15.

3.9K 262 100
                                    


Demir kepenklere attığı tekmelerden çıkan yüksek ses mahalleyi inletirken Hüseyin, Ferzan' ı omzundan tutuğu kepenklerden uzaklaştırdı.

"Lan kafayı mı yedin burası senin köyüne bezemez tüm mahalleyi başımıza toplayacaksın!"

"Siktir git belanı beden bulma! Mirannn!" diye bağırıp bir kere daha kepenklere tekme attığında Hüseyin iyice dellenmişti.

"Ulan salak herif yok yere olay çıkarıyorsun zaten milletin gözü ikisinin üzerinde bir de sen böyle yaparak kardeşini zor durumda bırakacaksın iki dakika insan ol!"

"Eğer kardeşime bir şey olmuş olsun bu mahalleyi de sizi de yakacağım! Andım olsun herkesi yakacağım!"

"Kolaydı aslanım, kolaydı. Biz de burada eşek başıydık zaten. Sikicem şimdi belanı vurmasana lan!" Küfrettikten sonra yanlarındaki Gül'ün varlığını hatırlayan Hüso, Güle' e dönüp "Yenge sen de kusura bakma ama koçan kuduz köpek gibi durdan anlamıyor adamı dinden imandan çıkartıyor yeminlen!"

"Lan sen benim karıma ne diyorsun?"

"Ayyyy! Yeter. Ferzan dur artık sende valla içimi şişirdiniz! Çekil kardeşim sende kocamın önünden."

Üçlü dışarıda birbirine laf yetiştirirken içeride durumlar farklıydı. Abisinin daha ilk "Miran" diye bağırışını duyduğu an Miran, Alperen'in sözlerinin çekiminden kurtulup kapıya doğru hamle yapınca Alperen onu tuttu.

"Miran iki dakika bekle."

"Bin kere söyledim bana dokunma diye!" Sertçe kolunu adamdan uzaklaştırdı.

"Tamam dokunmuyorum ama bekle bi"

"Ne oldu? Mahallenin kızlarına yaklaşma diye tehdit mi edeceksin yine?"

"İkinciyi söylememe gerek yok zaten kedi, yaklaşmayı bırak bakmayacaksın bile!"

"Lafının ben de bir hükmü yok bıyıklı!"

Abisi kepenkleri yerinden sökecek gibi tekmelerken daha fazla orada durmak istemiyordu oğlan.

"Miran! Beni delirtme!"

"Delirsen kaç yazar ya senden mi korkacağım!"

"Ulan yemin ediyorum kendimi zor tutuyorum şeytan diyor... Selamun Kavlen Mir Rabbi Rahimmmm! Yürü! Yürü çıkalım yoksa hıncımı abinden çıkaracağım. Seninle sonra konuşacağız kedi."

Miran önden Alperen arkadan gelirken tam kapının önündeyken Miran, pisliğine Alperen'e dönüp gülümsedi. Alperen, oğlanın güzel yüzündeki gülümsemeyle hemen yelkenleri suya indirirken ne söyleyecek diye heyecanla bekliyordu.

"Gelene git demem bıyıklı, mahallede güzel çok. Bana değil kızlara nasihat ver" der demez kepenkleri açınca Alperen, sik gibi kala kalmıştı. Ferzan, kardeşini görür görmez omuzlarından tutup hem bir yerine bir şey olmuş mu diye bakıyor hem de peş peşe iyi misin diye sorular soruyordu.

"Eve gidelim abi, çok yorgunum."

"Gidelim abim, gidelim"

Ferzan, eşi ve Miran yanlarındaki adamlara bile bakmadan oradan uzaklaşırken Alperen, hala Miran'ın onu bıraktığı yerde put gibi dikiliyordu. Giderayak damarına basan o kara kediyi yakacaktı. Hele bir kızla konuşup bakıştığını görsün ona neler neler yapacaktı. Baksın bakalım o zaman dört ayağı üzerine düşebilecek miydi? Kedi gözlerini oyacaktı.

"Lan bunlar ne manyak insanlar ya! Kendimi zor tuttum o Ferzan itine vurmamak için. Karısı yanında olmasaydı Allah ne verdi demeden girişecektim ite!

KARA OĞLAN [BXB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin