19 වන කොටස

1.4K 86 49
                                    

" ගුඩ් මෝනින් අකිල් පුතේ...."

" ගුඩ් මෝනින් විදූ....මං හිතුවෙ උඹලා කන්න ගියා කියලා......"

" කන්න තමයි ගියේ...."

" එහෙනං ආයෙම රූම් එකට ආවේ...."

" උඹව එක්කගෙන යන්න....."

විදූ එහෙම්මම ඇවිත් එතන ඇදෙන් වාඩි වෙනකොට අකිල් තමුන්ගේ මූණට මවා ගත්තු සුපුරුදු නිවිච්ච හිනාවත් එක්කම විදූට එහාපැත්තෙන් ඇවිත් වාඩි වුනා.....

" ඉස්සර මාත් ඔහොමයි....."

" ඒ කිව්වෙ...."

" උඹත් ඒ කාලේ කෑම කන්න හෙන හොරයිනෙ...."

" මං......"

" ම්ම්...සචිත්‍ර......"

" අහ්.... ඉතිං උඹ මොකෝ කෙරුවෙ....මට දෙකක් ඇනලා බලෙන් කව්වන්න ඇතිනෙ......"

" අනේ නෑ බං......මං ඒ කාලෙ උඹට හෙන ආදරෙයි....."

අකිල්ගෙ ඒ වචන ගාවදී විදූට වුනත් තරමක ලෙන්ගතු කමක් නොදැනුණාම නෙවෙයි.... හැබැයි ඔය කියන කිසිම සිද්ධියක් ගැන විදූ ගෙ මතකයේ නං තිබුනෙ නෑ ....

" ඉතිං මං බත් කන්න බෑ කියලා කිව්වහම උඹ මොකෝ  කෙරුවේ...."

" ඒ කාලේ උඹට හෙන ඇම්මක් තිබුනා ඉක්මනටම ලොකු වෙන්න ඕනෙයි කියලා.... ඉතිං මං ඔය කතාව අල්ලගෙන උඹට මුලු බත් පිගානම කව්වනවා....දැන් වගේම තමයි... ඒ දවස් වලත් උඹව කතාවට අල්ල ගන්න හරි ලේසී..."

" එහෙමද....."

" ම්ම්....."

" ශෝක් නෙ......"

විදූ ගෙ මූණේ පුංචි හිනාවක් ඇදිලා තිබුනට මොකද ඒ සැනින්ම ඒ හිනාව කවුදෝ මන්දා විදූ ගෙන් ඈතට අරගෙන ගිහිල්ලා තිබුණා...

" විදූ...."

" ම්ම්....."

" ඇයි මේ දුකෙන් වගේ....."

" එහෙම නෑ බං පිස්සුද....දුකින් ඉන්න මේ මම......එහෙම වචනයක් මගේ සබ්දකෝසෙ ඇතුලේ නෑ බ්‍රදර්......"

" ඕක ගිහිං කියපං උඹ වෙන කාට හරි......දැන් කියපංකො ඇයි මේ අවුල් ගිහින් තියෙන්නේ අහ්....මගේ අතින් මොකක්හරි වැරදි දෙයක් වත් කියවුනාද...."

|| කැමීලියා ||Where stories live. Discover now