"İlk ben burdayım! Önce ben geldim!" Joffrey, Dragonstone'un eşiğinin üzerinden atlarken heyecanla bağırdı. "Ben kazandım! Önce ben buradayım!"Ailenin geri kalanı çok daha yavaş geldi. Onun kadar heyecanlı görünmüyorlardı. Uzun yolculuktan yorgunluğu yüzlerinde belirmişti. Ve Joffrey'nin yaptığı gürültüden son derece rahatsızlardı.
"Evet, biliyoruz." dedi Jace kuru bir şekilde. Baela'nın sandıklardan birini alıp yere koyarken. "Bu kadar gürültü yapmayı bırakıp diğer sandıklara yardım edebilirsin mesela."
"Gerek yok." dedi Rhaenyra paltosunun düğmelerini açmaya başladığında. "Yolculuk uzundu ve Joffrey artık uyumalı."
Velaryon çocuklarının en küçüğü, ağzından kaçan onaylamayan iniltiyi gizlemek için hiçbir çaba göstermedi. "Şimdi mi? Neredeyse şafak doğuyor! Uyumayacağım anne!"
"Gördün mü? Joffrey yorgun değil." Jace daha küçük sandıklardan birini kollarına koymadan önce kendini beğenmiş bir şekilde sırıttı. "Bununla başla ve derhal odana götür."
Joffrey kollarına binen ağırlıkla sendeledi ve başını iki salladı. "Hayır, şimdi değil. Deanys uçtuğunda beni görebilmesi için Dragonstone'un en yüksek kulesine gitmem gerekiyor."
Jace'in sert bakışında bir şey değişti ve hiçbir şey söylemediğinde Baela yanına geldi. Joffrey'e baktı. "Deanys muhtemelen henüz King's Landing'den ayrılmadı bile, Joffrey. Oraya daha sonra gitmek için bolca zamanın olacak."
"Onu özlemeyi göze alamam!" Joffrey itiraz etti ve Baela bir şey yapamadan, sandığı yere düşürdü ve içindekiler her gere saçılırken kaçtı. "Döndüğümde onu odama götüreceğim! Söz veriyorum!"
Baela, yorgun bir iç çekti. "Bana öyle geliyor ki, ikisi birbirine o kadar benziyor ki, biri etrafta olduğu sürece, diğerinin yokluğunu bile fark etmiyorsunuz, değil mi?"
"Sanırım." Jace kolları arasına başka bir sandık alırken nefesinin altında mırıldandı ve uzaklaştı.
Gwyn ve Luke, Joffrey'nin yerden eşyalarını toplayarak odalarına götürürken yolculuğun her bir üyesi yavaş yavaş odasına çekildi.
Rhaenyra hala güneş ışığının olmadığı sessiz kaleye baktı. Dragonstone'un çoğunda güneş ışığı yoktu ve itiraf etmekten hoşlanmasa bile, orada sık sık, sıkışık ve soğuk hissediyordu. Ama yine de Red Keep'den ayrılmak onun fikriydi ve Rhaenyra herhangi bir ortamın mahkeme üyelerinin bakışlarından daha iyi olduğuna inanıyordu. Dragonstone ideal olmayabilirdi ama onun güvenli yeriydi.
Yürürken geniş alanda ayak sesleri yankılandı, ancak odasına gitmek yerine boş boş dolaştı. Sonra ayakları onu istemsizce Deanys'in odasına götürdü.
Deanys'le ilişkilerinin ne zaman dağılmaya başladığını bile hatırlamıyordu. Belki de Deanys, Laenor öldükten sonra aile ortamından tamamen çekildiği içindi. Belki de Rhaenyra'nın onu rahatlatmak için hiçbir şey yapmamasıyla ilgiliydi. Belki de Deanys'in sonunda Rhaenyra'nın ona söylediği her şeye isyan etmeye başlamasıyla ilgiliydi.
Belki de ikisi de suçluydu.
Rhaenyra bu açıklamayı tercih etti ve aynı zamanda nefret etti, çünkü bu, bunu düzeltmek için iki kişinin de gerektiği anlamına geliyordu. Ve son olaylardan sonra, kendi kızının onunla iyi bir ilişki kurmak bile istemediğini biliyordu.
Tüm sevdikleri parmaklarının arasından ondan kayıyordu ve sıradaki Deanys'in olacağından korkuyordu. Onun Deanys'si. Tek kızı. Daemon tarafından bebekken ona bahşedilen bebek. Onun yaşayan yansıması. Onun bir parçası.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐃𝐑𝐀𝐆𝐎𝐍𝐁𝐎𝐑𝐍 || aegon targaryen
Fanfic"𝐓𝐚𝐫𝐢𝐡 𝐢𝐬𝐢𝐦𝐥𝐞𝐫𝐢 𝐡𝐚𝐭ı𝐫𝐥𝐚𝐫, 𝐤𝐚𝐧ı 𝐝𝐞𝐠̆𝐢𝐥!" Tarih, Targaryen'lerin iç savaşının Westeros'a getirdiği büyük yıkımdan bahsedeceği kadar buna son vermeyi amaçlayan güneş ve ay'dan da bahsedecekti. - Aegon Targaryen x OC House Of...