[037]

289 35 38
                                    

"Bugün Büyük Salon'da ne olduğunu duydun mu?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Bugün Büyük Salon'da ne olduğunu duydun mu?"

"Sör Gerold'un yenilgisini kabul edemediği ve alenen Prenses Deanys'e fahişe dediği söyleniyor!"

"İnsanlar, Kral Viserys veya Daemon Targaryen'in ona ulaşmadan önce, Deanys Targaryen'in Sör Gerold'un kafasını tam olarak ikiye böldüğünü fısıldadı!"

"Tanrı'lar bizi korusun... o bir akraba katili!"

"Büyük Usta Orwyle ile konuştum. Hayatı boyunca hiç bu kadar mükemmel bir kesim görmediğini söyledi. Ona göre, ayrıntılı ölçüm ve hazırlık olmadan bir kafayı bu kadar hassas bir şekilde kesmek imkansızmış."

"Ailesiyle birlikte Büyük Salon'dan ayrılırken Deanys Targaryen'i gördüm. Yüzünde ve saçında kan görülüyordu ancak elbisesinde görülmüyordu. Sence bu yüzden mi mahkemede kırmızı elbise giymeye karar verdi?"

"Kral Viserys altı yıl sonra Demir Taht'a geri döndü ve yanında Deanys Targaryen ile Büyük Salon'a girdi. Bu nasıl mümkün olabilir? Prenses'in, Kale'nin üstatlarının sahip olmadığı bilgilere mi sahip?"

"Prenses Deanys'in doğduğu gün birdenbire bir fırtınanın ortaya çıktığını duydum, ancak birkaç hizmetçi yağmurun tüm westeros'u ele geçirdiğini ancak Red Keep'in üzerinde görünen kırmızı kuyruklu yıldızı örtmeye çalıştığına inanıyordu."

"Prenses'in, Prens Aegon, Prens Aemond ve Lord Benjen'i kendine bağlamak için kullandığı herhangi bir aşk iksiri var mı acaba?"

"Hayır, Benjen Stark'ın Prenses'e olan sevgisinin samimi olduğundan oldukça eminim. Sonuçta çocukluklarından beri iyi arkadaşlardı."

"Gerçekten de ama itiraf etmeliyim ki Prenses ve Lord Stark'tan daha iyi bir eşleşme olamazdı."

"Eminim düğünleri çok güzel olacak, bir peri masalı gibi!"

"Ah çocuklarını Benjen Stark'ın koyu saçlı ve Prensesimizin mavi gözleriyle hayal edin-"

Aegon Targaryen, arkadaşına fısıldayan hizmetçinin yanından o kadar hızlı bir şekilde geçti ki, zavallı kız neredeyse dengesini kaybediyordu ama Aegon ona aldırmadı. Bir süre daha Kırmızı Kale'nin etrafındaki o 'fısıltıyı' dinlemek zorunda kalırsa ne kadar süre kendini kontrol edebileceğinden emin değil, odasına hızlı bir şekilde yürümeye devam etti.

Kalede Deanys Targaryen'i bilmeyen tek bir kişi bile yoktu, bir saat içinde hizmetçiler ve kraliyetler arasındaki her konuşmaya konu olmuştu. Hizmetçilerin birbirlerine söyledikleri dedikodu ve sırlar kulağa diğerinden daha gülünç geliyordu, ancak Prenses Deanys, Gerold'u öldürdükten ve Viserys'in tekrar ayağa kalkmasına yardım ettikten sonra, artık kimse neyin mümkün ya da imkansız olduğunu bilmiyordu.

Deanys'in soğukkanlılığı veya zulmü hakkındaki endişeleri dinlemek Aegon için büyük bir sorun değildi, hatta bu konuşmaları eğlenceli ve dinlemeye değer buluyordu. Ama gerçekten sinirlerini bozan şey, Aegon'un kaçamadığı Deanys Targaryen ve Benjen Stark'ın nişanının sürekli hatırlatılmasıydı.

𝐃𝐑𝐀𝐆𝐎𝐍𝐁𝐎𝐑𝐍 || aegon targaryenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin