[018]

253 29 9
                                    


"Lanet olsun ne halt ettiğini sanıyorsun, Aegon?!" Deanys dehşetle gömleğine dokunduğunda elleri kanla dolmuştu.

Aegon, kızın karnındaki hançere inanamayarak baktı ve elini çekti. Prenses acıyla geri çekilerek ondan uzağa oturdu.

Deanys bir nefes verdi ve sakin kalmaya çalıştı ama onun mavi gözleriyle göz göze geldiğinde öfkesini kontrol edemedi. "Birbirimizi öldürmememiz değil, sadece eğitmemiz gerektiğini düşünüyordum aptal!" Dedi acıyla.

"Seni öldürmek istemedim." diye alay etti Aegon, biraz sersemlemiş hissetmesine rağmen. "Beni boğuyordun, kendimi savunmak zorunda kaldım."

"Beni bıçaklayarak mı?" Deanys homurdandı, karnına koyarken eli hafifçe titriyordu.

"Neden beni durdurmadın?" Aegon sesini yükseltirken sinirli bir şekilde sordu.

Deanys aniden durdu ve gözleri kale duvarlarına döndü, ancak az önce gördüğü figür beklediği gibi kaybolmuştu. Aegon bakışlarını takip etti ve şaşkınlıkla kaşlarını çattı.

"Önemli değil. Senin yüzünden şimdi yaralandığım gerçeğini değiştirmiyor." mırıldandı ve hançerin kabzasını çıkarmaya hazır tuttu.

Aegon bileğini tuttu ve ona baktı.

"Onları kaybetmek istemiyorsan ellerini benden çekmeni ciddi olarak tavsiye ederim." dedi yavaşça uyarı tonuyla.

"Bu hançer yaraya baskı yapıyor. Çekersen ölürsün." dedi Aegon basitçe.

"Mükemmel. Bu durumda karnımda bir hançerle yürüyeceğim."

Aegon onun acı dolu sesini görmezden geldi. Kılıcını ve onun kılıcını yerden almak için ayağa kalktı. "Bir üstata ihtiyacın var."

"Ona neden beni bıçakladığını açıklamak için mi? Driftmark'ı tekrarlamak istemiyorum." diye iç çekti Deanys, eskisinden daha soğuk hissetmeye başlamıştı.

Aegon çenesini sıktı ve ona baktı. "Peki ne önerirsin? Ölene kadar beklememi ve vücudunu denize atmamı mı?"

"Ölmeyeceğim, gayet iyiyim." diye ısrar etti Deanys ve ayağa kalkmaya çalıştı. "Sadece... biraz uyumam gerekiyor, hepsi bu."

"İyi fikir. Muhtemelen bu son uykun olurdu." diye alaycı bir şekilde yanıtladı.

Sözlerini görmezden gelen Deanys, ayağa kalkmaya çalıştı, ancak karnında hissettiği acıyla gözleri kapandı. Acıdan nefes almaya çalışırken, bir süre sonra tekrar yere düştü.

Aegon'un bakışlarını fark ederek ona baktı. "Ne?"

"Sadece durumu ne kadar iyi idare ettiğini gözlemliyorum." dedi sahte bir keyifle. Deanys kaşlarını çattığında ve yarasına tekrar baktığında eğlencesi kayboldu ve ona doğru yürüdü.

Kolunu tutmaya çalıştı ama Deanys geri çekti. "Ne yapıyorsun?"

"Bir üstat istemiyorsun, yine de yarayı dikmeniz gerekiyor. Ve odana tek başına gidemezsin." dedi Aegon. Tekrar koluna uzandı ama Deanys ondan uzaklaştı "Bak, sana yardım etmeme izin vermezsen öleceksin."

Aegon, onun yardımından heyecan duymadığını biliyordu çünkü yedi cehennem adına kızı hançerlemişti.

Bu yüzden yine iki kılıcıda sol eline alıp tekrar ona doğru eğildi. "Ne dersen de sana yardım edeceğim."

Deanys pes ederek başını salladı. Bir kolu boynuna dolanırken, Aegon sağ kolunu beline doladı ve ona yardım ederken ona yaslandı.

Elinin beline dolandı ve Deanys ağrıdan çenesini sıktı. "Kahretsin."

𝐃𝐑𝐀𝐆𝐎𝐍𝐁𝐎𝐑𝐍 || aegon targaryenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin