32.

2.8K 399 158
                                    


Kaçan kovalanır demek henüz Miran için erkendi. Nitekim ne Alperen kaçıyordu ne de Miran kovalıyordu. Fakat insan oğlu ne kadar ilgiye alışırsa bir anda gelen yokluk adamı sarsardı. Miran için de durum buydu.

Alperen'i istiyordu. Ondan hoşlandığını kendine itiraf edemese de adamın ilgisine bi hayli alıştığından kendisini görmezden gelmesi kaybettikleri için üzülmesine sebep olmuştu. Sözde kafası dağılsın güzel vakit geçirsin diye çıkarıldığı bu zorunlu gezintide suratı beş karış dolaşmasının sebebi olmuştu Alperen. Ne yediğinden keyif aldı ne de gezdiğinden.

Garsonun önüne bıraktığı kahvesini yengesi "Hadi içsene, soğutacaksın" diyene kadar bile fark etmemişti.

Acı kahveden bir yudum alıp yüzünü buruştururken kahvesinin şekersiz olduğunu o an anlamıştı aklı bir karış havada oğlan.

"Bitince çevir de falına bakayım"

"Yenge o kadar okumuş etmiş insansın fallara mı inanıyorsun?"

"Yengem fala inanma falsız da kalma demişler. Ahh ahh abin olacak yakışıklıya az fal kapatmadım ben. Hepsi de çıktı bak kocam yaptım adamı "

Miran, yengesinin gururla söylediği şeye gülmeden edemedi. Israrını görmezden gelemediği için mecbur fincanı üç yudumda bitirip ters çevirdi. Gül'ün faldan falan anladığı yoktu ama amacı günlerdir şüphelendiklerini fal aracılığıyla oğlanın ağzından laf almaktı. Soğuyan fincanı eline alıp sanki çok önemli bir iş yapıyormuş gibi kaşlarını çatarak telvelerin anlamsız şekillerine baktı.

"Hımmm... iki adam var"

Miran, daha yengesi konuşmaya başlar başlamaz gerilmişti.

"Biri uzun boylu, kalıplı ama sıkıntıları var. Bak başının üstünde nasıl kara kara bulutlar dolmuş. "

Gül, kafasına göre bir şeyler uydururken fincanı Miran'a doğru çevirerek gösterdi. Miran, ne kadar baksa da bir bok anlamıyordu. Ona göre bütün şekiller birbirinin aynısıydı.

"Kavuşma görüyorum ama önleri engel dolu."

Az önce yengesinin fala inanmasına burun kıvıran oğlan şimdi merakla söyleyeceklerini dinliyordu. Daha kadın biri var dediğinde bile o kişiyi Alperen olarak adlandırmıştı. Engel falan demesi yengesinin söylediklerine inanmasına neden oluyordu.

"Bu adamın peşinde bir kadın var ama adam onu görmüyor kalbi şimdilik başkasında. Engellerini aşamazsa kadın onu hazırda bekliyor. Alla alla... yengem seni bekleyen bir kadın var falda bile çıkmış "

Miran hızlıca başını iki yana sallarken içine kurt düşmüştü. Alperen'in bir kadınla olduğunu düşünmek yumruklarını sıkmasına neden oldu.

"Y-yok. Kadın yok."

"Erkek mi var?"

Yüzü kızaran oğlan bu sefer olumsuz anlamda sessizce kafasını salladı.

"Valla ben falın yalancısıyım. Burada iki adam var birbirine aşık ama adamlardan birinin peşinde onu seven bir kadın var. Eğer engeller aşılmazsa kadın bu adamı kapar ben sana diyim."

"Bakmaz ki ona, beni seviyor "

"Ne?"

Yüzü kıpkırmızı olan oğlan ağzından kaçırdığı lafla ölmek isterken yengesinin yüzüne bile bakamıyordu. Gül, duyacağını duymuş keyifle fincanı tabağa bırakırken arkasına yaslandı. Yüzündeki hin gülüşle oğlana bakarken abi kardeşin her seferinde bu kadar kolay tufaya düşmelerinden aşırı zevk alıyordu.

KARA OĞLAN [BXB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin