"Do you want one more ?"
මීටර් සීය දුවපු එකෙක් ගානට හති දාගෙන ඇඳ රෙද්ද මිරිකගෙන උන්නු යාදව්ගෙන් අභිෂේක් ඇහුවෙත් හති අරින ගමන්.
"Yes ! I want one more..... one more...... අම්මෝ......."
යාදව් එහෙම කියනවත් එක්කම පොඩි හාදයා ඒ ආපහු පශ්චාත්භාගය පසාරු කරගෙන ඇතුලට ඇදුනෙ කලින්ට වඩා ටිකක් වේගෙන්.
"අම්.......හ්..... අභී... ෂේක්.... හෙමින් යකෝ ! මේ ඇඳ...... චිරි......චිරි..... ගානවා.......හ් !"
ඇඳේ හාන්සි වෙලා උන්නු යාදව් උඩ ඉඳලා පැද්දෙන අභිෂේක්ගෙ උරිහිස් ගොබ තද කරලා මිරිකගත්තෙ ඒ තාලෙටම ඇඳත් පැද්දෙනකොට.
"මේක ප්ලාස්ටික් යා...දව් ! කැඩෙන් නෑ"
කියන ගමන් හිතලම තවත් ටිකක් වේගෙ වැඩි කරේ යාදව්ගෙ කිතුල් මලත් අතඇදලා පූද්දලා ගන්න ගමන්. ලොකු හාදයා ඇඳ ඇතිරිලි පොඩි කර කර ඔට්ටු වෙනකොට පොඩි හාදයාගෙ ඇඟත් වැඩ, ඒ වෙගෙන්ම අතත් වැඩ.
"දැන් නම් බොප් බෝප් එක සද්දෙටම ඇහෙනවා යා...දව් !"
"ම්........හ්........"
"ඕනෙනම් ප්ලාස්ටික් එක්කුත් දාන්න පුළුවන් දැන්....."
"අභී.... ෂේක් !!!!"
මුළු ඇඟම ගිණියම් වේගෙන එන අස්සෙ උක්කන කොල්ලාගෙන් කතා අහගන්නත් උන යාදව් රැව්වා රැවිල්ලක් අත් ගොබයක් මිරිකගෙන.
ඒ බැල්මත් ශක්තියක් කරගත්තු පොඩි හාදයා තවත් ටිකක් ඉස්සිලා වේගෙන් ඇතුලට ගියේ යාදව්ට හික් ගෑවෙනකොට.
ඒත් එක්කම මෙච්චර වෙලා චිරි බිරි ගගා අධෝනා තියපු ඇඳ කිරිස් ගාලා සද්දෙකුත් එක්ක එක පැත්තකින් බිමට අඩාගෙන වැටුනෙ ලොකු හාදයාගේ කිතුල් මල පීදිලා චුරු චුරුස් ගානකොටමයි.
ඊයේ රෑ හිස්බඩ උක්කාලා අන්තිමට කාමරෙත් මාරු කරන්න වෙච්ච හැටි මතක් කර කර තනියම හිනා වෙන ගමන් මේ පොඩි හාදයා හිටයෙ කුලියට දීපු අත ආපහු ගන්න බැරිව. කොට කලිසමක් පිටින් බෙඩ්ෂීට් එක අස්සට රිංගෙන පපුව උඩ අත තියාගෙන අත උඩ ඔලුව තියාගෙන ඉන්නකොට අගතියට අභීෂේක් හෙල්ලෙන්නෙවත් නැතුව ඉඳියෙ මේ ටිකේම යාදව්ට හරි හැටි නින්දක් නෑ කියලා දන්න හන්දා.
YOU ARE READING
කොල්ලෙක් කුලියට දීමට ඇත. ( complete ) +18
Non-Fictionආලය යනු දී කිරි නම් රතිය යනු කිතුල් පැණිය.