හෙට දිනයේදී පැවැත් වීමට නියමිතව තිබූ ඒ කලා උළෙලට සමගාමීව සිදු වෙච්ච පෙර පුහුණුවීම් සියල්ලම දැන් නිම වුනා විතරයි.....
දිහස් හිටියෙ එතන පොල් තෙල් පහනෙ තව ඉතිරි වෙලා තිබිච්ච පුංචි පුංචි සැරසිලි කිහිපයක් නිම කරන ගමන්....
" අහ් ඉලන්දාරියා...."
කොල්ලගෙ පිටට පුංචි තට්ටුවක් දාන ගමන්ම එතනට කිට්ටු වුනේ වෙන කවුරුවත් නෙවෙයි.....දිහස්ගෙ මාමා....
" මාමේ...."
" මාමලා කොහෙද බං මෙහෙ....සර් කියලා කතා කරපිය..."
" අපෝ හරි හරි....දැන් මේ සර් ඇයි මාව හොයාගෙන ආවේ..."
" කවුද බං උඹව හොයාගෙන ආවේ....මං මේ ආවේ හෝල් එක පොඩ්ඩක් බලලා යන්න......."
" ම්ම්.... කොහොමද ඉතිං හෝල් එක ලස්සනයිද ආහ්....."
" ඇත්තටම ලස්සනයි බං....අපි හිතුවටත් වඩා හොදට උඹලා මේ පාර හෝල් එක ඩෙකරේට් කරලා තියෙනවා....."
" තාම මේ පටං ගත්තා විතරයි හොදේ....."
" පහු පහු වෙනකොට තමයි බං කොහු කොහු වෙන්නෙ....."
" බලාගෙන ඉන්නකො......."
" ඉස්සරහට උඹලා කාගෙ කාගෙත් කෙරුවාවල් අපිට බලා ගන්න බැරියෑ...."
ඔන්න අවසානම හරියත් දැන් සිද්ද කරලා ඉවරයි.....මෙතනින් එහාට තව බලන්න ඉතුරු වෙලා තිබුණෙ සවුන්ඩ් සිස්ටම්ස් ටිකයි ලයිට්ස් වල වැඩ කිහිපයකුයි විතරයි....
" ඉතිං කොහොමද අභිලාශ්....."
තමුන්ගේ පිටි පස්සෙන් ඇහිච්ච ඒ නම හින්දම දිහස් එතනින් නතර වුනා....
" ඉන්නවා සර්....."
" මැච් එක දිනුවලු නේද...."
" ඔව් ....."
" කවද්ද සෙමි ෆයිනල්ස්....."
" නෙක්ස්ට් වීක් තර්ස්ඩේ....."
" ම්ම්....හොදට ප්ලේ කරපල්ලා එහෙනං...උඹලට මේ පාර කප් එක ගන්න බැරි නෑ...."
" තැන්කියූ සර්...."
" හරි එහෙනං වැඩ ටික බලලා කරගන්නකො පුතා...."
" සර් දැන්ම යනවද....."
" ඔව් බං ... මුන්ගේ මේ ස්කූල් මැචර්සුත් ඊළග මාසේ පටං ගන්නවනේ......පර්ෆෝමන්ස් බලලා ටීම් එක හදලා ඒ වැඩ ටිකත් මං ඉක්මනට ඉවරයක් කරලා දාගන්න ඕනෙ....."
YOU ARE READING
|| කැමීලියා ||
Non-Fiction" නාද්ය ! උඹ දැකලා තියෙනවද කැමීලියා මල් හිනාවෙනවා....." " මල් වලට කවද්ද බං හිනා වෙන්න පුලුවන් වුනේ...." " ගිහිං කන්නාඩියකින් බලපං නාද්ය...අහංකාර කැමීලියා මලක් හිනා වෙනකොට තියෙන ලස්සන ගිහිං කන්නාඩියකින්ම බලපං...."