28 වන කොටස

1.3K 77 104
                                    

" අහ් ඉලන්දාරියා......"

" ලොකු අප්පච්චිලා දැන්ද ආවේ......"

" නෑ පොඩී.....අපි උදේන්ම ආවා....."

කාර්ය බහුල දවසකින් අනතුරුව ශාරද්‍ය තමුන්ගේ නිවසට අඩිය තියනකොටත් මුලු ආලින්දයම තමුන්ගේ පවුලෙ සාමාජිකයොන්ගෙන් පිරිලා ඉතිරිලා ගිහිල්ලයි තිබුනේ......

" ගුඩ් ඊව්නින්ග් ලේඩීස් ඇන්ඩ් ජෙන්ට්ල්මෙන්...සොරි නෝ ලේඩීස් ඔන්ලි ජෙන්ට්ල්මෙන්..........විදූ ඊස් බැක්......"

කොල්ලව දැක්කත් හරි කට්ටියට එතන හොදටෝම හිනා.....

" මේකාව දැක්කත් ඇති බං....."

" ඒකනේ කියන්නෙ.....කොල්ලා කොතනද එතන ආතල්......."

මල්ලිලා දෙන්නගෙ පාසල් බෑග් දෙකත් අතින් අරගෙනම ඊළග වතාවේදී ඒ ආලින්දය දිහාවට ඇවිදගෙන එන්න ආවේ වෙන කවුරුවත් නෙවෙයි ශාරද්‍යගෙ සහෝදරයා.....

" මේ බෑග්ස් දෙක කොහෙන්ද තියෙන්න ඕනෙ අභී......"

" අයියෝ අයියා ඇයි ඔයා ඕවා අරගෙන ආවේ......"

" හරි ඉතිං මේවා අරගෙන ආවයි කියලා මගේ මුකුත් ගෙවෙන්නේ නෑනේ ......."

" කෝ දෙන්න......"

ශාරද්‍ය දෙන්නගෙ පාසල් බෑග් දෙක ඉල්ලගන්න කියලා හිතාගෙන තමුන්ගේ සහෝදරයා දිහාවට කිට්ටු වුනා විතරයි ආකාශ් කෙරුවේ ඒ බෑග්ස් දෙක ශාරද්‍යගෙ අතට දීලා එහෙම්මම කොල්ලගෙ කොන්ඩෙ අවුස්සලා දාපු එක....

" තාමත් ඉස්සර වගේමයි නේද......"

" ඒ කිව්වෙ..."

" ඩබල හැමදාම කාර් එකෙන් එලියට බහින්නෙ ස්කූල් බෑග්ස් දෙක කාර් එක ඇතුලෙ තියලා....."

" ජම්මෙට වඩා ඉතිං පුරුද්ද ලොකුයි කියලා කියනවනෙ ලොකු අයියේ...මේ ඒක නෙවෙයි ඩැඩා....කෝ අපේ කිඹුලි....නිල්වලා ගඟ පැත්තෙ ටුවර් එකක් වත් ගිහින්ද අහ්......"

" කිඹුලි ඉන්නවා ඇයි මොකෝ......"

ඒත් එක්කම වගේ ගෙදර කුස්සිය දිහාවෙන් ඇහුනෙ ශාක්‍යාගෙ කටහඬ......

" හැපෝ තමුසෙ ඉන්නවද....."

" ඇයි දැන් තමුසෙට මොකක්ද වෙන්න ඕනේ අහ්...."

|| කැමීලියා ||Où les histoires vivent. Découvrez maintenant