12 වන කොටස

1.2K 82 82
                                    

මධ්‍යහන ඉර මුදුන් වෙලත් දැන් පැය තුනකට විතර කිට්ටු වෙන්න එනවා....... හැබැයි පිට්ටනිය මැද ඉහෙන් කනෙන් දාඩිය පෙරාගෙන හිටපු කොල්ලෙක්ට නං දැන් දවල් තරු පේන්න පටං අරගෙනයි තිබුණෙ......

" මොන ලෝකෙද මනුස්සයො ඉන්නෙ තමුසෙට හරියට ටාගට් කරලා පිත්ත වනාගන්නවත් පණක් නැද්ද අහ්....."

මුලු ග්‍රවුන්ඩ් එක පුරාම දෝංකාර දෙන්න පටං ගත්තෙ කෝච් අරවින්දගෙ කටහඬ.....

" සොරි සර්......"

" This is the last chance ......Harsha ....! ball again ....! "

" Okay sir......"

ඉතිං තමුන්ගෙ කණ්ඩායම් සගයා තමුන්ගෙ නියමිත ස්ථානයට ගිහිං ඒ පන්දුව දිහස්ගෙ දිහාවට යොමු කෙරුවත් හරි පන්දුව ගිහිං නතර වුනේ විකට් කූරු ටික ගැලවිලා ඒවා  එලියට විසි වෙලා ගියාටත් පස්සෙයි......

වෙච්ච දේ හින්දම හර්ශ දිහස් දිහා බලාගෙන තමුන්ගෙන් සමාව ඉල්ලනකොට ඒ හැමදේම හරී කියලා කියන්න වගේ බැල්මකින් දිහස් තමුන්ගේ කණ්ඩායම් සාමාජිකයා දිහා බලාගෙනම ලාවට හිනා වෙන්න පටන් ගත්තා...මොකද පන්දුව විසි කරපු හර්ශගෙ අතේ නෙවෙයි එතන වැරැද්ද තිබුනෙ.... වැරැද්ද තිබුනේ ඒ පන්දුවට හරියට තමුන්ගේ පිත්ත හසුරුවගන්න බැරි වෙච්ච අසරණ දිහස්ගෙ අතේ.......

" බලනවා අයිසෙ.... තමුසෙට තමුසෙගෙ ටීම් මේට් කෙනෙක් දාන බෝලෙකටවත් හරියට ගහගන්න බෑ....what is this Dihas.....තමුසෙ කැප්ටන්සි එකක් හැන්ඩ්ල් කරපු ප්ලෙයර් කෙනෙක් නේද අහ් ...."

තමුන්ගේ පුහුණුකරු වුනත් ඒ හිටියෙ දිහස්ගෙ මාමා....ඇරත් අනිත් සාමාජිකයො ළග ඉන්නැද්දිම තමුන්ට ඒ විදියට කෑ ගහපු එක ගැන නං දිහස්ට තමුන්ගේ මාමා ගැන ඇති වෙලා තිබුනේ එච්චර හොද ආකල්පයක් එහෙම නෙවෙයි.....

" මං මගේ වැරැද්ද පිලි ගන්නවා කෝච්......"

" මතක තියාගන්නවා දිහස්.....එකෙක් කෙලින පිස්සුවක් ඇති මුලු ටීම් එකක්ම ඩවුන් යන්න...... තේරුනාද තමුසෙට...."

" ඔව්......."

" ම්ම්.....ෆිෆ්ටීන් මිනිට්ස් වලින් හැමෝම ආපහු ග්‍රවුන්ඩ් එක මැද ඉන්න ඕනේ ...."

|| කැමීලියා ||Where stories live. Discover now