[040]

168 28 63
                                    


"Ziyafet çoktan bitti mi?" Deanys girdiğinde Gwyn şaşkınlıkla göz kırpıştı.

"Erken bitirdik." diye yanıtladı Deanys, küpelerini kulaklarından çıkarmak için aynanın yanında dururken dikkati dağılmış bir şekilde. Ağrıdan başının patlayacağı ve soğuktan titrediğini hissetti.

Kral Viseyrs'in duyurusundan sonra Daemon hepsini odadan çıkartmış, yetişkinler konuşmak için kalmıştı.

Deanys, Ben'in dağılmış ve hüzünlü halinden kaçarak odasına sığınmıştı.

Gwy'in endişeli sesini duydu "Prenses, elin kanıyor!"

İncelemek için Deanys'in elini tuttu ama Deanys ondan uzaklaştı, başını keskin bir şekilde ona doğru çevirdi ve küpelerini çıkarırken elinin gümüş saçlarına kısa bir süre dokunduğunu ve üzerinde kırmızı bir leke bıraktığını gördü.

"Evet, Gwyn, bunu görebiliyorum." Deanys geri döndü ve komodine ilerledi. Kanayan elinin etrafına sarmak için bir parça bez aldı.

Gwyn, Deanys'in bariz tuhaf davranışları karşısında şaşkın görünüyordu, ancak bir şey sormadan önce kapı tekrar açıldı. Jace, Luke, Baela ve Rhaena ile hemen arkasından takip ederek içeri girdi. Gözleri bir cevap aramak için hemen Luke'a döndü, ancak bulduğu tek cevap, ağabeyini izlerken onun da endişeli ve gergin olduğuydu.

Yoluna çıkan her şeyi parçalamaya hazır gibi görünen Jace.

Özellikle de Deanys'i.

"Jace." dedi Baela, sesi bariz şekilde uyarı doluydu ama sanki onu sakinleştirmeye çalışıyormuş gibi alçaktı. "Pişman olacağın hiçbir şey yapma-"

"Ne zamandır devam ediyor?" Jace o kadar keskin bir sesle sordu ki Gwyn şok oldu.

Daha sonra tüm gözler masaya yaslanarak eline beyaz bez saran Deanys'e döndü. "Ne, ne zamandır devam ediyor?" sesi oldukça sakindi.

"Sen ve Aegon." dedi tükürürcesine. Gözlerinden başka bir ateş püskürdü.

Oda, onun sözleriyle sessiz kaldı. Gwyn, Baela ve Luke gergin görünürken Rhaena ve Dyana, Jace'e şokla baktı. Gwy'in, Deanys'in eskisinden gözle görülür şekilde daha solgun olduğunu gördü, ancak bunun korkudan mı yoksa kan kaybından mı olduğunu anlayamadı.

"Neden bahsettiğini bilmiyorum." Sesi ifadesizdi.

Jace alay etti. "Biliyorsun."

Baela, Jace'e doğru bir adım attı ve bir elini omzuna koydu. "Belki bunun hakkında daha sonra konuşsak daha iyi olur-"

"Onu korumayı bırak!" Jace elini silkerken tısladı. "Anlamıyor musun? Hepimize yalan söyledi! Söylentilerin hiçbirinin doğru olmadığını söyledi ama muhtemelen geldiğinden beri onunla gizlice buluşuyordu."

Rhaena şaşkınlıkla gözlerini kırpıştırdı ve ona bakarken gözleri üzüntüyle doldu. "Deanys... bu doğru mu?"

Üzülmek için hiçbir sebebin yok. Bahsettiğimiz senin hayatın değil, diye düşündü Deanys sinirli bir şekilde, ama bunun yerine başını iki salladı.

"Hayır!" Deanys hemen reddetti "Bu doğru değil, Rhaena, yemin ederim!"

"Hala yalan söylüyorsun!" Jace öfkeyle bağırdı.

"Hayır, söylemedim." diye ısrar etti Deanys.

"Evet, söyledin!" dedi Jace daha da öfkeyle. "Ben senin kardeşinim, Deanys. Seni herkesten daha uzun ve daha iyi tanıyorum. Ne zaman yalan söylediğini tam olarak biliyorum. Ve şu anda her zamankinden daha fazla yalan söylüyorsun."

𝐃𝐑𝐀𝐆𝐎𝐍𝐁𝐎𝐑𝐍 || aegon targaryenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin