Deanys o gece uyumakta zorlandı ve nedenini bilmiyordu. Genellikle, Deanys uykuya dalmakta sorun yaşıyorsa, Rhaenyra yanına oturur ve uyuyana kadar ona şarkı söyledi.Ama annesi şu an yoktu.
Uyuyamadı, bu yüzden tavana baktı.
En azından bir süre uykuya dalmayı başarmış olmalı, çünkü biri onu sallayıp adını söylediğinde ürktü. Panik içinde etrafına baktı ve Benjen'in yatağının yanında durduğunu görünce gözleri yumuşadı.
Çocuk ellerini kaldırdı "Sadece benim. Üzgünüm. Seni korkutmak istemedim."
Eliyle gözlerini ovuşturarak "Sorun ne?"
Ben arkasına baktı ve Deanys bakışlarını yatağında uyuyan Jace'e kadar takip etti. Rhaena, elinde bir mumla yatağın yanında dururken, Baela onu uyandırmaya çalıştırıyordu.
"Rhaena." diye mırıldandı Deanys ve kız ona el salladı, ancak yüzü şüpheli bir şekilde ciddi kaldı.
"Jace, Jace," Baela onu salladı. "Jace, uyan. Uyan."
"Ah, sorun değil, kardeşlerimi uyandırma konusunda uzmanım." dedi Deanys parlak bir şekilde.
Deanys kollarında bir yastıkla Jace'e doğru yürürken, Ben içini çekti ve başını salladı, sonra tahmin edilebileceği gibi tüm gücüyle kafasına vurdu yastıkla.
Jace ayağa fırladı ve panik içinde etrafına baktı. "Neler oluyor?"
Deanys sırıttı. "Sana da günaydın, güneş ışığı. Kalkma zamanı."
Jace ona baktı ve pencereden dışarı bakarken başını ovuşturdu. "Dışarısı karanlık. Beni neden uyandırdın?"
"Baela seni uyandırmak istedi, ben sadece sana vurmak istedim."
Jace umutlu bir şekilde Baela ve Rhaena'ya döndü. Deanys yastığını göğsüne çekti ve kenarında oturarak yatağına döndü.
"Birisi Vhagar'ı çaldı!"
Deanys'in kafası aniden kalktı. "Ne?"
Jace'in gözleri büyüdü. "Ne?"
Baela ikisine de baktı ve başını salladı. Benjen, elini Rhaena'nın ağlamak üzereymiş gibi görünen omzuna koydu.
"Vhagar bir ejderha, herhangi biri onu çalamaz." Deanys inkarla başını salladı.
"Gerçek bu, Deanys. Vhagar karşı kıyıda yatıyordu ve onun hareket ettiğini ve sonra uçtuğunu gördük." dedi Ben sessizce. "Birisi onun sırtında oturuyordu."
Jace ve Deanys bakıştılar aynı anda ve ayakkabılarını giymeye başladılar.
"Deanys? Jace?"
Kardeşler, Deanys'in yatağına oturan küçük erkek kardeşin sesine döndü, dağınık saçları yorgun bir şekilde gözlerini ovuşturup gözlerini kırparken her yöne baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐃𝐑𝐀𝐆𝐎𝐍𝐁𝐎𝐑𝐍 || aegon targaryen
Fanfiction"𝐓𝐚𝐫𝐢𝐡 𝐢𝐬𝐢𝐦𝐥𝐞𝐫𝐢 𝐡𝐚𝐭ı𝐫𝐥𝐚𝐫, 𝐤𝐚𝐧ı 𝐝𝐞𝐠̆𝐢𝐥!" Tarih, Targaryen'lerin iç savaşının Westeros'a getirdiği büyük yıkımdan bahsedeceği kadar buna son vermeyi amaçlayan güneş ve ay'dan da bahsedecekti. - Aegon Targaryen x OC House Of...