Helaena kapının çalınması ile harekete geçerek kapıyı açtı. "Günaydın." Deanys gülümseyerek içeri girdi ve hemen çocuklara doğru yöneldi."Günaydın." Helaena ona doğru yürümeden önce kapıyı kapatttı. "Biliyorsun, buraya her geldiğinde kapıyı çalmak zorunda değilsin. Benim odam, senin odan."
Deanys karşılık olarak mırıldandı, Jaehaerys ile bir yanıt oluşturamayacak kadar meşguldü.
Helaena'nın turnuva için o gün giymeye karar verdiği elbise, genellikle giydiklerinden daha karmaşık bir şekilde tasarlanmış ve aynı zamanda akşam için hazırladıklarına kıyasla basitti. Bununla birlikte, aile geleneğini yerine getirerek yeşil renkten şaşmamıştı.
Aynadaki yansımasına bakan ve saçını düzelten Helaena memnuniyetle başını salladı.
Deanys başını Jaehaerys'ten çevirdi ve Helaena'yı süzdü "İyi görünüyorsun. Yeni bir elbise mi?" Dedi yumuşak bir gülümsemeyle.
"Bugün için özel olarak tasarlandı." Helaena, Deanys ona iltifat ettiğinde gurur duyarak karşılık verdi. Ancak, arkasını dönüp Deanys'i incelediğinde kaşlarını çattı. "Sen ne giyeceksin?"
Deanys kaşını kaldırdı ve günlük siyah elbisesine baktı. "Sanırım... elbise?"
"Deanys, bu bir turnuva. Oraya kahvaltıya gidiyormuş gibi giyinemezsin."
"Bilgin olsun, kahvaltıda bile harika görünüyorum."
Helaena gözlerini kıstı ve iç çekerek dolabına doğru yürüdü.
"Üzgünüm, tamam mı?" Dedi Deanys pes ederek. "Bunu bilmemem benim hatam değil. Böyle bir etkinlik olacağından haberim yoktu."
Helaena dolabından uzaklaştı ve mutlu bir şekilde altın rengi siyah nakışlara sahip bir çıkardı. Deanys'e doğru yürüdü ve elbiseyi dikkatlice kanepeye yerleştirdi. Muzaffer bir gülüşle Deanys'e baktı ve elbiseyi gösterdi.
Deanys elbiseye baktı, zaten neyle ilgili olduğunu hissetti. "Çok güzel, Helaena. Ama giyemem-"
"Giyebilirsin." dedi Helaena sertçe, Deanys'i eliyle yerden kaldırarak elbiseyi üzerine doğur tuttu "Hmm, evet, bunun senin için iyi olacağını düşünüyorum."
Odaya giren bir sonraki kişi, Helaena'nın hizmetçisi Dyana'ydı ve Deanys'in de odada olduğunu fark ettiğinde daha da aşağı eğildi. "Dyana, harika bir zamanda geldin." dedi Helaena, elbiseyi kanepeye geri koydu. "Çocukları giydirmene ihtiyacım var. Bir şey almam lazım."
"Peki, Prenses." Dyana başını eğdi ve sonra çocukların yanına doğru yürüdü.
Deanys, Dyana'yı izledi ve sonra kanepeye oturarak Helaena'ya baktı "Bunu ben de yapabilirim."
"Hayır, sen kendi kıyafetinle ilgileneceksin." diye yanıtladı Helaena. Dyana ve çocukların dışarı çıktığı kapının önünde durarak gözlerinde uyarı dolu ifade ile tekrar prensese döndü. "Geri döndüğümde gitmeye hazır ol."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐃𝐑𝐀𝐆𝐎𝐍𝐁𝐎𝐑𝐍 || aegon targaryen
Fanfic"𝐓𝐚𝐫𝐢𝐡 𝐢𝐬𝐢𝐦𝐥𝐞𝐫𝐢 𝐡𝐚𝐭ı𝐫𝐥𝐚𝐫, 𝐤𝐚𝐧ı 𝐝𝐞𝐠̆𝐢𝐥!" Tarih, Targaryen'lerin iç savaşının Westeros'a getirdiği büyük yıkımdan bahsedeceği kadar buna son vermeyi amaçlayan güneş ve ay'dan da bahsedecekti. - Aegon Targaryen x OC House Of...