24 වන කොටස

1.6K 98 33
                                    

" හෙලෝ අකිල්....උඹට දැන් ශේප්ද බං....."

හවස හයට ඉවර වෙච්ච පන්තියෙන් එලියට බැහැපු ගමන්ම වගේ විදූ ඒ ඇමතුම ලබා දුන්නෙ අකිල්ට.....

" හෙලෝ...හෙලෝ අකිල්...මුගෙ අම්මට යකෝ මේක නිකං මැනින් මාකට් එක වගේනෙ...අකිල් හිටපං මං උඹට බයික් එක ලගට ගිහිල්ලා කෝල් එකක් දෙන්නං හොදේ....."

ඒ කියලා විදූ තමුන්ගේ දුරකතනයත් සාක්කුව අස්සට ඔබා ගන්න ගමන්ම ශාරද්‍යගෙ අතින් අල්ලගත්තෙ එතනින් ඉක්මන් කරලා එලියට යා ගන්න ඕනෙයි කියලා හිතාගෙන.....

" හෙමීට පලයං යකෝ උඹට කඩි කුලප්පුවද අහ්...."

" ඉක්මන් කරලා වරෙං මට තව වැඩකට යන්න තියෙනවා...."

" මොන වැඩක්ද..."

" පැහෙන්නැතුව යමංකො....කෝ දිහස්...."

" මං දන්නෑ..."

" උඹ දන්නැත්තං ඒක මංද යකෝ දන්නෙ..."

" මං දැක්කෙ නෑ...."

" අනේ පැංචො.....උඹව හොදයි අර සිරසෙ තියෙන වෙසක් කලාපෙට ගිහින් තියන්න....."

ඉතිං විදූ ගෙ ඒ බල කිරිල්ලටම ශාරද්‍ය ඒ පඩි පෙලෙන් පහලට බැස්සා  නෙවෙයි ඉස්සරහට තල්ලු වෙලා ගිහිං එලියට විසික් වුනා......

" උඹ දිහස්ව බලපං....මං අකිල්ට කෝල් එකක් අරගෙන එන්නං...."

" මට බෑ....."

" අනේ මේ ඕයී......මෙතන හැමිනෙන්න තියා ගන්න එපා හරී......"

" උඹ කෝල් එකක් දීලා බලපං...."

" ඇයි ඒ ඉන්නෙ මගෙ මිනිහද අහ්...."

" නැත්තං ඉතිං මගෙ මිනිහදැයි....."

" තොට හෙන ගහනවා යකෝ මේ දෙන ගින්දරට....."

තමුන්ගේ යාලුවගෙ ක්‍රියා කලාපයට පින් සිද්ධ වෙන්න දැන් දිහස් ගැන හොයන්න සිද්ධ වෙලා තියෙන්නෙත් අසරණ විදූට....

" හෙලෝ දිහස් උඹ කොහෙද බං ඉන්නෙ...."

...........

" අහ් ඔහොම්මම දකුණු පැත්තට ඇල කරලා කෙලින්ම ඉස්සරහට වරෙං අපි එතන ඉන්නවා....."

ඉතිං ශාරද්‍යගෙ අතින් සිද්ද කරන්න ඕනේ රාජකාරිය විදූ තමුන්ගේ පාර්ශවයෙන් ඒ විදියට සිද්ද  කරනකොට ශාරද්‍ය කෙරුවෙ තමුන්ගේ බයික් එකට පිට දීගෙනම එතනින් හේත්තු වෙච්ච එක....ඔන්න එතකොටම වගේ දිහසුත් ඒ දිහාවට කිට්ටු වුනා .....

|| කැමීලියා ||Where stories live. Discover now