"Biraz daha hızlı saldırmalısın, Jaehaerys." dedi Deanys tahta kılıcını kendi kılıcıyla onun kılıcına vurarken. "Düşmanın bacaklarına saldırmaya çalış, genellikle en savunmasız nokta orasıdır."Helaena, küpelerini kulaklarına takarken aynadan oğluna kılıç talimi yaptıran arkadaşına bakıp gülümsedi "Deanys, Jaehaerys küçük. Muhtemelen seni anlamıyor."
"Saçmalams, eminim anlıyordur." diye alay etti Deanys. "Sadece kuzenimle vakit geçirmeye çalışıyorum."
"Belki de başka bir şey yapabilirsin. Oyuncaklarla oynayabilir ya da boya yapabilirsiniz." diye önerdi bulundu Helaena.
Hem Deanys hem de Jaehaerys ona sinirli bir bakış attı.
Helaena "Sadece kılıç kullanmanın onun yaşında birine göre çok karmaşık olduğunu söylüyorum." diye bitirdi.
"Eğer senin ve benim kardeşlerim bunu anlayabiliyorsa, o zaman herkes anlayabilir." diye ısrar etti Deanys ve dikkatini tekrar çocuğa çevirdi. "Şimdi, Jaehaerys, tekrar deneyelim ve sana söylediklerimi düşünmeye çalışalım."
Helaena, Jaehaerys'in beceriksizce kılıcını sallamasını ve Deanys'in tüm saldırıları sorunsuz bir şekilde savuşturmasını eğlenceyle izledi. Yine de, Jaehaerys'in küçük yaşına rağmen gerçekten bir şeyler öğrenebildiğini ve ne yaptığını biliyor gibi göründüğünü itiraf etmek zorunda kaldı.
"Aferin, Jace'den daha iyisin." Deanys sevinçle ellerini çırptı ve Helaena homurdandı.
Deanys ve çocuklarına bakan Helaena sonunda özlediği huzuru hissetti. Deanys'in aksine, Helaena her zaman sevgi dolu bir eş ve bir sürü çocukla güzel bir gelecek hayal etmişti.
Daeron tam anlamıyla hayallerinin adamı sayılmazdı ama yine de ona sâdıktı. Onu seviyordu. Yine de Helaena kurduğu küçük hayalinin her köşesinde Deanys'e de yer vermişti. Şimdi en yakın arkadaşının çocuklarına kendisi gibi annelik yaptığını görmek kalbini mutlulukla şişirdi.
"Jaehaerys, uyuma zamanı, tatlım." dedi Helaena, elini oğluna uzatarak.
Çocuk ona itaat etti ama Deanys şaşkınlıkla kaşlarını çattı. "Henüz erken, değil mi?"
Helaena başını salladı. "Evet, ama daha sonra uyutacak vaktim olmayacak, konsey toplantısına gitmem gerekiyor."
"O zaman bana bırak, onu güvenle uyutacağım." diye önerdi Deanys.
Helaena sessizce "Bu harika olurdu ama senin de toplantıda olman gerekecek, Deanys." dedi.
Deanys ona baktı, herhangi bir dalga belirtisi için yüzüne baktı ama gayet ciddiydi. "Neden?"
"Normal bir konsey toplantısı olmayacak. Lordlarından oluşan mini bir yemek gibi düşünebilirsin" diye açıkladı Helaena. "Annem seninde katılmanı talep etti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐃𝐑𝐀𝐆𝐎𝐍𝐁𝐎𝐑𝐍 || aegon targaryen
Fanfiction"𝐓𝐚𝐫𝐢𝐡 𝐢𝐬𝐢𝐦𝐥𝐞𝐫𝐢 𝐡𝐚𝐭ı𝐫𝐥𝐚𝐫, 𝐤𝐚𝐧ı 𝐝𝐞𝐠̆𝐢𝐥!" Tarih, Targaryen'lerin iç savaşının Westeros'a getirdiği büyük yıkımdan bahsedeceği kadar buna son vermeyi amaçlayan güneş ve ay'dan da bahsedecekti. - Aegon Targaryen x OC House Of...