2.

8.6K 338 8
                                    

"Ehm... Totiž... Tohle je moje číslo, Harry... A vy nejspíš máte můj telefon." řekla jsem nejistě. A kousala se do tváře. Vážně Chelsea? Vážně? Nic lepšího si vymyslet nemohla... Nadávala jsem si a přecházela z místa na místo.

"Ano... Včera ti vypadl a už jsem ti ho nestihl dát. Tak ti ho předám dneska u Joshe. Už musím... Tak se měj, krásko. Rád tě zase uvidím." řekl a zavěsil. Zůstala jsem stát s pusou dokořán. Byla jsem v šoku. 

"Co je?" přišla Charley.

"Jo, včera ti vypadl a už jsem ti ho nestihl dát. Tak ti ho předám dneska u Joshe. Tak se měj, krásko?" valila jsem oči. Dál jsem to ani nemusela doříkávat.

"Kdo to byl?" sedla si ke mě.

"Já nevím... Představil se jako Harry..." pokrčila jsem rameny.

"Zlato, nic si z toho nedělej... Určitě si toho ze včera pamatuješ málo..." pohladila mě po tváři.

"A to mě děsí..." složila jsem si hlavu do dlaní.

"Máš hlad?" hladila mě ve vlasech. Ani, neví jak moc to miluju...

"Ne, mám chuť." kousla jsem se do rtu a podívala se na ní. I když jsem věděla, že nemůže, nemohla jsem si to odpustit...

"Ale já nemůžu... Však to víš." jemně mě líbla na rty.

"Chci se s tebou mazlit." ohrnula jsem spodní ret a objala jí.

"Oh... Někdy si říkám, že je mezi námi ten věkový rozdíl hodně vidět." zamumlala a zachumlala nás do peřiny.

"Kdy příjdeš od toho doktora?" líbla jsem jí na krk. Nemám ráda, když vytahuje věkový rozdíl... Nechápu, co s tím má... A poslední dobou to pořád omývá...

"Až se vrátím, tak ti zavolám, jestli už budou mít výsledky." hladila mě po zádech a mě to neskutečně uklidňovalo. Obětovala bych pro ní cokoliv. Ona je ta pravá, vím to.

"Charley?" šeptla jsem.

"Ano, lásko?" usmála se.

"Miluju tě. Tak strašně moc!" dívala jsem se jí do očí.

"I já tebe, ale teď už bychom měly jít." pohladila mě po tváři.

"Nikam nechci..." zamračila jsem se.

"Ale musíš... Johnovi si to slíbila... A sliby se mají plnit. Zvedat. Můžeš si půjčit moje tričko." zašeptala.

"Vážně?" jenom přikývla.

"Tak jdeme." vzala mě za ruku a pomohla mi z postele do šatníku. Ona byla elegantní a já úplný opak. Tepláky s ananasem, její volné tričko, které vonělo neskutečně krásně a křivák. Na nohy jsem natáhla Timberlandy a mohla jsem vyrazit.

"Tak ti držím palce. Miluju tě." naposledy jsem jí políbila a vyšla jsem na druhou stranu, než ona.

***

"Ahoj Joshi!" objala jsem ho a procpala se dovnitř. "Ahoj Sea, jak se máš? Co Charley? Zase nepřišla?" podíval se na chodbu.

"Ne, šla k doktorovi... Mám o ní strach... Možná jsem měla jít s ní..." zamumlala jsem.

"Bude v pořádku, věř mi." ještě jednou mě objal. "Sundej si boty a přijď do obýváku. Usmál se a nechal mě tam. Udělala jsem tedy, jak řekl.

Skoro nikdo tu nebyl, až na nějakého kudrnáče, peroxidní blondýnu a Jamese s Caroline. "Ahoj lidi." usmála jsem se a sedla si na gauč. Na moje oblíbené místo.

I'am lesbian, sorry...Kde žijí příběhy. Začni objevovat