Prenses Deanys'in dikiş dikme, dans etme veya şarkı söyleme yeteneği olmamasına rağmen, incinme yeteneğinin erkek prenslerin yeteneklerinden daha çok olduğunu gururla söyleyebilirdi. Kıyafetlerini değiştirmek ve yaralarını tedavi etmek için odasına geldikten sonra, öğleden sonrasını septa ile geçirdi ve dikiş yapıyordu, bu sırada kumaştan çok parmaklarına iğneyle batırmayı başardı.Bu yüzden koridorda yürürken düzenli olarak bastırdığı ve onlardan kan akarken hayranlıkla izlediği parmaklarını gözlemleyerek kendini eğlendirdi. Yol boyunca, onu azarlarken prensesle konuşmasını açıkça umursamayan Ser Criston Cole da dahil olmak üzere birkaç hizmetçi ve diğer insanlarla karşılaştı.
Deanys sonunda odaya ulaştı ve kapıyı açtığında Rhaenyra Targaryen, okuduğu kağıtlardan gözlerini kaldırdı ve yüzünde bir gülümsemeyle ona baktı.
"Denays," dedi kibarca. Deanys annesi yerine koyduğu kadına doğru ilerledi ve yanına otururken ona uzattığı eli kabul etti. "Günün nasıl geçti?"
"Acı verici," diye yanıtladı dürüstçe. "Peki ya seninki?"
Rhaenyra bir eliyle kızın elini tutarken diğer eliyle büyük karnını okşadı "Bebek yakında doğacak ama bunun epey yorucu olduğunu kabul etmeliyim."
"Sana üç çocuğun yeterli olduğunu söylemiştim." diye yanıtladı Deanys, annesinin karnına bakarak. Onu büyüten, onu besleyen ve her adımında yanında olan bu kadını şüphesiz anne olarak kabul etmişti
"Bir kız kardeşin olmasını istemez misin?" Rhaenyra ona sessizce sordu.
"Bir kız kardeş iyi olurdu," diye kabul etti Deanys belirsiz bir şekilde. "Benimle ve Helaena ile oynayabilirdi. Ama bir erkek olacak."
"Bunu nereden biliyorsun?"
Deanys omuz silkti. "Sadece biliyorum."
Rhaenyra bir gülümsemeyle başını salladı.
"Yine de... küçük kız kardeş Visenya'ya sahip olmak güzel olurdu." diye mırıldandı Deanys. "Bu durumda, sana istediğin kız kardeşi verene kadar denemekten vazgeçmeyeceğim," diye sessizce güldü Rhaenyra.
Deanys yüzünü buruşturdu. "Bu kadarıyla baş edebileceğimi hiç sanmıyorum."
Rhaenyra güldü. Kız kararsızsa ona baktı ve elini tuttu "Yine de 10 çocuk doğurmaya karar versende yanında olacağımı bilmeni istiyorum." Kadın bu sefer şefkatle gülümsedi karşısında ki güzel prensese.
Şüphesiz onu harika bir şekilde yetiştirmişti.
━━━❃━━━
"Aegon, gün boyu onun varlığından minnettar olmadığın için öfkeliydi." diye belirtti Helaena, sesi kısık ve dans etmekten kısmen nefes nefeseydi.
Deanys ellerini tuttu ve ikisi de akşam yemeğinde çalan müziğin ritminde bir daire şeklinde zıplayarak dans etmeye başladılar. Gözleri hızla Aemond'la konuşurken alkol alan Aegon'a çevrildi. İki kardeş dans eden ikiliyi izliyordu. Aegon'la göz göze geldiğinde dudaklarında bir sırıtış oluşmuş ve bardağını onlara doğru kaldırmıştı.
Büyük prens onlarla uğraşma fırsatını hiç kaçırmıyordu.
Deanys yüzünü buruşturarak döndü "Tek söylediğim, ondan kaçmak isteyen herhangi bir yaratığı anladığımdı." dedi sessizce, odanın etrafında dolaşan Sör Otto Hightower tarafından duyulmamaya dikkat ederek. "Ve herhangi bir hizmetçinin bile onun varlığı için minnettar olduğundan şüpheliyim."
Helaena bakışlarını fark ettiğinde kaşlarını çattı ve Deamys onu döndürdü. Böylece Helaena, aralarında bir mesafe tutmaya dikkat ederken Aegon'un şarabını dökmeye gelen hizmetçilerden birinin yanlışlıkla üzerine şarap damlatmasından ötürü hizmetçiyi azarlamasını gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐃𝐑𝐀𝐆𝐎𝐍𝐁𝐎𝐑𝐍 || aegon targaryen
Fanfic"𝐓𝐚𝐫𝐢𝐡 𝐢𝐬𝐢𝐦𝐥𝐞𝐫𝐢 𝐡𝐚𝐭ı𝐫𝐥𝐚𝐫, 𝐤𝐚𝐧ı 𝐝𝐞𝐠̆𝐢𝐥!" Tarih, Targaryen'lerin iç savaşının Westeros'a getirdiği büyük yıkımdan bahsedeceği kadar buna son vermeyi amaçlayan güneş ve ay'dan da bahsedecekti. - Aegon Targaryen x OC House Of...