🚨SMUT UYARISI 🚨
Bu bölümde cinsel içerikli sahneler(+18) bulunmaktadır. Rahatsız olacak ve kitabın olay akışına yakıştıramayacak olanlar bu bölümü atlasın...
Devam ediyor...
Benden onay ve rıza mı alan Birol, adeta sevinçten havalara uçmuştu. İki eliyle belimi kavrayıp beni havaya kaldırmasıyla ağzımdan ufak bir nida kaçmıştı. Her ne kadar birlikte olmak istesem de korkmuyor değildim. İlk defa biriyle yakınlaşacak, ilk defa birine vücudumu teslim edecektim. Sonunda pişman olmak gibi bir durum olsa da bunu Birol'un çok istediğini ve sonrasında bana çok daha iyi davranacağını biliyordum.
Birol beni kaldırıp divanın üstüne yatırmıştı. Çıplak sırtım soğuk divana temas eder etmez ağzımdan yine bir nida kaçmıştı. " Soğukmuş " diye gülerek mırıldandım.
Birol, kısa bir zaman gözüme baktıktan sonra eğilerek kaburga kemiklerimin ortasında yer alan bir yere öpücük kondurmuştu. İrkilerek göğüs kafesim istemsizce kalkarken Birol, yeniden aynı yere bir öpücük kondurmuştu. Dudaklarının ve parmaklarının değdiği her yer tatlı bir acı ve ağrı bırakıyordu tenimde.
Üzerimden doğrulup tişörtünü de çıkarıp bir kenara atmıştı. Kendisi artık tamamen çırılçıplaktı ve penisi aşağı yukarı bir şekilde seyriyordu. Ellerini baksırımı çıkarmak için uzattığında yine istemsizce göğüs kafesim havalanmıştı.
Artık ikimizde çırıl çıplaktık. Birol elinin yan kısmı ile nazikçe bacağıma sanal bir çizgi çizermiş gibi temas ediyor, gezdiriyor ve izliyordu.
" Vücudun çok diri. " diye mırıldandı. Sanki kendi kendine konuşuyormuş gibiydi. Bu anı sabırsız bir şekilde çok beklediğini biliyordum ama bu an geldiğinde o kadar sabırlı ve yavaş hareket edeceğini tahmin etmiyordum. Beni incitmemek ve ürkütmemek için elinden geleni yapıyordu. Sürekli iltifatlar ediyor, korkmamam için minik minik temaslarla beni hazırlıyordu.
Yaklaşık on beş yirmi dakika bacaklarımı, göbeğimi ve göğüs kısmımı nazikçe öpmüştü. Uzanarak dudağımı da nazikçe öptü ve " İstemiyorsan, beklerim. " dedi. Gözlerimin içine bakarak söylemiş ve oldukça da samimi bir şekilde sormuştu.
O kadar nazik ve sevgi dolu duygularla bana dokunmuştu ki kendimden geçmiştim. " İstiyorum. " diye inledim.
Tekrardan dudağıma bir öpücük kondurdu ve " Arkanı dön. " diyerek sırıttı.
Üzerimden kalkıp dönmem için bana müsade ettiğin de yerimde dönerek yüz üstü yatmıştım. Popomu görmesiyle derin bir iç çektiğini ve bir şeyler mırıldandığını duymuştum. İlk hamlesi ne olacak diye beklerken belimde hissettiğim dudakla irkilerek kalçamı kaldırmıştım. Popom, sakallı boğazına temas etmişti.
Belime kondurduğu öpücükden sonra üzerimden kalkmıştı. Nerede diye başımı çevirip baktığımda mutfak bölümüne gittiğini ve bir şey aldığını gördüm. Bu güneş kremiydi. Elindeki kremi açıp diğer elinin avcuna boca etmiş ve penisini sıvazlayarak tekrardan yanıma gelmişti. Penisine sürdüğü kremden parmaklarına da sürmesiyle, bir sonraki hamlesini anlamıştım. Hemen önüme dönüp ellerimi başımın altındaki yastığa kenetlenmiştim. Çok geçmeden deliğimde hissettiğim acıyla inledim.
" Acıdı mı? Özür dilerim. " diye konuştu. İşaret parmağını deliğime sokmuştu. Bu canımı acıttığı için hemen parmağının yarısını çekmişti. Yavaş yavaş parmağını tekrar sokmuş ve ne tepki vereceğim diye bakıyordu.
Artık alışmıştım bende. Hatta onun parmağının içimde olduğunu bilmek bana zevk bile vermeye başlamıştı. Bir süre sonra işaret parmağının yanında ortanca parmağını da içime sokmuştu. Her hamlesinde ne tepki vereceğim diye bana bakıyor, temkinli hareket ediyordu.