştuklarını duydu, ikisi de artık ona bakıyordu.

Hafifçe yutkundu ve tabağını eline alarak masaya doğru döndü.

Mecburen sözde nişanlısı Benjen Stark'ın yanında ayrılan yere oturmak zorunda kaldı. Ben onun gelişiyle gülümsedi ve uzanarak elini tuttu, hayranlık parıltılarıyla onu izledi. "Çok güzel görünüyorsun, Deanys. O kadar güzel görünüyorsun ki, Kuzey'deki insanlar seni görselerdi, sana kış tanrıçası olarak tapmaya başlarlardı."

𝐃𝐑𝐀𝐆𝐎𝐍𝐁𝐎𝐑𝐍 || aegon targaryenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin