[019]

217 25 6
                                    



Devasa ahşap kapı kapalıydı, anahtar içerideydi ve kapı ile zemin arasındaki ince boşluktan bile içeri girmek imkansızdı. Pencereler kapatıldı ve perdeler çekildi. Dışarıdan soğuk hava yoktu ama oda hala buz kadar soğuktu.

Soğuk odanın bir parçası mıydı?

Deanys, sadece gözleri görülene kadar örtüyü üzerine çekti ve içeri giren var mı diye merak ederek kapıya baktı. Kimsenin bunu yapması mantıklı değildi. Sonuçta kimseye bir şey yapmadı, orada olmak istemedi, kavga etmek istemedi. King's Landing'de ailesini beklemek için annesinin emriyle geldi. Ama bu birinin onu öldürmesi gerektiği anlamına gelmiyordu... değil mi?

Orada güvendeydi.

Kapının altındaki boşluktan ince bir ışık şeridi nüfuz etti, ancak aniden bir kısmı kayboldu.

Biri vardı...

Hayır, hayır, bu normal! Bu bir hizmetçi ya da koridorda yürüyen biri olabilirdi.

Sessizlik, ahşap kapının yüzeyinde defalarca uzanan, omurgasında oluklar ve titremeler bırakan tırnakların sesleriyle doluydu. Tepeden başlayıp yere inmişler gibi görünüyordu ve daha yüksek sesle tekrar tekrar kendini tekrarladı.

"Kapıyı aç, Deanys!"

Ses tanıdıktı. Sanki duymuştu. Ancak, tanımak zordu, çünkü insan sesi değildi gibiydi. Soğuktu, sessizdi, cızırtılıydı.

Bir an sessizlik oldu. Tırmalama durdu.

Ama sonra bir patlama oldu. O kadar yüksek sesliydi ki Deanys ürktü. Zangır zangır titredi. Kapının baskı altında hareket ettiğini görünce gözleri umutsuzluk gözyaşlarıyla doldu. Sanki her an yerlerinden düşeceklermiş gibi.

"Beni içeri al! Beni içeri al! Beni içeri al!"

Bu bir haykırış mıydı yoksa bir fısıltı mıydı? Bir insandan mı yoksa bir hayvandan mı? Ne önemi vardı?

"Bırak içeri gireyim!" dizesi o kadar hızlı ve yüksek sesle kendini tekrar etmeye devam etti ki, mantığını kaybetti.

İstemiyorum. Beni rahat bırak, Deanys söylemek istedi ama sessiz kaldı. Ancak bu düşünceler kafasında tekrar tekrar devam etti.

Belki işe yaradı. Vurma durdu ve kapının arkasındaki ışık söndü. Yine o kadar sessizdi ki Deanys kendi nefesini duyabiliyordu.

Rahat bir nefes aldı. Vücudu gevşedi ve Deanys yüzü pencereye bakacak şekilde diğer tarafına döndü.

Onu izleyen birini görünce gözleri büyüdü-

"Deanys!" Baela elini omzuna koydu ve Deanys gözlerini açtı.

Baela, Deanys'in keskin hareketine rağmen elini çekmedi ve kardeşi sakinleşene kadar başparmağı ile omuzunu nazikçe okşadı.

Deanys son bir keskin nefes aldı, kimsenin olmadığına emin olmak için pencereye baktı. Zaten olamazdı, Deanys'in odası en üst kattaydı ve kimse tırmanamazdı, değil mi?

"Baela." Deanys sonunda sakinleşip ona bakarken nefes aldı. "Burada ne yapıyorsun? Ne zaman geldin?"

"Dün akşam." diye yanıtladı Baela ve yavaşça Deanys'in ayak ucuna, yatağa oturdu "Yine kabus mu?"

"Önemsiz." Deanys umursamazca elini salladı. "Annem mahkemeden üç gün önce büyükannenle geleceğini söylemişti."

Baela başını salladı. "Evet, plan buydu. King's Landing'de yalnız olduğun için babam mümkün olduğunca erken gelmemizi istedi."

𝐃𝐑𝐀𝐆𝐎𝐍𝐁𝐎𝐑𝐍 || aegon targaryenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin